~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

WC op de 3e verdieping - de ontdekkingstocht

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Nate

Nate
Niveau 1

Neomy had in de bieb een kaart gevonden met daarop een geheime gang die begint op de wc op de derde verdieping. Toen Avice deze op hun kamer vond, kregen ze een dikke bitchfight over wat er met deze kaart moest gebeuren. Uiteindelijk gingen ze erop af, en ze kwamen onder andere Nate en Barry tegen op de gang.

Deelnemers:
-Neomy
-Avice
-Nate
-Barry
-Joey??

Neomy

Neomy
Niveau 1

Neomy kwam woedend de wc's binnengestapt. Ze had de kaart uiteindelijk niet van Avice terug kunnen krijgen en nu wisten die jongens op de gang er ook al van! Dit was haar ontdekking! Maar er boos over blijven had weinig zin, ze kon de tijd niet terug draaien. En tenslotte was het Avice ((of barry of nate of joey? zeg het maar)) die op het idee kwam dat het wel een ondergronds gangen of rioolstelsel kon zijn. Ze waren dus naar de wc's gegaan om daar te proberen een ingang te vinden. "Avice, jij weet het toch zo goed, waar moeten we zoeken." zei ze, nog altijd flink geirriteerd, ze kon het niet helpen.

Nate

Nate
Niveau 1

Nate keek in het rond naar het toilet. Er was niet veel te zien, het was er nogal gewoontjes. Witte en zwarte tegels, dat soort shizzle. 'Ik weet niet, maar altijd als ik op een toilet kom, heb ik de neiging om ook echt daadwerkelijk te gaan,' zei hij.

Barry

Barry
Niveau 1

'Dan kun je meteen in het toilet zoeken,'Combineerde Barry beide uitspraken. Er was niet echt een probleem, maar Barry had ook geen enkel idee hoe je feitelijk dat rioolstelsel zou kunnen vinden. Hij had zich nooit bezig gehouden met rioleringen en voor zover hij wist, gingen uitwerpselen en toiletpapier via buizen de riolering binnen. Hoe je daar in wilde geraken, wist hij niet. Waarom zou je dat feitelijk wíllen? Nu ja, als ze dachten dat er een andere, bredere opening naar bestond, ging hij graag mee.

Avice

Avice
Niveau 2

Avice volgde hen het toilet in, met de kaart parmantig voor zich uitgestoken, zo van, kijk ik heb hem lekker puh!, en keek om zich heen. 'Nouja, de stip staat hier rechts , dus ik stel voor dat we beginnen met daar kijken.' Ze draaide zich naar rechts en keek over het randje van de kaart heen. Oh, gootsteentje en spiegel. Hm.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: