~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

~~~~~~~~ » Overig » Spam » DILEMMA

DILEMMA

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1DILEMMA Empty DILEMMA 16/4/2012, 10:21

Avice

Avice
Niveau 2

Over schoenen, dus ik heb een vrouwelijke opinie nodig.

Ik heb over een paar maanden mijn examenuitreiking, en daarbij heb ik een zwartwitgestreept jurkje aan. Ik wil dat combineren met rode hakken en een rood riempje. Nee dat staat mij niet sletterig.

Welnu dus het probleem, ik wil deze DILEMMA 2.6439_1 maar he, die zijn €80.
Dus, ik dacht, oké, dan doe ik wel goedkoper, maar minder leuk (simpel en ik daar houd ik niet van) en geen idee hoe hoog maar niet heel erg zo te zien dus dat kan wel, DILEMMA T_p_detail?$im=1082456_P&$sh=1082456_P&defaultImage=default_vhs voor 16nogwat

Dus de vraag is, zal ik een enorme investering doen in die eerste, of die tweede nemen, of hopen dat er in de komende 2 maanden andere leuke goedkopere schoenen komen die ik wil en daarbij het risico nemen dat deze dan weg zijn en ik uiteindelijk toch op saaie zwarte sta?

HELP ME!

2DILEMMA Empty Re: DILEMMA 16/4/2012, 18:04

Valerie

Valerie
Niveau 1

Ik vind de eerste wel veeeel leuker dan de tweede, haha, maar inderdaad behoorlijk duur :c

3DILEMMA Empty Re: DILEMMA 16/4/2012, 20:30

Neomy

Neomy
Niveau 1

Maar die eerste kun je nog wel na je examenuitreiking ook nog aan, als je iets aan hebt met een panty, legging,, strakke broek ofzo. Die tweede doe je daarna wss minder aan omdat je ze ook minder leuk vind. Bij die eerste investeer je dus in je toekomst!!!!! #drama drama#

4DILEMMA Empty Re: DILEMMA 17/4/2012, 01:01

Avice

Avice
Niveau 2

Maar, €80 of €16? Even bedenken, ik heb geen vast inkomen.

5DILEMMA Empty Re: DILEMMA 17/4/2012, 01:09

Kyou

Kyou
Niveau 1

Hmm.. Ik zou de eerste gewoon nemen, je examenuitreiking maak je maar 1 keer mee dus dan vind ik dat je er ook wel wat geld aan mag uitgeven. En daar komt nog bij, net als wat Neomy al zei, dat je de schoentjes ook gewoon daarna nog aan kan.[i]

6DILEMMA Empty Re: DILEMMA 17/4/2012, 06:30

Avice

Avice
Niveau 2

Heb zojuist die bovenste besteld, maar in maatje 39 (ik heb 39/40) dus ik hoop dat ze goed vallen en passen, en anders heb ik een probleem. Maar het beste nieuws, mijn moeder betaalt ze voor me Smile Smile Smile Ja ik krijg geen kleedgeld dus ik moet smeken om alle dure kledingdingen die ik wil, maar nu hebben we de deal dat ik t jurkje (voor €18) en riempje zelf betaal en zij dan de schoenen onder de plechtige belofte dat ik ze vaker zal dragen.

Laatst aangepast door Avice op 17/4/2012, 07:17; in totaal 1 keer bewerkt

7DILEMMA Empty Re: DILEMMA 17/4/2012, 07:15

Neomy

Neomy
Niveau 1

Goedzo!!

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

~~~~~~~~ » Overig » Spam » DILEMMA

Permissies van dit forum: