~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het dak

+3
Katana
Sephy
Kuna
7 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Het dak - Pagina 2 Empty Re: Het dak 11/4/2012, 10:03

Aimée

Aimée
Niveau 1

'Ik kan niet geloven dat ik je dit vertel. Maar ja, ik heb hem maar twee keer gezien eigenlijk, maar toch.. Ik weet zijn naam alleen, verder niets,' waarschijnlijk klonk het zo stom om te horen dat iemand verliefd was op een persoon die ze niet eens kende. 'Hij spookt al meer dan een jaar door mijn hoofd heen,' voegde ze eraan toe. 'Maar dat ter zijde, ik zal hem toch nooit meer opnieuw tegenkomen, dus ik probeer het uit mijn hoofd te zetten,'

27Het dak - Pagina 2 Empty Re: Het dak 11/4/2012, 10:06

Damon

Damon
Niveau 1

Damon kon nooit zo goed begrijpen hoe een crush iets in elkaar zat, al helemaal niet bij vrouwen. Maar het klonk verder allemaal heel aandoenlijk en het maakte hem lachen. 'Wie weet, misschien komt hij ooit wel eens op je pad.. ofzo', Damon was niet echt het type om dit soort raad te geven. Ten eerste omdat hij nooit een crush had gehad en dat ook helemaal niet zou willen. Freedom!

28Het dak - Pagina 2 Empty Re: Het dak 11/4/2012, 10:08

Aimée

Aimée
Niveau 1

'En hoe zit het met jou en de ladies?' vroeg ze uit pure nieuwsgierigheid. Nu ze haar eigen liefdessores op tafel had gegooid, wilde ze die van hem ook wel weten. Stiekem misschien ook een beetje als chantagemiddel, dan zou hij dat van haar ook sowieso niet doorvertellen. Al zag ze de jongen daar absoluut niet voor aan, maar je wist maar nooit.

29Het dak - Pagina 2 Empty Re: Het dak 11/4/2012, 10:24

Damon

Damon
Niveau 1

Damon keek even bedenkelijk. 'Nou over het algemeen ben ik geloof ik een pervers persoon. Nou ja beetje maar', liet hij zich zelf wat beter lijken. Straks schrikte hij Aimée nog af. Dat zou natuurlijk ook niet de bedoeling zijn. 'Ik heb nooit echt een 'crush' ofzo, ook nooit verliefd', ging hij rustig verder. Hij kon nu wel heel opschepperig gaan lopen lullen dat hij iedereen zijn bed in lulde, maar dat kwam natuurlijk helemaal niet goed over bij meisjes.

30Het dak - Pagina 2 Empty Re: Het dak 12/4/2012, 08:36

Aimée

Aimée
Niveau 1

'Pervers? Net zoals Thim?' vroeg ze met een opstaande wenkbrauw. Ze had het niet zo op perverse mensen, eigenlijk, maar ze probeerde maar even te vergeten dat Damon dat zojuist had gezegd. Hij was immers best goed gezelschap. Ook kon ze zich niet voorstellen dat iemand nog nooit verliefd was geweest, op achttien jarige leeftijd.

31Het dak - Pagina 2 Empty Re: Het dak 12/4/2012, 08:39

Damon

Damon
Niveau 1

Damon keek verbaast naar Aimée. Vond zij Thim pervers? Hij kon het zich haast niet voor stellen. Nou kende hij Thim helemaal niet heel goed maar hij leek het absoluut niet fijn te vinden om ook maar iets met meisjes te doen. 'Is Thim zo'n perv dan?', vroeg hij nieuwsgierig, niet door hebbend dat Aimée het blijkbaar niet zo op perverse mensen had.

32Het dak - Pagina 2 Empty Re: Het dak 12/4/2012, 08:44

Aimée

Aimée
Niveau 1

Aimée knikte heftig haar hoofd. 'Dat heb je toch wel gemerkt met dat twister spelletje? Allemaal enorm perverse opdrachten. Daarom ben ik maar weggegaan na de tweede opdracht, dat was namelijk niet mijn ding,' Aimée had zich met dat spel totaal niet op haar gemak gevoeld door de rare opdrachten en posities en uitzichten die je had. Daar gaf ze natuurlijk de bedenker van het spel, Thim, de schuld van. Dat Thim helemaal niet degene was die het spel gemaakt had, maar zijn zussen, dat wist Aimée niet.

33Het dak - Pagina 2 Empty Re: Het dak 12/4/2012, 08:52

Damon

Damon
Niveau 1

Damon kwam pas later bij het o zo leuke twister spelletje en zag alleen dat Thim een lapdance kreek van Avice, waar Thim overigens een gezicht had alsof hij zwaar gemarteld werd. De opdracht was inderdaad best wel pervers, maar Damon wist ook niet dat de opdrachten door zijn zus waren gemaakt. Ook de bodyshot, was nu hij er aan terug dacht best wel pervers. 'Hmn, ja nu ik er over na denk.. Volgens mij is Thim inderdaad aardig pervers', zei hij lachend.

34Het dak - Pagina 2 Empty Re: Het dak 12/4/2012, 09:08

Aimée

Aimée
Niveau 1

'Terwijl hij doet alsof hij niets hoeft van meisjes, maar ik geloof dat dat gewoon een trucje is om eerst een beetje hun vertrouwen te winnen door te doen alsof ie niet op meisjes valt ofzo, en vervolgens BAM!' Bij de laatste uitroep maakte ze met haar handen een explosie-gebaar, om het effect een beetje te versterken. Nee, Thim vond ze niet zo'n succes, en zijn gekke spelletjes al helemaal niet. 'Maar, je zei dat je zelf ook wel "pervers" bent, maar dat heb ik eigenlijk nog helemaal niet opgemerkt? Dus dat zal vast meevallen!'

35Het dak - Pagina 2 Empty Re: Het dak 12/4/2012, 09:11

Damon

Damon
Niveau 1

Damon moest lachen om haar imitatie. Ze zou trouwens best wel eens gelijk kunnen hebben. Het zou zelfs best nog wel eens slim kunnen zijn. Vertrouwen winnen was sowieso een goed ding. Damon keek haar even aan bij haar vraag. Hij had ondertussen wel door gehad dat Aimée niet echt van de hele perverse stylo hield en wilde haar ook niet weg jagen. 'Ja, het valt vast ook allemaal wel mee', antwoordde hij nonchalant.

36Het dak - Pagina 2 Empty Re: Het dak 12/4/2012, 09:14

Aimée

Aimée
Niveau 1

Aimée knikte, en staarde even naar Damon's sigaret ((ik vind dat je die nog hebt)). 'Zou ik misschien.. een trekje mogen?' vroeg ze ietwat verlegen. Ze was ondertussen, door de voortdurende rook om hen heen, toch stiekem wel nieuwsgierig geworden. Bovendien moest je als bijna achttien-jarige toch wel een keer op zijn minst één trekje van een sigaret geproefd hebben, vond ze.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum: