~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Balletzaal

4 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26De Balletzaal - Pagina 2 Empty Re: De Balletzaal 2/4/2012, 06:59

Neomy

Neomy
Niveau 1

"Niets." antwoordde ze kortaf. Ze was niet de persoon om haar acties uit te gaan leggen aan jan en alleman. Ze was niet de persoon om de waarheid te vertellen. Een ze was al helemaal niet te persoon om op te biechten dat ze mensen aan het afluisteren was. "Wat doe jij dan hier?" vroeg ze. Altijd het vraag en antwoordspel naar je eigen hand zetten. Ze was best tevreden over de trucjes die ze in de loop der jaren geleerd had.

27De Balletzaal - Pagina 2 Empty Re: De Balletzaal 2/4/2012, 07:02

Gast

Gast

"Geen flauw idee," antwoordde Feathery. Ze had wel in de gaten wat het meisje probeerde en dat betekende dat ze net zo min te vertrouwen was als zijzelf. "Ik was wat aan het rondlopen en toen botste ik ineens tegen je op," zei ze zonder te liegen.

28De Balletzaal - Pagina 2 Empty Re: De Balletzaal 2/4/2012, 07:06

Neomy

Neomy
Niveau 1

Neomy haalde haar schouders op, "Prima" zei ze, zonder verder aandacht aan haar te besteden en in de hoop dat ze niet nog meer vragen had. Ze focuste zich weer op de kamer en probeerde een patroon te ontdekken in de bewegingen van de jongen.

((oeps, ik zal weer erop letten dat ik er twee berichtjes tussen laat vanaf nu (A) ))

29De Balletzaal - Pagina 2 Empty Re: De Balletzaal 2/4/2012, 07:11

Joey

Joey
Niveau 1

((https://www.youtube.com/watch?v=xXToSmwzSl4 zo'n soort haha ^^ vanaf 0;23 vooral))

Joey had totaal niet door dat er mensen waren die zijn dans ook nog echt aan het volgen waren, net zoals altijd focuste hij zich alleen maar op zijn dans. Als hij dat niet deed ging hij gegarandeerd de fout in. Daarbij was deze zaal bedoeld om te dansen, dus als mensen van hem verwachtten dat hij gezellig kwam praten dan waren ze in de verkeerde ruimte. Overigens ging hij zometeen misschien wel even een praatje maken. Met het blonde meisje van de drankkelder bijvoorbeeld, dat vond hij wel grappig.

30De Balletzaal - Pagina 2 Empty Re: De Balletzaal 2/4/2012, 07:13

Kira

Kira
Niveau 1

((een blonde chinees, lol))

Kira hoorde stemmen van achter de deur. Ze draaide haar hoofd in een reflex opzij en zag twee donkerharige meisjes staan. Ze wilde roepen dat ze ook gewoon binnen konden komen en dat ze niet zo stiekem hoefden te doen, maar die reflex hield ze dan weer net tegen omdat ze Joey's gedans niet wilde storen. Hij was eigenlijk best goed. Beetje gay, maar goed.

31De Balletzaal - Pagina 2 Empty Re: De Balletzaal 2/4/2012, 07:19

Neomy

Neomy
Niveau 1

(( haha wat vind je hiervan dan Wink https://www.youtube.com/watch?v=i_fJ467itXw ))

Neomy vond het inderdaad nutteloos om nu nog bij de deurpost te gaan staan en ging tegen een van de spiegels zitten. Ze spreidde haar benen en zette haar ellebogen ertussen op de grond waarna ze haar hoofd op haar handen liet rusten. Zo keek ze naar de danser voor haar.

32De Balletzaal - Pagina 2 Empty Re: De Balletzaal 2/4/2012, 07:25

Gast

Gast

((@ Neomy: dat moet ik ook maar eens doen, ja. :# ~))

Feathery slikte. Dat was niet haar bedoeling. Maar het was haar eigen schuld, zij reageerde zo niewsgierig. Ze liep de zaal in, om te kijken of er een plek vrij was voor haar om yoga oefeningen te doen.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum: