~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

The Hangover - de straf van Mae.

+3
Joey
Neomy
Thim
7 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

Thim

Thim
Niveau 1

Deze topic is in de eerste instantie voor iedereen die zich in de drankkelder van Devon heeft misdragen. De zolder zit echter niet op slot dus als je zin hebt in wat leedvermaak kun je als buitenstaander ook langskomen om toe te kijken hoe de slachtoffers allemaal hun straf uitvoeren. Maar maak het alsjeblieft niet te druk!!

Mensen die straf horen te krijgen:
- Thim
- Vannah
- Joey
- Neomy
- Kira
- Barry
- Kuna
- Ren

Mocht je niet op komen dagen, dan krijgt Mae je nog wel een andere keer Wink.
-----

Mae keek de leerlingen die zich bij haar op zolder hadden gemeld stuk voor stuk aan. Het was nog heel erg vroeg en ze vond het heerlijk om al die belabberde gezichten te zien. Ha, net goed. Dat ze hun lesje maar zouden leren.
'Mooi dat jullie er zijn. Zeer verstandig. De opdracht is heel simpel. De Heerseres heeft de zolder de hele zomer lang als dumpzone gebruikt, waardoor het nu al een ENORME rotzooi is zonder dat we nog van deze ruimte gebruik hebben kunnen maken. Aan jullie de taak om ALLES op te ruimen. Je mag niks weggooien!! Stof alles af en zet het netjes en overzichtelijk neer, zodat we alles makkelijk terug kunnen vinden en nog ruimte overhouden voor andere spullen. Laat je niet afleiden door alle spullen die er liggen. Wie loopt te klieren krijgt te maken met een emmer water,' zei ze streng. Naast haar stond een emmer vol met water. Om het nog erger te maken lagen er ook allemaal ijsklontjes in.
Thim, die barstte van de koppijn en zo ver mogelijk bij Vannah vandaan stond staarde naar het ijskoude water. De stem van Mae deed pijn aan zijn hoofd en hij kon amper uit zijn ogen kijken. Een paar uur geleden was hij nog compleet betoverd geweest. Nu was hij echter weer helemaal nuchter en erg genoeg wist hij ALLES nog wat hij had uitgespookt. Godgodgod, als hij alleen al dacht aan wat hij allemaal met Vannah had gedaan ging zijn hart kloppen van woede. Hij had een uur onder de douche gestaan maar voelde zich nog steeds vervuild. Woedend was hij, op Vannah, op Devon, en vooral op zichzelf. Dit kwam nooit meer goed. Hoe kon hij zich ooit uit zijn acties van gisteravond praten? Iedereen had nu vast een heel vervelend beeld van hem...

Neomy

Neomy
Niveau 1

Neomy had de avond ervoor gedouched en er niet meer aan gedacht een wekker te zetten. Ze was nogal brak en het kon haar ook niet heel veel schelen. Ze kwam binnen midden in de uitleg van de 'generaal' waarvan ze toch maar eens een naam moest gaan vragen aan iemand. "Oeps, sorry dat ik laat ben." zei ze. Ze ging zitten en na de uitleg had ze totaal niet de neiging op te staan. Ze hield er niet van om gecommandeerd te worden en haar beetje wil om op te staan werd weggenomen toen ze de emmer met ijswater zag staan. Die over zich heen krijgen zou ze geen straf vinden. Ze bleef dus maar zitten toen de rest langzamerhand aanstalten maakte op te staan.

Joey

Joey
Niveau 1

Hoe Joey naar zijn eigen bed was gekomen wist hij niet meer. Het laatste wat hij zich herinnerde was een grote gele fles, en een enorme lachbui. Hij luisterde maar amper naar wat Mae te zeggen had, naar zijn idee verdiende hij deze straf niet eens. Hij had niks fout gedaan! Hij was gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plek geweest en dat had zo zijn gevolgen. Niet alleen moest hij nu de zolder gaan opruimen in zijn vrije tijd, maar hij had ook nog eens ontzettend spierpijn van het lachen. Elke beweging zorgde voor een pijnscheut. Het liefste was hij gewoon in zijn bed blijven liggen vandaag, maar helaas. Dat zat er dus niet in. In plaats daarvan moest hij zijn lichaam nog eens extra pijnigen. 'Nou dat gaat een feest worden zeg,' mompelde hij tegen zichzelf. De zolder was echt een grote bende, daar waren ze morgen nog niet mee klaar.

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah stond met een barstende koppijn en een lichtelijk vaag geheugen aan de buitenkant van de rij. Ze snapte niet wat er gisteravond was gebeurd en al helemaal niet wat ze met Thim had gedaan. Ze wilde zelfs dat hij bij haar kwam slapen en die onsmakelijke kussen, bah, verschrikkelijk!
Moesten ze nu serieus de zolder gaan opruimen? Dat meende ze toch niet? Hopelijk hoefde ze niet in de buurt van Thim te komen, want die zou haar dadelijk nog willen zoenen ook nog!

Kira

Kira
Niveau 1

Kira had er wel zin in. Alles opruimen en niks weggooien? Opruimen stond niet in haar woordenboek, weggooien daarentegen wel. Die emmer water maakte het alleen maar leuker. Dankzij haar specialiteit hield ze van ijs, dat werd dus een pretje. "Fijn, laten we meteen beginnen!" grapte Kira. Ze had totaal geen medelijden met degene die niet dezelfde specialiteit als haar hadden. Kira durfde niemand aankijken, ze schaamde haar zo hard dat ze als een baby had gehuild. Nouja, erger dan Thim en Vannah kon niet.

Thim

Thim
Niveau 1

Thim dook in elkaar bij het horen van de stem van zijn kamergenoot. 'Wil je alsjeblieft niet zo hard schreeuwen?!' gromde hij woest naar het achterlijke kind. Hij kon zich nog precies herinneren hoe hij over haar had heen gekotst en hoopte stiekem dat ze de stank niet meer uit haar haren had kunnen krijgen. Haastig liep hij de zolder in. Hij pakte een bezem en sleepte deze mee naar binnen. Bij de ingang bleef hij even staan om de zolder te bekijken. Het was er intens groot en intens stoffig en er lagen ongelofelijk veel spullen. Wat had de Heerseres deze zomer in GODSNAAM allemaal gedaan om ZO'N rotzooi te maken?! Woest op dat achterlijke mens stampvoette Thim de zolder door. Hij zocht stuk grond uit waar geen spullen lagen en begon op een robot-achtige manier te bezemen. Misschien dat hij hier de hele dag zou blijven staan, als Mae het niet merkte.

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Niet dat Vannah oplette waar ze naar toe liep, want ze was er absoluut niet bij met haar hoofd. En juist daarom knalde ze kei hard tegen Thim aan. O god, waarom was die kerel ook verplaatst? Ze kon niet zeggen dat het zijn schuld was, want het was overduidelijk dat zij het was geweest. Haar tactiek was dus om maar wat voor zijn neus op te rapen en door te lopen naar een ander plekje, hij zou vast niets zeggen.

Avice

Avice
Niveau 2

Geheel onwetend was Avice een aantal trappen opgelopen, totdat ze ineens gestommel hoorde en wat stemmen. Mensen, er waren hier mensen. Nieuwsgierig liep ze verder, totdat ze voor zich een enorme puinzooi aantrof, waar een aantal leerlingen morrend aan het opruimen leek te zijn. Fronsend bleef ze staan kijken, benieuwd naar waarom die kinders in hemelsnaam deze teringzooi aan het verplaatsen waren.

((zo random))

Joey

Joey
Niveau 1

Met enorm veel moeite wist Joey weer op te staan en zich door de ruimte te verplaatsen. Hier en daar plukte hij wat spulletjes op en legde ze op een andere plaats weer neer. Erg veel zin had het niet, maar als hij niks deed zou het nog veel meer opvallen. Hij had ook gewoon in zijn bed moeten blijven liggen, misschien waren ze dan wel gewoon vergeten dat hij ook in de drankkelder geweest was. Iets verderop merkte ze Thim en het roodharige meisje op, die blijkbaar nog steeds niet van elkaar af konden blijven. Of zo vatte hij het toch op door de fractie van een seconden dat ze het tweetal gezien had. Dat was namelijk net toen het meisje tegen Thim aanbotste. Bah, die beelden hadden zijn hoofd helaas nog niet verlaten.

Thim

Thim
Niveau 1

'HALLO DOE NORMAAL!' riep Thim woest tegen de persoon die tegen hem aan durfde te stoten terwijl hij zich zo beroerd voelde. Toen hij zag dat het de roodharige bimbo van gisteravond was keerde zijn maag nogmaals om. Hij had weer zin om te kotsen, maar dat leek hem niet zo'n strak plan nu Mae hem zo aan zat te staren. 'Blijf uit mijn buurt, vies wijf,' siste Thim naar Vannah, alsof gisteravond allemaal haar schuld was geweest. Want dat was het ook, natuurlijk.

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Zonder pardon keek Vannah op. "Vies wijf? PARDON?" riep ze kwaad. "Wat denk jij wel niet? Jij begon tegen mij aan te plakken, dus wat lul je?" Met haar handen in haar zij (ooh zo typisch) keek ze hem kwaad aan. Ook Mae leek hun niet te zijn ontgaan en ze ging een stukje dichter bij het tweetal staan. "Ik deed het niet expres?" Ze haalde diep adem, ademde vervolgens uit waardoor een pluk haar naar boven vloog (ik kan dit echt niet beschrijven lol). "Arrogant joch" mompelde ze.

Kira

Kira
Niveau 1

Kira rolde haar ogen. Van die twee zou ze nog veel horen. Niet alleen zij, volgens Kira zouden ze, elke keer als ze elkaar tegen kwamen, ruzie maken. Zo voorspelbaar. Kira schuifelde naar achter in de zolder. Daar zou Mae haar vast niet zien en kon ze misschien nog iets meegrabbelen, iets wat mooi of veel waard was.

Thim

Thim
Niveau 1

'OH PLEASE!' riep Thim uit, terwijl hij haar richting op zwaaide met zijn stoffige bezem. 'Je denkt toch niet dat ik het wél expres deed? Dacht je nou echt dat ik aan zo'n rode slet als jij zou willen zitten?! Kom op zeg,' zei Thim. Hij lachte haar schamper uit. Dacht ze nou echt dat ze zo fantastisch was? Hij had een hekel aan haar. 'Daarnaast ben je een veel te makkelijke prooi! Al zou ik me met iets nietsnuttigs als meisjes bezighouden, dan was jij wel de laatste aan wie ik zou denken!'
Zijn blik gleed even naar Neomy, al wist hij niet precies waarom.

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah keek hem geschokt aan. "Pardon? SLET? Je kent me helemaal niet eens," gilde ze woest door de kamer. "Dus oordeel niet eens zomaar over mij!" Ze was woedend. Alweer werd ze beoordeeld op haar uiterlijk, ze kon daar gewoon zo slecht tegen. Hij had het helemaal fout, zo makkelijk was ze helemaal niet! "Je hebt geen idee waar je het godverdomme over hebt. Want je hebt het helemaal mis." Ze ging even dichter tegen hem aan staan om hem nog indringerde aan te kijken. Bah, walgelijk joch.

Joey

Joey
Niveau 1

Joey had het hele spektakel tussen Thim en het roodharige meisje vanaf een afstandje gevolgd en was al snel tot de conclusie gekomen dat de twee elkaar toch niet zo leuk vonden als hij had gedacht. Hun gegil bezorgde hem echter wel enorme hoofdpijn, en dat kon hij echt niet bij die spierpijn erbij hebben. Wat had Mae ook alweer gezegd? Een emmer ijskoud water als mensen hun werk niet deden? Nou, deze twee deden overduidelijk hun werk niet. Daarbij had Joey ook wel behoefte aan wat plezier. Hij pakte moeizaam een emmer met ijskoud water op, liep vervolgens naar Vannah toe en goot hem leeg over haar hoofd. Zo, die was verdiend. Thim liet hij uiteraard met rust. Daar had hij gisteren toch wel een soort van vriendschap mee gesloten en Joey was geen verrader.

Thim

Thim
Niveau 1

Thim wilde net roepen dat hij haar wel degelijk kende, want ze had immers heel erg geprobeerd om hem in een donker hoekje te krijgen gisteravond, toen hij plots wild werd verstoord door Joey, die een veel beter idee had. Heel even staarde hij verstomd naar de zeiknatte Vannah, waarna hij in een gelach uitbarstte en zich tot Joey richtte. 'Aight!' riep hij en hij hield zijn hand op om hem een high five te geven. 'Net goed, kreng,' zei hij tegen Vannah, en hij stak zijn tong naar haar uit.

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah draaide zich woest om naar Joey. "WAT DOE JE?" riep ze jammerend uit. Haar haren, haar KLEREN!! En een beetje die kut Thim droog laten. Ze keek Mae aan. "Hallo dit is écht niet eerlijk!" gromde ze. Ze liep nu naar Joey toe en keek hem kwaad aan. Haar hand al klaar om een klap uit te delen. Hij was echt veel te ver gegaan en dat Thimetje ook nog eens lag te lachen was de druppel.

Joey

Joey
Niveau 1

Het was natuurlijk niet bepaald netjes wat Joey gedaan had, maar daar kon hij niet mee zitten. Hij sloeg zijn hand grijnzend tegen die van Thim aan en wierp voldaan een blik op Vannah, die er nu uitzag als een verzopen kat. 'Je was niet aan het werk, die emmer water was je straf,' legde hij zo kalm mogelijk uit. 'Helaas was er maar één emmer en kon ik Thim niet ook verzuipen,' voegde hij er nog schijnheilig aan toe. Ja dag, alsof hij ooit een emmer water over Thim had gegooid. Het interesseerde hem vrij weinig of ze doorwerkten of niet, hij had gewoon gebruik gemaakt van de situatie om voor een beetje vermaak te zorgen. Niet dat het wat uitmaakte, hij had immers wel gelijk. Die emmer water wás toch ook voor mensen die niet serieus door aan het werken waren?

Thim

Thim
Niveau 1

'Ja dag, daar was ik echt niet mee akkoord gegaan,' waarschuwde Thim Joey, die zijn grapje niet zo kon waarderen. Hij hield helemaal niet van koud water, bah. Verwoed veegde hij wat met zijn bezem op de grond, alsof Mae dan zou denken dat hij aan het werk was. Hij wierp een vluchtige blik op Vannah, die helemaal doorweekt en doorschijnend was. 'Ik zie je BH, slet,' siste hij tussen zijn tanden door om haar te pesten. Hij wist dat zijn zussen er altijd een hekel aan hadden als hij zo tegen ze deed, dus Vannah was vast hetzelfde.

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah merkte toen was dat haar shirtje doorscheen. "Nee..." jammerde ze. Ze keek Mae weer aan. "Alsjeblieft, laat me mij omkleden? Ik ga hier echt niet in mn bh die zolder opruimen!" Ze probeerde Thim te negeren, maar het deed haar ergens zelfs pijn dat zo'n mongool een haar de hele tijd slet noemde. Dit vond ze echt niet grappig meer.

Joey

Joey
Niveau 1

Joey rolde met zijn ogen na de opmerking van Thim en besloot zijn voorbeeld maar te volgen. Hij had weinig zin om gezeik te krijgen van Mae en deed dus maar net alsof hij ook aan het opruimen was. Stiekem wilde hij zijn nieuwe vriend een beetje pesten met het voorval van de vorige avond, maar hij had het idee dat zowel Thim als Mae dat niet op prijs gingen stellen. Hijzelf had ook totaal niet opgemerkt dat de kleding van het meisje was gaan doorschijnen. Daar hield hij zich nooit zo mee bezig. 'Wat maakt het toch uit, er is niemand die erop zal letten,' beantwoordde Joey Vannah's vraag aan Mae. Het hele idee van die emmer water was toch dat je zeiknat werd? Nou, dan had het ook geen nut als je je meteen mocht omkleden, wel dan?

Thim

Thim
Niveau 1

'Nee inderdaad, het is niet alsof je zo aantrekkelijk bent,' was Thim het schamper met Joey eens. Hij scheurde zijn blik van haar doorweekte lichaam af en knipperde een paar keer met zijn ogen. Hij concentreerde zich volledig op de vloer en probeerde een gesprek tussen twee muizen te volgen, die als de dood waren dat ze hun woonplaats zouden kwijtraken met die grote schoonmaak. 'Maak je maar geen zorgen, desnoods neem ik jullie mee. Mijn kamergenote vindt jullie vast heel leuk,' fluisterde hij naar de muur, waar die muizen ergens achter verstopt zaten.

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah negeerde hem moeizaam, en begon maar weer met opruimen. Ze probeerde zich even extra warm te maken zodat haar kleren misschien eerder droog zouden zijn. Ze was woest op Joey en ze zou het er hier niet bij laten. En die Thim zou er ook nog wel van langs krijgen. Schandalig, hoe hij zich gedroeg.

Joey

Joey
Niveau 1

'Ik vraag me af of je eekhoorn zo blij gaat zijn met twee extra muizen op de kamer,' grijnsde Joey, die natuurlijk verstaan had wat Thim aan het zeggen was. De eekhoorn had hem nou niet bepaald de indruk gegeven dat hij blij zou zijn als hij de kamer opeens moest delen. Bovendien vroeg hij zich af of eekhoorns en muizen überhaupt een goede combinatie waren. Joey zette nog een rondslingerend voorwerp in een kastje neer en liet zich vervolgens zelf op een kist zakken. Hij had het helemaal gehad met dat opruimen en de rest leek ook al niet erg goed mee te helpen. Waarschijnlijk zaten ze hier morgen nog steeds weg te kwijnen, en dat terwijl Joey helemaal niks misdaan had! Hij vond het nog steeds hartstikke onterecht dat hij hier zat. De enige reden dat hij zich zo vreemd gedroeg gisteren was omdat Devon hem gedwongen had. Totaal niet zijn eigen schuld dus.

Thim

Thim
Niveau 1

Thim keek op naar Joey. 'Ik maakte me niet echt zorgen om Lars, eerder om die daar,' zei hij, terwijl hij naar Kira wees die een eind verderop stond. 'Bovendien is alles beter dan dat ze door Mae verzopen worden,' merkte hij op. Dat Mae zelf planten & dieren had en dat dus waarschijnlijk niet zou doen ontschoot hem even. Maar goed, hij was sowieso niet de meest snuggere persoon. 'Wat is het hier trouwens teringheet,' merkte hij geïrriteerd op. Hij veegde wat zweetdruppeltjes van zijn voorhoofd en zette zijn bezem tegen een stoffige bank.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum: