~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Twister op het dak.

+6
Archibald
Joey
Sergio
Aimée
Neomy
Thim
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 8]

176Twister op het dak. - Pagina 8 Empty Re: Twister op het dak. 4/4/2012, 11:00

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah stond alweer op om een nieuw glaasje in te schenken. Deze keer voerde ze Thim alweer. "Jij bent binnen de korste keren zat..." mompelde ze. Oh, een bodyshot nemen. Ach waarom ook niet? Ze stond alweer op met de fles om de navel te gaan vullen van Avice. "Nou dan mag iedereen dus opstaan!"

177Twister op het dak. - Pagina 8 Empty Re: Twister op het dak. 4/4/2012, 11:11

Avice

Avice
Niveau 2

Avice kon haar oren niet geloven. Ja natuurlijk, eerst kleren uit, dan bodyshots. 'Jezus Thim, wat doen jullie in Bumi allemaal wel niet..' Zuchtend stond ze op en ging ze vervolgens op één van de bankjes op het dakterras liggen. Ze hoefde haar shirtje niet op te trekken, aangezien ze dat toch al niet meer droeg. 'Nou, gop gop, dan trek ik daarna mijn kleren weer aan, voordat jullie helemaal een verkeerd beeld krijgen.'

178Twister op het dak. - Pagina 8 Empty Re: Twister op het dak. 4/4/2012, 11:14

Thim

Thim
Niveau 1

Thim nam van de gelegenheid gebruik dat hij weer mocht staan. Hij kwam heus niet zo snel overeind omdat hij zo graag wilde hoor! Hij was alleen even vergeten dat Joey boven hem stond en knalde keihard met zijn kop in Joeys kruis. 'AUW!' riep hij kwaad, hopend dat Joey zijn evenwicht zou bewaren.

179Twister op het dak. - Pagina 8 Empty Re: Twister op het dak. 4/4/2012, 19:46

Neomy

Neomy
Niveau 1

((heuuj eerste 3 uur vrij Smile ))

Neomy was wel heel blij dat ze nu op mocht staan, jeemig wat een kramp. Maar een bodyshot van Avice? Waar ze nog een hele tijd een kamer mee moest delen? Achja het moest maar. Ze ging achteraan staan, terwijl Vannah al drank in haar navel aan het gieten was. Aan drank zou ze toch niet meer ontkomen. "Hierna ben ik weer aan de beurt! Ik kan wel een wat handigere houding gebruiken." Erg sterk was ze niet, dat moest ze nu wel toegeven.

180Twister op het dak. - Pagina 8 Empty Re: Twister op het dak. 4/4/2012, 21:21

Joey

Joey
Niveau 1

'AAAH JEZUS,' riep Joey gepijnigd uit, toen Thim het opeens nodig vond om hem op zijn meest pijnlijke plekje te rammen met zijn hoofd. Door de pijnscheut die door zijn lichaam trok was het voor hem onmogelijk om zijn evenwicht te bewaren, maar mooi niet dat hij Thim wel overeind liet staan. Die trok hij namelijk gewoon mee in zijn val. 'Au au au, godverdomme, waar is dat goed voor?!' vroeg hij kwaad. Hij kon toch wel een béétje opletten!?

181Twister op het dak. - Pagina 8 Empty Re: Twister op het dak. 5/4/2012, 01:31

Thim

Thim
Niveau 1

Thim rolde met Joey op de grond en keek verward op. Hij duwde Joeys benen weg bij zijn hoofd en krabbeld wat achter zijn haar. 'Ik waz even vergeten dat je nog boven me ztond,' zei hij. Heel even leek het alsof Joey ondersteboven stond, maar al snel had hij door dat hij zelf ondersteboven lag. Vandaar dat hij snel overeind kwam. Het duizelde even voor zijn ogen, maar hij herpakte zich. 'Zo. Wat moesten we ook alweer doen?' vroeg hij vragend aan Vannah. Hij was de opdracht die hij had voorgelezen alweer vergeten.

182Twister op het dak. - Pagina 8 Empty Re: Twister op het dak. 5/4/2012, 02:07

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah goot een klein beetje in de navel van Avice. "Pardon," mompelde ze en vervolgens slurpte ze het goedje naar binnen. "Hup, volgende!" Vannah keek de groep rond. Ze moesten maar weer eens even gaan opschieten. "Thimetje, je moet bodyshotten."

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Permissies van dit forum: