~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Twister op het dak.

+6
Archibald
Joey
Sergio
Aimée
Neomy
Thim
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 8]

76Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 3/4/2012, 22:57

Avice

Avice
Niveau 2

Avice had zoals altijd geen oog voor de wereld om haar heen en stond verveeld haar nagels te bekijken.

77Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 3/4/2012, 23:02

Thim

Thim
Niveau 1

Thim schrok zich een ongeluk toen Vannah plots van het dak donderde. Hij wist heus wel dat het hier gevaarlijk was maar hij had niet verwacht dat iemand ook daadwerkelijk naar beneden zou donderen! Bang dat hij hier de schuld van zou krijgen draaide hij zich met een ruk om en dook hij op zijn knieën. Angstig keek hij over de rand van het dak, terwijl hij verwachtte een verplette Vannah op de grond te zien. Tot zijn enorme opluchting hing ze echter nog aan de dakgoot. Maar de onheil was nog niet voorbij.
Razendsnel greep hij zich met één hand vast aan een stabiele dakpan terwijl hij zijn vingers om Vannahs pols sloot. 'Ik heb je,' zei hij om haar gerust te stellen. Jezus dat kind was hartstikke zwaar met die enorme tieten van d'r. Pfff...
Hij zette zijn voeten schrap tegen de dakgoot en probeerde Vannah met al zijn macht weer het dak op te trekken.

78Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 3/4/2012, 23:09

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah hing nog steeds aan de dakgoot. De tranen stonden in haar ogen, terwijl ze vol wanhoop naar Thim keek. Ze kon niet nadenken dat het Thim was die haar nu aan het helpen was, ze wilde gewoon terug veilig op het dak. Gerustgesteld was ze niet, al helemaal niet na zijn woorden want ze hing er nog steeds half. Met haar andere hand probeerde ze nu ook maar bij de dakgoot te komen, misschien kon ze zelf dan ook naar boven klauteren. Dat ze al een klein beetje omhoog werd getrokken door Thim, maakte haar al wat rustiger.

79Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 3/4/2012, 23:22

Neomy

Neomy
Niveau 1

Neomy liep rondjes om het kasteel, diep in gedachten over eigenlijk niets. Ze dacht na over de afgelopen dagen en over wie ze allemaal ontmoet had. Ze werd opgeschrokken uit haar gedachten toen er ineens een stuk steen net langs haar hoofd naar beneden viel. Het leek wel een afgebroken stuk dakpan. Ze keek omhoog en zag heel ver bovenop het kasteel iemand bungelen. Ze kon niet goed zien wie het was. Ze zette wat stappen naar achteren en bleef voor de zekerheid maar even staan.

((ik zal me er verder niet mee bemoeien hoor, heb gewoon zin om te posten en nu kunnen jullie ook weer sneller reageren. Als jullie het irritant vinden haal je het maar gewoon weg of zeg het even dan verwijder ik m weer Wink ))

80Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 3/4/2012, 23:28

Thim

Thim
Niveau 1

(( Lol naja in dit geval is het wel handig, hoeft Vannah ook niet zo lang te bungelen ))

Thim had nooit geweten dat meisjes zo zwaar konden zijn. Hij had nog maar weinig energie over en had zelfs de neiging om maar gewoon los te laten, tot er weer beelden door zijn hoofd flitsten van een geplette Vannah, en Merlyen die hem daar wel even voor zou straffen met haar zeis. Dit gaf hem een enorme energieboost en met een harde schreeuw trok hij als de malle met beide handen aan haar arm. Samen met haar schoot hij op het twisterkleed af, waar hij tegen het hele zooitje aandonderde. Een opgeluchte zucht ontsnapte aan zijn longen en hij liet Vannahs pols los. Met zijn armen gespreid bleef hij op het twisterkleed liggen om zijn adem uit te blazen. 'Jezus wat ben jij zwaar.'

81Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 3/4/2012, 23:31

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah die nog steeds vol met angst naar beneden keek, dacht iemand te zien. Dadelijk was het Merlyen geweest en zouden ze sowieso straf krijgen, niet dat ze daar aan kon denken want ze was veelse bang dat Thim haar los zou laten.
Plots belandde ze opeens half op Thim terwijl ze hem nog even geschrokken aankeek. Daarna draaide ze snel van hem af en keek hem toen nog steeds verwoed aan. "Sommige dingen wegen nu eenmaal wat zwaarder dan gepland," mompelde ze nors terwijl ze haar tranen wegveegde. Bah, dit was veel te eng.

82Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 3/4/2012, 23:32

Joey

Joey
Niveau 1

Joey was zich rot geschrokken toen Vannah opeens aan de rand van het dak bungelde, maar was zo in shock geweest dat hij niet meteen in actie gekomen was. Gelukkig was Thim rustiger gebleven en had haar meteen vast weten te pakken. Niet dat Joey zou toegeven dat hij degene was geweest die de val veroorzaakt had, dat hoefde niemand te weten. Daarbij had hij nooit bedoeld om haar te laten vallen of wat dan ook. Hij had gewoon niet willen verliezen! Het was maar goed dat hij zijn eigen gezicht niet kon zien, want zijn wangen waren verdacht rood aan het kleuren. Oeps.

83Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 3/4/2012, 23:32

Neomy

Neomy
Niveau 1

Het gevaarte dat aan de dakrand bungelde verdween evensnel als dat het er gekomen was. Het zal wel goed zijn afgelopen. Ze liep weer door en besteedde er verder geen aandacht aan.

84Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 3/4/2012, 23:35

Thim

Thim
Niveau 1

Thim kwam voorzichtig overeind en klopte zijn kleding af. Hij trilde nog steeds van top tot teen. 'Misschien kunnen we beter naar het dakterras verplaatsen,' stelde hij voor. Hij was behoorlijk geschrokken van die plotselinge valpartij. Hij keek achterom naar het groepje waar hij zojuist tegenop geknald was met Vannah. 'En jullie zijn af. Iedereen krijgt een strafpunt.'
Tenzij er iemand wonderbaarlijk was blijven staan natuurlijk en hij dat over het hoofd zag.

Zijn blik schoot naar Vannah. 'Dankje wel Thim, dat je m'n leven hebt gered,' imiteerde hij haar stem. 'Geen probleem, Vannah,' voegde hij er in zijn eigen stem aan toe, waarna hij zijn draaibord pakte en zich richting het dakterras begaf. Iemand anders zou het kleed wel meenemen.

85Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 3/4/2012, 23:44

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah keek Thim woest aan. "Mag ik niet even van de schrik bekomen?" vroeg ze. "Ik weet niet hoor, maar ik bungelde boven een afgrond." Vannah stond vervolgens voorzichtig op en achtervolgde hem. "Ik ben inderdaad heel dankbaar dat je me hebt gered." Urgh, wat was die Thim toch ook vervelend.

86Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 3/4/2012, 23:53

Aimée

Aimée
Niveau 1

Aimée was ineens verdwenen, ze kon het namelijk allemaal niet bijhouden.

87Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 4/4/2012, 00:00

De Heerseres

De Heerseres
Leider GDP

((Je kunt ons ook om een samenvatting vragen, maar goed, your own choice.))

https://magichighschool.actieforum.com

88Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 4/4/2012, 00:02

Neomy

Neomy
Niveau 1

((Zal ik je plaats in nemen als jij geen zin meer hebt? Kan de rest ook verder...))

89Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 4/4/2012, 00:11

Aimée

Aimée
Niveau 1

(( ja sorry maar er is ineens zoveel gebeurd haha, ik kan het niet bijhouden, bovendien ben ik er vandaag ook maar heel even, tot een uur of 2 en dan kom ik pas morgen weer online, en dan ook maar voor een uurtje, dus het is niet echt nuttig om te blijven ))

90Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 4/4/2012, 02:59

Thim

Thim
Niveau 1

((Dan vervang ik Aimée bij deze voor Neomy))

Thim wachtte ongeduldig op het dakterras tot iedereen zich bij hem zou voegen. Hij was nog lang niet klaar met het spel hoor! Hij had zelf nog niet eens op de mat gestaan en er rinkelde nog steeds een flesje liefde in zijn zak dat hij aan iemand wilde uitdelen. Het was nog hartstikke duur geweest ook, en zelf had hij er niets aan.

91Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 4/4/2012, 03:03

Neomy

Neomy
Niveau 1

Neomy besloot toch maar uit te gaan zoeken of er niet een gevecht boven gaande was waardoor er iemand bijna van het dak viel. Ze rende de trappen naar boven en kwam lichtelijk buiten adem het dakterras op. Daar zag ze een twister mat liggen. "Een.. spel?" zei ze hijgend. "Viel er iemand.... van het dak door een spel?" ze snapte er niets van.

92Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 4/4/2012, 03:04

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah zat stilletjes langs Thim. Ze had niets meer tegen hem gezegd en zat een beetje stilletjes voor zich uit te kijken. "Ga jij maar dadelijk op dat ding staan, ik draai wel," mompelde ze. ZIn had ze er echt niet meer in.

93Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 4/4/2012, 03:06

Damon

Damon
Niveau 1

Damon keek nog even geschrokken naar Vannah die zojuist bijna van het dak af donderde en vond het gelijk een heel goed idee als we dit ontzettend leuke spelletje zouden verplaatsen naar het dak terras. Wat als hij of iemand, maar meer belangrijk hij van het dak zou vallen? Damon haalde zijn hand weg van de gele stip, sinds er nog te veel mensen op het kleed stonden kon hij hem moeilijk onder hun voeten vandaan trekken, dan lagen ze straks allemaal beneden.

94Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 4/4/2012, 03:09

Thim

Thim
Niveau 1

Thim overhandigde het bord aan Vannah en keek haar streng aan. 'Vooruit dan maar, omdat jij als eerste viel. Maar niet valsspelen!' zei hij. Hij keek op toen Neomy plots half buiten adem het dakterras opgerend kwam. 'Oh hey Neomy! Doe je ook mee?' vroeg hij vrolijk. Hij was het voorval van net al weer helemaal vergeten en wilde snel weer van start. Ongeduldig wachtte hij tot de rest eraan kwam met het kleed.

95Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 4/4/2012, 03:13

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

"Ik ben geen valsspeler," bitste ze hem toe terwijl ze naar het bord keek. Volgens mij had Thimetje zelf een beetje vals gespeeld. Het kon niet anders. Maar ach, ze kon het zelf ook nog altijd doen. Nu maar wachten op de rest.

96Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 4/4/2012, 03:14

Thim

Thim
Niveau 1

((Volgens mij staat alleen Archie op de mat nog. Oh en Avice.))

Laatst aangepast door Thim op 4/4/2012, 03:14; in totaal 1 keer bewerkt

97Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 4/4/2012, 03:14

Neomy

Neomy
Niveau 1

Niemand leek ook maar enigszins onder de indruk van het idee dat er net nog iemand bijna te pletter was gevallen. "Oke, ik doe mee." zei ze een tikkeltje onbegrijpelijk. "Moet ik al op het bord of wacht ik tot de nieuwe ronde?"

98Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 4/4/2012, 03:21

Avice

Avice
Niveau 2

((waaaat is er allemaal gebeurd?))

99Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 4/4/2012, 03:26

Joey

Joey
Niveau 1

Joey schoot al snel weer achter Thim aan, op naar de veiligere plek. Hij nam zich voor om nu niemand meer te gaan kietelen om te winnen, dat bezorgde hem alleen maar problemen. Misschien kon hij wel andere plannetjes verzinnen als ze eenmaal bezig waren. 'Hop, draaien!' zei hij. Het duurde hem allemaal veel te lang hier.

100Twister op het dak. - Pagina 4 Empty Re: Twister op het dak. 4/4/2012, 03:31

Avice

Avice
Niveau 2

Avice huppelde van het dak af naar het dakterras waar ze wachtte op de rest.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum: