~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Oefenveldje.

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

51Oefenveldje.  - Pagina 3 Empty Re: Oefenveldje. 9/4/2012, 05:00

Aimée

Aimée
Niveau 1

Aimée keek verwonderd naar het vuurwerk. Dat was toch geen aanval? Maar ach, het zag er wel leuk uit. Leuker dan een sneeuwbal in ieder geval. Terwijl het vuurwerk knetterde in de lucht besloot ze om nog maar een sneeuwbal op Avice te gooien. Eigenlijk zag het er zo stom uit, een "sneeuwbalgevecht", midden in de zomer. Want dat was waar haar zogenaamde magie op het moment op leek, een kind wat met sneeuw speelde.

52Oefenveldje.  - Pagina 3 Empty Re: Oefenveldje. 9/4/2012, 05:12

Avice

Avice
Niveau 2

Door Aimée's onoplettendheid moest het kooltjespistool haar dus wel geraakt hebben, maar Avice was zelf ook afgeleid door haar wonderbaarlijke vuurwerk -ze had zichzelf overtroffen deze keer-, en dus was ze er niet zeker van of ze goed gemikt had en kreeg ze de sneeuwbal vol in haar gezicht. Niet fijn.

53Oefenveldje.  - Pagina 3 Empty Re: Oefenveldje. 9/4/2012, 06:57

Aimée

Aimée
Niveau 1

((excuses, ik heb niet letterlijk gelezen dat je dat deed, ik dacht eigenlijk dat je dat pas in je volgende post zou doen. Ik was een beetje verward ))

Aimée had, door het enorme spektakel in de lucht, niet eens gemerkt dat ze geraakt was. Pas toen het begon te branden op haar borst zag en voelde ze het. Snel legde ze haar handen erop om het af te laten koelen, maar ondanks de koeling bleef er toch een kleine brandwond over van de aanval. Voor de afwisseling gooide Aimée weer een sneeuwbal naar Avice. ((sorry ik ga nu voor je bepalen dat je geraakt bent, excuses)) Meteen toen de sneeuwbal op zijn plek terecht was gekomen, bevroor ze hem, waardoor het een blok ijs was geworden.

54Oefenveldje.  - Pagina 3 Empty Re: Oefenveldje. 9/4/2012, 07:44

Avice

Avice
Niveau 2

schaam je, 2x

Avice maakte een ewl geluidje toen ze ineens ijs tegen zich aankreeg. Gatsie. Ze liet het voorzichtig smelten omdat ze niet weer erg nat wilde worden. Tevens wist ze even niet wat ze nu weer voor boeiende aanval moest afvuren omdat ze nog geen leuke dingen kan

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum: