~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Thims Sloophouse party in het penthouse.

+3
Barry
Nate
Thim
7 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 5]

Avice

Avice
Niveau 2

Avice snapte er geen hol meer van, maar haar oog viel op Damon die eigenlijk Barry was maar ja dat wist zij niet, die er ook een beetje beduusd bij stond. Ze legde haar halfopgegeten stengel op tafel neer, achteloos, en liep op hem af. De ineense alcoholiname had haar iieeeetwat impulsief gemaakt en ze verveelde zich te pletter. Ze ging achter de jongen staan en blies tegen zijn oor. 'Ik verveeeel me,' fluisterde ze op een verveeld toontje. He, hij was haar date geweest voor vandaag, dan kon hij er maar beter voor zorgen dat ze zich vermaakte, toch?

Nate

Nate
Niveau 1

Nate horde ergens iets over lichaamsdelen showen, en hij besloot dat hij dat wel interessant vond. Hij liet zijn bont even alleen om uit te vinden wie er dan precies wat aan het showen was.

Barry

Barry
Niveau 1

En toen had Barry absoluut geen flauw idee wat hij nu moest doen. Hij had wel gezien dat die twee samen waren gekomen, maar wat ze nu verwachtte dat hij deed, daarvan had hij geen flauw idee. Hé, hij was geen casanova! Als ze zich verveelde, moest ze maar het best iets gaan doen. Toch? Eerlijk, Barry wist amper hoe hij zich moest gedragen om geen argwaan te wekken. Bovendien, zeggen dat hij in het verkeerde lichaam zat voor onbepaalde duur was vrij onwaarschijnlijk. Klonk waarschijnlijk als een slechte smoes. 'Moet je wat gaan doen.' Niets antwoorden vond hij nu ook weer niet zo'n goed idee.

Neomy

Neomy
Niveau 1

Uhhh oke... ze hing nu op de kop aan een tafel waar iemand een striptease op aan het doen was. Waarom zou Thim in godsnaam schreeuwen dat die striptease op moest houden? Niets voor hem. Door de dingen die geschreeuwd werden begon ze eindelijk langzaam te begrijpen wat hier aan de hand was. Eerst maar eens rechtop zien te komen. Ze haakte haar voeten onder de tafel en liet haar handen los, ze zweefde nu tenminste rechtop. Van de tafel waar alle drankjes op stonden pakte ze twee zware stenen vazen die haar op de grond hielden. Ze waren wel erg zwaar dus het was een tijdelijke oplossing maar ze stond weer met beide benen op de grond. ((haha...)) Zo slofte ze door de kamer heen en besloot ze te gaan kijken bij de chaos. Het leek nu tenminste net alsof ze op het punt stond twee vazen te slopen.

Nate

Nate
Niveau 1

Nate zag dat Neomy ook niet geheel betrokken was bij het gebeuren dus hij besloot om haar maar eens te vragen of zij er iets meer van af wist. Nate liep naar Neomy toe. 'Yo,' zei hij tegen haar. 'Wat is er aan de hand met Aimee en Thim?' vroeg hij.

Neomy

Neomy
Niveau 1

"Ik weet het niet zeker, ik was bezig met... nouja... andere dingen. Maar aangezien Thim naar Aimée schreeuwt om van haar lichaamsdelen af te blijven, denk ik dat Aimee in Thim's lichaam zit en andersom. Jij bent nog wel gewoon jij.... toch? Ik ook, denk ik...." Ze keek naar beneden en zag haar eigen buik en benen. Phieuw. "Heb je het een beetje naar je zin hier?" zei ze met een beetje een verwrongen gezicht. Die vazen waren zwaar! "Nate, ik heb een beetje een rare vraag voor je. Mag ik je...eh... vasthouden?"

Avice

Avice
Niveau 2

'Mmmm, wanna join me?' vroeg ze, nog steeds fluisterend in zijn oor, terwijl haar handen zich om zijn middel sloten. Dit was helemaal niets voor Damon, om zo te reageren. Misschien dat het te maken had met al die gekkigheid die hier gaande was.

Damon

Damon
Niveau 1

Terwijl Damon nog steeds als een idioot stond te dansen op de tafel in Aimée's lichaam en net op het puntje stond haar hemdje onder de blouse uit te trekken zag hij Avice iets in zijn lichaams oor fluisteren. Hij werd nieuwsgierig en wilde weten wat ze zei. Straks ging ze er met Barry - in zijn lichaam - vandoor. Dat kon hij natuurlijk niet hebben. Toch kon hij ook niet opeens van de tafel springen en als een idioot op hen af rennen. Wat afwezig bleef hij dansen, uit de maat en hield de twee goed in de gaten.

Nate

Nate
Niveau 1

Nate keek Neomy raar aan. 'Uh, waar heb je het over? Waarom wil je me vasthouden? Op het feestje in de lege zaal liep je weg omdat ik je wilde knuffelen. Wat overigens de schuld was van de lege zaal, normaal gesproken knuffel ik niet zoveel mensen eigenlijk. Maar waarom wil je me vasthouden?' vroeg hij.

Neomy

Neomy
Niveau 1

"Ik hoef je niet te knuffelen, ik heb je gewoon even nodig." Ze liet de vazen los en voordat ze weer naar het plafond vloog sloeg ze haar armen en benen om Nate heen, alsof ze als een aapje op zijn rug zat. "Ik heb dat plafond gewoon wel een beetje gezien inmiddels." grapte ze. Ze hield niet zo van persoonlijk contact, maar dit was even nodig en daarbij had ze al een biertje op. Ja, dat kan bij Neomy al flink aanslaan. Gelukkig was Nate zwaar en groot genoeg om hen beiden aan de grond te houden. "Phoe die vazen waren zwaar!" ze zei terwijl ze wat met haar schouders draaide.

Barry

Barry
Niveau 1

Barry mocht dan eerst geen flauw idee hebben wat ze bedoelde, het werd nu al wel duidelijk dat het geen spelletje schaak zou worden. Trouwens, Barry was niet eens zo goed in schaken. Of dit dan zoveel beter was, wist hij nu ook weer niet. Barry had geen zin om, eh, het te verpesten voor Damon, maar dit was vrij moeilijk om uit te leggen. Kijk, ik ben een veertienjarige jongen die je niet echt kent. Mijn eigenlijke lichaam is hier ergens anders en ik heb het lichaam van je casanova even overgenomen. Dus eh, tja. Slecht idee. 'Eh.' God, Barry moest echt eens wat red-jezelf-uit-iemands-klauwenvaardigheden krijgen.

Avice

Avice
Niveau 2

'Hmm...' hmde Avice, die zich heel erg beledigd voelde doordat Damonbarry niet reageerde zoals ze wilde. 'Dan niet..' ze haalde haar handen weer weg en drukte haar lippen even tegen de blote huid in zijn nek. Ja, dan niet hoor, dan zou ze zich wel op een andere manier vermaken. Haar ene hand gleed nog even over zijn achterwerk, waarna ze zich omdraaide en wegliep. Pff, dat dacht ie wel niet, dat ie zo'n aanbod af kon slaan?

((oeps, ik mag dat soort dingen vast niet schrijven van Anne, maar wat niet weet dat deert niet toch?))

Aimée

Aimée
Niveau 1

'Nu is het genoeg!' schreeuwde Aimée, waarna ze op de tafel sprong en Damon een enorme duw gaf. Het was op zich best handig om op dit moment in het lichaam van Thim te zitten, aangezien ze op deze manier veel sterker was dan in haar eigen lichaam het geval was. Dat ze haar eigen lichaam hiermee weleens kon verwonden, dat was ze even vergeten.

Nate

Nate
Niveau 1

Nate haalde zijn schouders op en hij liet Neomy hem gebruiken voor het doen wat ze aan het doen was. Hij keek haar nog even bizar aan, maar ging toen verder met het bekijken van het feest. Thim sprong op de tafel en duwde Aimee. Dit was best een raar gezicht.

Damon

Damon
Niveau 1

Damon voelde hoe hij begon te wankelen, vooral omdat hij meer oog had voor Avice en Barry. Hij hoorde nu in dat lichaam te zitten! Toen plots Thim/Aimée tegen hem aanknalde wist hij niet waar hij zijn evenwicht moest zoeken. Toch lukte het hem om niet als een idioot van de tafel te donderen. 'Gast..', piepte zijn vrouwelijke stem geschrokken. Damon schudde zijn hoofd. Hij wist niet of hij nu wel of niet er op af moest gaan.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum: