~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Club Coxae

+5
Arya
Vannah Fortesque
Archibald
Valerie
Kira
9 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 4]

1Club Coxae Empty Club Coxae 2/4/2012, 06:41

Kira

Kira
Niveau 1

Club Coxae is een grote tent, gelegen in het centrum van Magic Town. De deuren zijn 24/7 open, maar veel volk loopt er overdag niet. Het is namelijk een club voor jongeren, en die zitten overdag op school. Of de meeste toch. Het is pas na 22.00u dat het hek van de dam gaat. De club is versierd met tientallen moderne lichteffectinstallaties en je krijgt er drank vanaf 16 jaar. De bewaking is zeer streng, er is onder geen enkele mogelijkheid alcohol te verkrijgen als je nog geen 16 bent, ook niet met een fake id-pasje.

2Club Coxae Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 06:44

Valerie

Valerie
Niveau 1

Met haar ID tussen wijs- en duimvinger liep Valerie de club binnen. Normaal gesproken ging ze niet graag alleen naar zo'n plek, maar aangezien ze niemand had gevonden om mee te nemen had ze iets van fuck it, ik zie wel wie ik tegenkom. En het is toch veel chiller om aan niemand vast te zitten? Ze liep direct naar de bar toe, nam plaats op een van de krukken en bestelde een witte wijn. Ze wilde niet té gaan drinken. Dronken mensen vond ze maar verschrikkelijk en ze wilde er zelf geen worden.

3Club Coxae Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 06:49

Kira

Kira
Niveau 1

Kira liep - helemaal in een partymood - de tent binnen. Het was de eerste keer dat ze hier was en ze had dan ook geen flauw idee dat je niet mocht drinken onder de 16, tot de een bordje zag. "Ah bah, jammer." mompelde ze luidop. Ze streek met haar vingers over haar strak jurkje, dat ze voor de gelegenheid nog eens had aangetrokken. Haar rondingen kwamen er goed uit te zien onder haar donkerblauwe jurkje. Haar haren waren voor de verandering eens opgestoken op een nonchalante, maar toch aantrekkelijke manier. Kira liep door naar de bar en kwam Valerie tegen. "Hey!" riep ze luid in haar oor.

4Club Coxae Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 07:00

Archibald

Archibald
Niveau 1

Met een trotse glimlach liet Archie zijn ID-kaart zien. Hij vond het helemaal geweldig dat hij deze nu kon gebruiken, ook al was hij niet het type om zich te gaan bezatten. Het was gewoon een kwestie van trots. "Mag ik binnen? Ik mag binnen hè?" De man aan de ingang rolde een beetje met zijn ogen en liet hem erdoor. Triomfantelijk liep Archie naar de bar en bestelde een Cola. Stoer.

5Club Coxae Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 07:13

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah had een simpel jurkje aangetrokken en haar haren hingen wild langs haar gezicht. Ze liep triomfantelijk de bar binnen. Ze oogde zelfverzekerd en dat was ze ook. In deze situatie was ze wel iemand die zelfverzekerd kon zijn. Dat ze werd nagefloten hoorde ze niet, maar in de verte zag een blonde bekende. Het was Archi. "Hee Archie!" gilde ze over de muziek in. Ze bestelde een rode wijn en nam langs Archi plaats.

6Club Coxae Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 07:16

Arya

Arya
Niveau 1

Hoewel Arya normaal nooit naar een bar of iets dergelijks zou gaan, had ze wel eens zin om aan die muffe school te ontsnappen. Voor de gelegenheid had ze een lichtbruin jurkje aangetrokken, bijna haar huidskleur, met een lichtbruin tasje. Eenmaal bij de ingang haalde ze haar ID uit haar tasje en liet hem met een waterig glimlachje zien aan de bewaker bij de deur. Ze zag wel enkele bekenden van school en ging aan de bar zitten, een eindje van de rest vandaan.

7Club Coxae Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 07:17

Archibald

Archibald
Niveau 1

Archie draaide zich om en lachte breed naar Vannah. Hij zou haar meteen inlichten dat er nog geen schot in de zaak was. "Maar misschien komt er vanavond verandering in, wacht maar af!" Ze zag er dan ook uit om op te eten, lekker warm ook...

8Club Coxae Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 07:26

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Was Archibald nu echt op zoek naar een jongen voor haar? Dat wilde ze helemaal niet. "Oh, dat hoeft niet hoor, het kent absoluut geen haast." Ze keek Archibald eventjes aan. "Enne, aan de cola?" Ze moest er eigenlijk wel om lachen, want het paste natuurlijk perfect bij deze knul.

9Club Coxae Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 07:48

Rin

Rin
Niveau 1

Met haar ogen gericht op de grond liep ze richting de bewaking en keek ze lichtjes op vanachter haar blonde lokken. Ze stak haar hand uit en liet haar ID-kaart zien terwijl ze ongeduldig met haar gympen op de grond tikte. De man liet haar door en meteen kwam de muziek haar tegemoet, een klein glimlachje sierde haar lippen. Ze streek haar zwarte jurkje welke strak rond haar lichaam zat glad en ze liep richting de bar en bestelde een glas rode wijn. Ze dronk het glas met gemak leeg en gleed met haar vingers naar haar mondhoeken om deze schoon te maken.

10Club Coxae Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 08:30

Archibald

Archibald
Niveau 1

"Euhm, ja ik ben niet zo voor de alcoholische dranken. Ik ben sowieso al licht in m'n hoofd!" Hij haalde zijn schouders op en dronk zijn glas half leeg. Het feest was nog niet losgebarsten en dat vond Archie jammer. Hij was wel zin om een dansje te plaatsen.

11Club Coxae Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 08:34

Valerie

Valerie
Niveau 1

Valerie keek op toen ze een lichtelijk bekende stem hoorde. 'Hey!' riep ze glimlachend terug toen ze Kira zag staan. Zie je, je komt vanzelf wel iemand tegen. Ze gebaarde naar haar - nu al - lege wijnglas. 'Wil je ook wat?'

12Club Coxae Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 08:46

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah lachte. "Ik weet het, vind het ook wel bij je passen hoor!" riep ze weer vrolijk. Ze nam een grote slok van haar glas rode wijn. Ze dronk altijd rustig van haar wijn, want ze was geen grote zuiper maar een nette drinker. De dansvloer was erg leeg, wat ze jammer vond.

13Club Coxae Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 08:50

Archibald

Archibald
Niveau 1

"Ik hoop dat de sfeer hier snel beter wordt, dan kan ik nog even gaan dansen!" Archie keek naar de dansvloer, die eigenlijk erg verlaten was. Maar er zouden vast nog wel meer leerlingen komen naarmate de avond vorderde.

14Club Coxae Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 08:55

Thim

Thim
Niveau 1

Thim, die een partyanimal of all times was, kon de club natuurlijk niet overslaan. Dit was dé perfecte plek om eens even lekker met studenten van zijn school te chillen. Andere mensen woonden hier toch niet in de buurt. Hij wilde de club in stappen maar de man hield hem tegen en vroeg hem om zijn ID. 'HALLO?! WAT HEEFT IEDEREEN TOCH MET MIJN ID!!' riep hij boos. Hij haalde het kaartje nijdig uit zijn zak en smeet het zowat in het gezicht van de portier. Deze dacht er even over na om hem niet binnen te laten, maar liet hem uiteindelijk toch maar gaan. Triomfantelijk stapte Thim naar binnen.
Zijn blik gleed de ruimte rond en hij zag een paar bekende gezichten. Kira, die hier helemaal nog niet hoorde te zijn want ze was pas 15 -waarom kwam zij wel binnen?!-, Archy, waarvan hij niet verwacht had dat die oud genoeg zou zijn, en de grootste nachtmerrie van allemaal: Vannah. Tot zijn grote irritatie stond ze nog bij Archy ook. Bah. Thim besloot vooral zijn afstand te nemen. Hij moest er niet aan denken dat hij met Vannah aan de stok zou krijgen. Ze dacht vast dat hij haar leuk vond ofzo, nou mooi niet. Het was een betovering geweest, niets meer! Dat wist ze hopelijk vast zelf ook wel...
Hij liep naar de bar en wilde een biertje bestellen maar toen hij aan de alcohol dacht keerde zijn maag om. Hij was nog steeds misselijk van de vorige avond. 'Water please,' zei hij uiteindelijk maar tegen de barman. Vanavond zou hij ervoor zorgen dat het niet uit de hand liep.

15Club Coxae Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 09:00

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah's oog viel op Thim die naar binnen liep. Bah, waarom was die hier? Heel even bleef ze hem volgen en vervolgens keek ze weer naar Archie. "Ja, ik heb echt zin in een feestje. Dus dat we maar gauw de dansvloer onveilig kunnen maken!" grijnsde ze terwijl ze nu haar laatste slok achterover sloeg. Vervolgens bestelde ze nog een wijn en een cola. "Alsjeblieft roommate, op een goeie avond!"

16Club Coxae Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 09:05

Archibald

Archibald
Niveau 1

Archie had haar nauwlettend in de gaten gehouden en natuurlijk was hij niet op de hoogte van de vete tussen Vannah en Thim. "Ooooh, zie je iets dat je leuk vindt! Je pupillen werden groter, dat betekent dat je iets hebt gezien waar je aantrekkingskracht voor voelt hoor." Legde hij op een wetenschappelijke toon uit. Jaja, ze zat die jongen daar uit te checken!

17Club Coxae Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 09:09

Thim

Thim
Niveau 1

Thim hield Vannah en Archy vanuit zijn ooghoeken strak in de gaten. Hij kon niet horen wat ze zeiden, maar hij zou het meteen weten als Vannah even bij Archy weg ging en dan zou hij haar plek in pikken. Hoe durfde ze zich bezig te houden met het schaarse mannelijke geslacht van Magic Highschool. Straks hield ze nog al zijn vrienden bezet ook! Mooi niet, hij ging echt niet als een loner door het leven alleen maar omdat zíj opeens overal was.

18Club Coxae Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 09:15

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah keek hem met vage ogen aan. "Wat? Thim? Haha nee joh, Thim niet!" Wat dacht die Archie wel niet? Thim en Vannah was het grootste grapje dat er kon bestaan. Ze nam een grote slok van haar glas wijn. Toch? Haar ogen gleden weer even over de ruimte, bleven even staan bij Thim, maar keek toen weer naar Archie. "Nee, haha absoluut niet!"

19Club Coxae Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 09:17

Archibald

Archibald
Niveau 1

Archie stak zijn handen omhoog en keek Vannah geniepig aan. "Ik zeg alleen maar wat mijn vakkundig oog zag hoor! En mijn vakkundig inschattingsvermogen zegt dat jullie een leuk koppel zouden zijn. Houd je van eekhoorns? Dan komt het sowieso goed." Archie keek nog eens naar Thim en in zijn hoofd begon hij plannetjes te maken voor een blind date. Hehehehe.

20Club Coxae Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 09:22

Thim

Thim
Niveau 1

Thim merkte dat Vannah hem een blik geschonken had en draaide zich snel om. Dat kind moest niet denken dat hij ook maar een klein beetje interesse in haar had. Ze deed hem enorm denken aan zijn zussen, bah. Die waren ook zo seksueel ingesteld en maakten er een hobby van om met zijn vrienden aan de haal te gaan. Nou hij ging zich echt niet binden aan nog zo'n mens hoor, op wat voor manier dan ook. Haastig bestelde hij toch maar een biertje. Het was immers het beste medicijn om een kater weg te drinken en hij wist zeker dat hij de avond niet zou overleven als hij niet minstens één drankje op had.

21Club Coxae Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 09:24

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah keek hem met een vreemd hoofd aan. "Nee, dit oog heeft het fout! Thim en ik zijn echt een no go, walgelijk mannetje!" Hallo, die kerel deed alsof het allemaal haar schuld was, wat er in de kelder was gebeurd terwij; hij toch echt begonnen was. Bah, het was echt zo'n klootzak die ze absoluut niet mocht. "En daarnaast, Thim en ik zijn echt twee verschillende mensen hoor!" Eigenlijk wilde ze gewoon dansen. "Zullen we zo gewoon de dansvloer op gaan?" Stiekem probeerde ze gewoon het onderwerp te veranderen.

22Club Coxae Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 09:55

Archibald

Archibald
Niveau 1

"Nou goed dan." Archie haalde zijn schouders weer op. De blind date zou de dieper liggende gevoelens wel naar boven weten te halen. "Wil je dansen, ja? Ik wil wel hoor!" Hij bracht zijn glas naar de mond en kapte zijn cola naar binnen. "Ziezo, misschien komt Thim ook wel dansen, kan je hem meteen verleiden." Grapte hij vrolijk.

23Club Coxae Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 09:57

Thim

Thim
Niveau 1

Thim nipte wat van zijn bierglas terwijl hij met zijn blik het stel naar de dansvloer volgde. Hij durfde honderd edelstenen te wedden dat Vannah als één of andere hoer danste.

24Club Coxae Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 10:04

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah liep samen met Archie naar de dansvloer. Ze wist dat ze ritmisch kon bewegen, maar ze was niet de grootste hoer die er rond liep. Voor haar uiterlijk was ze eigenlijk heel beschaafd. Ze schudde lachend haar hoofd. "Je houdt hier niet over op, of wel?" Ze snapte nog steeds niet waarom Archie er zo van overtuigd was.

25Club Coxae Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 10:11

Archibald

Archibald
Niveau 1

"Nee, echt niet!" Archie lachte vrolijk en begon een beetje te dansen. Het was dat hij geen schaamte had dat hem nog redelijk leuk deed uitzien, want echt een danstalent was er niet. Maar zijn enthousiasme maakte veel goed. "Hij kijkt naar je." Deelde hij nog even mee, puur informatief.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 4]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum: