~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Club Coxae

+5
Arya
Vannah Fortesque
Archibald
Valerie
Kira
9 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 4]

76Club Coxae - Pagina 4 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 04:21

Thim

Thim
Niveau 1

Thim had helemaal niet door dat er een vrachtwagen aan kwam en was dus woedend omdat Vannah hem ALWEER aan het aanraken was terwijl hij dat helemaal niet wilde. Hij gaf haar een groffe duw tegen haar schouder en keek haar boos aan. Op dat moment raasde de vrachtwagen vlak achter hem voorbij. Hij keek verbaasd om en begreep plots waarom ze zo raar gereageerd had. 'Oh...' mompelde hij nu toch wel een beetje beteuterd. Zijn blik gleed weer naar haar. 'Waarom laat je me niet gewoon met rust?!' vroeg hij dringend. Hij had helemaal geen zin om dankjewel tegen haar te zeggen of iets dergelijks. Wild gleed zijn blik in het rond en hij besloot Vannah voor de eerst beste andere persoon in de steek te laten. Toen hij Nate in het oog kreeg beende hij met grote passen op hem af en ging hij totaal random bij hem staan. 'Hey, whatsup,' zei hij op een droog toontje, terwijl hij vanuit zijn ooghoeken Vannah in de gaten hield. 'Ik ben Thim, en jij?'

77Club Coxae - Pagina 4 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 04:24

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah bleef verbaasd staan. De hele kerel had niet eens dankjewel gezegd? Wat dacht hij wel niet? Toen Vannah zich omdraaide zag ze dat Thim alweer was weggelopen naar een onbekende jongen. Ze besloot het er maar even bij te laten en ging weer de club binnen. Ze had een drankje nodig. Aan de bar stopte ze langs Iden, maar ze merkte hem absoluut niet op. Ze bestelde een shotje pisang met dropshot, want dat smaakte naar die lekkere snoepbanaantjes. In een keer goot ze deze achter over. Bah, wat een mongool. Het vervelende aan Thim was, was dat hij niet uit haar kop verdween.

78Club Coxae - Pagina 4 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 05:24

Nate

Nate
Niveau 1

'Hoi, ik ben Nate. Zeg, ik hoorde dat hier een meisje was met een gezicht op haar borsten of zoiets. Heb jij haar misschien gezien?' vroeg Nate, die nog altijd naar de bron van dit gerucht op zoek was. Hij vond het nogal bizar, dus hij wilde er achter komen wat er nou werkelijk gaande was. Verder vond hij het totaal niet erg dat een random gast hem aansprak, want vrienden maken vond hij altijd wel leuk eigenlijk. Of praten met mensen die misschien vrienden konden worden. Of praten in het algemeen.

79Club Coxae - Pagina 4 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 05:51

Thim

Thim
Niveau 1

'Een gezicht op haar borsten? Niet dat ik weet. Op de borsten die ik heb gezien zat geen gezicht,' mompelde Thim nors. Hij huiverde bij de herinnering. Wat boeide het ook als er één of ander kind een gezicht op haar tieten had? Wat kon hem dat nou schelen. 'Ik heb zin in iets sterks, ga je mee naar binnen?' vroeg hij droogjes. Hij had plots heel veel zin om heel erg dronken te worden met deze random gozer.

80Club Coxae - Pagina 4 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 05:58

Nate

Nate
Niveau 1

'wacht even,' zei Nate. Hij begon wat te bedenken en wat van de geruchten op te maken. 'Jij hebt tieten gezien?' vroeg hij. 'Zat jou gezicht toevallig op die tieten?' vroeg hij. Hij probeerde zich dat voor te stellen. 'Damn! Dat lijkt me dus best geniaal.'

81Club Coxae - Pagina 4 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 06:02

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah had alweer heel wat drankjes naar achter gegoten. Maar zat nu weer lieflijk aan de cola. Ze bekeek het dansende beeld. De 'een beetje bi is niet bah' dames waren nog altijd vol met elkaar bezig terwijl menig jonge kerels eromheen stonden te joelen, nog net niet flink te fappen. Ze zuchtte even diep. Waar waren haar bekende mensen heen?

82Club Coxae - Pagina 4 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 06:10

Thim

Thim
Niveau 1

Thim haalde zijn schouders op. Hij had wel ervaring met jongens die meisjes en tieten altijd fantastisch vonden en hij wilde zelf natuurlijk niet als één of andere homo overkomen dus in het bijzijn van andere jongens deed hij vaak iets minder anti. 'Zo speciaal waren ze anders niet hoor, eerder verstikkend,' merkte hij op. Hij liep door naar de bar en bestelde twee shotjes. Hij duwde er eentje in Nates hand en sloeg zijn eigen achterover. Dat Vannah ook ergens aan de bar zat probeerde hij maar te negeren.

83Club Coxae - Pagina 4 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 08:51

Nate

Nate
Niveau 1

Nate begon te lachen. 'Zo, leek dat er even op alsof je die hard nodig had,' zei hij. Zelf sloeg hij de zijne ook achterover. 'Proost zei hij. Op uh... het leven?' vroeg hij. 'Of wil je op iets anders toasten?

84Club Coxae - Pagina 4 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 08:57

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah stond het tafereel een beetje te bekijken. Ze durfde te wedden dat Thim binnen de korste keren zat aan de bar zou hangen, met het blonde jochie erbij. Zelfs bestelde ze nu weer een glas rode wijn terwijl ze daarna weer voor zich uit keek. Het was nu best druk, maar Archie kon ze nergens meer vinden. ze was alleen.

85Club Coxae - Pagina 4 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 09:01

Thim

Thim
Niveau 1

'Wat dacht je van proost op een nieuw schooljaar, met een heleboel bizarre mensen en bizarre gebeurtenissen,' stelde Thim voor. Nu hij erover nadacht, sinds hij zijn koffer in zijn kamer had gedumpt was er nog niks normaal gebeurd op die rare school. Waarschijnlijk waren ze allemaal aan het einde van het jaar dood, als het zo door ging. En dan niet door het LDD, maar door Merlyens zeis, of Devons magische drankjes. Hij bekeek Nate even en werd nu stiekem toch wel nieuwsgierig naar hem. Al konden mensen hem meestal niet zoveel schelen, nu de hele stad en de hele school vol buitenlanders zat was dat toch wel een beetje anders. 'Waar kom je vandaan?' vroeg hij nadat hij een nieuwe vodka redbull had besteld. Voorlopig zou hij nog niet slapen.

86Club Coxae - Pagina 4 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 09:09

Nate

Nate
Niveau 1

Nate zweeg even en dacht na. Toen besloot hij dat het hem niets kon schelen. Er was iets vaags met verstandshoudingen tussen specialiteiten, maar hij het gevoel dat dit meer bij de generatie van zijn pa hoorde. 'Bumi,' zei hij toen. 'Ergens in de bossen vlak bij een stad (waarvan ik geen naam heb, bestaan er namen van steden in Bumi?). Jij?' vroeg hij toen. Nate dacht aan zijn woonplaats, en hoe weinig daar eigenlijk gebeurde. Dat was niets in vergelijking met waar hij nu was. Hij had eindelijk gevoel dat hij deel uitmaakte van iets groters, iets nuttigers. En daarom was hij ook gekomen naar hier.

87Club Coxae - Pagina 4 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 09:54

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah was tegen een random kerel gaan praten die absoluut niks interessants te vertellen had. Maar vanuit dit kon ze ongestoord naar Thim kijken wat hij allemaal uitspookte. De vent was kennelijk helemaal trots op zichzelf en wat hij allemaal had gedaan, maar echt veel kon het Vannah niet schelen. Ze knikte eigenlijk alleen maar wat.

88Club Coxae - Pagina 4 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 10:23

Thim

Thim
Niveau 1

'Wauw! Echt waar?! Awesome, ik kom ook uit Bumi!!' riep hij enthousiast. Dankzij de redbull in zijn drankje werd hij een beetje overvrolijk van alles. Hij zette zijn glas even neer en gaf Nate een harde klap op zijn schouder. 'Ik word echt helemaal hondsdol van al die buitenlandse wijven op school die alleen maar van alles van je willen. Heerlijk om is een gozer uit mn eigen land tegen te komen,' zei hij. Over het algemeen kon hij het prima met Joey vinden, dus Nate zou vast ook wel een chille gast zijn. Hij keek even naar Vannah, die naar hun aan het staren was. 'Had je wat?!' riep hij in haar richting, uitdagend met zijn handen gebarend.

89Club Coxae - Pagina 4 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 11:26

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah praatte nog steeds lekker afwezig met de kerel die voor haar stond, tot Thim weer begon uit te dagen. "Excuseer me even," zei ze terwijl ze vervolgens naar Thim knikte. "Ja, ik heb wat." Ze ging gezellig bij het tweetal staan en stak haar hand naar de jongen uit. "Vannah,' zei ze terwijl ze daarna Thim weer aankeek. "Een bedankje heb ik nog van je tegoed."

90Club Coxae - Pagina 4 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 18:37

Nate

Nate
Niveau 1

'Nate,' antwoordde Nate, hoewel zij al verder aan het praten was tegen Thim. Hij stootte Thim aan. 'Is zij het?' vroeg hij. Nate liet een blik over Vannah gaan en begon toen te lachen. 'Hij noemde je iets van verstikkend ofzo,' zei hij tegen Vannah. 'Goed uh, moet ik even weg?' vroeg hij ook nog. Aangezien hij niet wist wat er nou precies was voorgevallen tussen die twee, leek het hem beter als hij misschien maar ophoepelde. Bovendien kende hij Thim ook nog niet dusdanig goed om te weten of hij hier nou wel bij zou mogen zijn of niet.

91Club Coxae - Pagina 4 Empty Re: Club Coxae 5/4/2012, 01:25

Thim

Thim
Niveau 1

'NEE JOH! Blijf lekker hier,' zei Thim tegen Nate. Hij had er absoluut geen zin in om weer met Vannah opgescheept te zitten en was net zo blij dat hij iemand gevonden dat waar hij het vast heel goed mee kon vinden. 'Moet je luisteren,' zei hij, terwijl hij weer een slok van zijn drinken nam. 'Dit Magic Town he, het lijkt maar saai, maar ik was gisteren winkelen en toen vond ik me toch een winkel waar ze alleen maar geniale dingen verkopen. Laten we er snel nog eens heen gaan!' stelde hij aan Nate voor, doelend op de winkel waar hij onder andere een zak vage koekjes en een flesje liefde voor één dag had gekocht.

92Club Coxae - Pagina 4 Empty Re: Club Coxae 5/4/2012, 02:25

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah keek Nate even aan. "Verstikkend?" vroeg ze verbaasd. "oh... ik snap het al." Ze begonte grijnzen en keek Thim even aan. Thim was natuurlijk aan het proberen haar buiten te sluiten, maar Vannah ging tegenstrijdig gewoon lekker op een kruk zitten. Ze bestelde nogmaals drie shotjes, duwde er één in Thim's hand en een in Nate's hand. Ze knipoogde even en gooide het vervolgens achterover. "Op een goeie afloop." Ze grijnsde weer even

93Club Coxae - Pagina 4 Empty Re: Club Coxae 5/4/2012, 07:06

Nate

Nate
Niveau 1

Nate was meestal niet echt de snelste met het begrijpen van hints, maar nu was de hint van Thim echter zo overduidelijk, dat hij hem wel doorhad. Hij bedacht zich nog even of het misschien grappig zou zijn om Vannah en Thim nog wat uit te spelen, maar daar had ie geen zin in en bij nader inzien was het toch niet zo grappig ook. Hij koos de kant van Thim in knikte. 'Lijkt me vet,' zei hij daarom ook. Hij was nog niet zo lang op school, dus hij had geen enkel idee welk winkeltje Thim bedoelde, maar daar zou hij vast snel genoeg achter komen. Hij sloeg het shotje van Vannah achterover. 'Ik ben klaar om te gaan,' zei hij. Ondertussen legde hij nog wat geld op de tafel neer omdat hij niet wilde dat Vannah voor zijn drankje betaalde.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum: