~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Club Coxae

+5
Arya
Vannah Fortesque
Archibald
Valerie
Kira
9 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 4]

51Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 3/4/2012, 08:27

Archibald

Archibald
Niveau 1

"Maar ik.." Archie keek Thim na, die wegliep nadat hij hem een, eigenlijk nogal zere, klap op zijn schouder had gegeven. Zou, misschien moest Archie het voor vanavond maar laten vallen. Maar zijn enige bezigheid opgeven? Neeeeh, dat zou hij niet eens kunnen! Hij wilde net weer naar Vannah toegaan, toen hij haar een eindje verder hoorde schreeuwen. Nou... Archie rolde met zijn ogen en draaide zich weer om. BUIKPIJN!

52Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 3/4/2012, 08:35

Thim

Thim
Niveau 1

Thim keek met samengeknepen oogjes naar de roodharige troela voor zijn neus. Moest ze dan werkelijk overal een probleem van maken? Hij stak uitdagend zijn tong naar haar uit. 'Moet je er maar niet zo uitnodigend bij lopen,' merkte hij schamper op, waarna hij zijn arm los trok. Om hen heen keken mensen hun nieuwsgierig aan, en dat irriteerde hem. Hij stond niet graag in de aandacht als het ging om ruziemaken.

53Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 3/4/2012, 08:41

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah keek hem aan. "Volgens mij vind jij met alles wat ik draag, dat ik er 'uitdagend' uit zie..." siste ze kwaad. Die hele jongens moest eens gaan ophouden met het feit haar als een slet te gedragen. "Nog een keer voor de duidelijkheid, ik ben niet een of ander sletje ook al verwacht jij dat van wel." Ze ging dicht tegen hem aan staan. "Dus ik zou nu gewoon gaan oppassen." Vannah was kwaad en wanneer ze buiten zouden staan, zou de aanval beginnen.

54Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 3/4/2012, 09:33

Archibald

Archibald
Niveau 1

Archie had intussen een glaasje water besteld, misschien ging die buikpijn zo weer over als hij wat verfrissing had. Er hing echter wel een rare geur over de bar verspreid, bier met andere zooi, en dat hielp ook niet al te veel. Archie hoopte maar dat hij niet zou moeten gaan overgeven, want dat zou genant zijn. Hij was niet eens dronken, jeetje.

55Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 3/4/2012, 09:39

Thim

Thim
Niveau 1

Thim deed een stap achteruit. Bah, waarom moest dat kind altijd zo dichtbij hem staan? Die vrouwelijke feromonen, hij werd er maar misselijk van. 'En jij moet ophouden met denken dat je beter bent dan al dat andere grut hier,' zei hij, en hij wees naar twee random meisjes die zowat half met elkaar liepen te bekken. 'Ik ben mijn hele leven al opgegroeid met gespuis zoals jij, dus ik weet heus wel waar ik het over heb!' riep hij boos, waarna hij zich omdraaide en de deur naar buiten open gooide. Bah, hij was het meer dan zat met al die verdomde vrouwen hier, die alleen maar dachten dat ze dominant over hem waren.

56Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 3/4/2012, 21:23

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah keek met afschuw naar de twee overduidelijke 'een beetje bi is niet bah' dames en liep toen weer achter hem aan. "Ik heb geen idee waar je het over hebt en wat jij allemaal hebt meegemaakt met 'types zoals ik', maar je hebt het fout!" Ze klonk boos, maar was ergens opeens ook heel rustig geworden. Misschien kwam het wel door de bewakers die buiten bij de deur stonden en haar geschreeuw anders makkelijk konden aanhoren.

57Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 03:14

Nate

Nate
Niveau 1

Nate liep zomaar wat door de stad te slenteren, toen hij besloot dat hij zin had in een biertje. Hij kende de stad nog niet zo goed, maar hij zag dat er ergens een bordje hing met club coxae. Dit klonk alsof ze daar wel een biertje hadden, en daarom ging hij naar binnen. Hij liep naar de bar en ging op een kruk zitten. Bij de barman bestelde hij een echt bumi biertje, en hij keek een beetje in het rond. Ergens hoorde hij mensen luid praten, het klonk nogal als een ruzie.

58Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 03:17

Iden

Iden
Niveau 1

Iden liep met zijn handen in zijn broekzakken door de straat heen. Hij keek op toen hij muziek hoorde en een kleine grijns kwam op zijn gezicht. Hij liep naar de deur maar bewakers hielden hem tegen. "Gaan we moeilijk zitten doen om een ID?" zei hij en zuchte. Iden pakte trok een metalen plaatje aan een ketting uit zijn t-shirt en liet dit zien. In de Wereld der Elementen was het behoorlijk normaal als je ID een metalen ketting was, sowieso zat er ook een volg instrument in zodat ze je konden vinden indien nodig. De bewakers keken wat vreemd en lieten Iden toen door. ’Ja kijk maar goed.. Iemand van de Wereld der Elementen liep net langs je..’ Iden lachte even in zichzelf bij de gedachten.

59Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 03:17

Rin

Rin
Niveau 1

Rin stond al een poosje lichtjes te dansen op de dansvloer terwijl de lichten vrolijk heen en weer gingen. Ze liep de dansvloer weer af en ging zitten aan de bar. Ze bestelde een glas wijn en nam er rustig een slokje van terwijl ze keek naar het conflict van de 2 personen aan de bar. Ze dronk haar glas leeg en begon over de rand van het glas cirkels te trekken waardoor een vervelend piepend geluid de ruimte inkwam.

60Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 03:25

Thim

Thim
Niveau 1

(Het conflict is buiten bij de deur maar goed Razz)

'Weet je wat ik niet begrijp,' zei Thim, die even een dodelijke blik wierp op de uitsmijter die nogal aan het staren was. 'Waarom jij het zo belangrijk vindt wat andere mensen van je denken!' Wat kon haar het nou schelen wat Thim van haar vond? Ze maakte er zich zo verschrikkelijk druk om. Typisch weer iets voor meisjes. Jongens deden daar nooit moeilijk over. 'Heb je soms niks beters te doen dat je je maar met mij bezig moet houden?' vroeg hij lichtelijk arrogant, alsof Vannah hem al dagenlang aan het stalken was.

61Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 03:27

Nate

Nate
Niveau 1

(Lol, maakt niet uit, Nate blijft wel binnen)

Goed, Nate zat lekker binnen een biertje te drinken en te kijken naar de dansende en drinkende mensen. Ergens hoorde hij iets over een gevecht bij de deur. Veel kon het hem niet schelen, hij had er toch niets mee te maken.

62Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 03:28

Thim

Thim
Niveau 1

((Ja ik had het tegen Rin want die zegt dat ze naar het conflict aan de bar aan het kijken was Razz ))

63Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 03:30

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

"Ik hou er niet van wanneer iemand mij de hele tijd een slet noemt, terwijl de persoon daar geen enkele reden tot heeft, maar denkt van wel," riep ze. "Daarbij zeg je altijd wel weer iets in mijn bij zijn wat niet goed in mijn straatje valt. Of je tikt zomaar op mijn billen omdat ik 'zo een type' ben. Pardon, maar dan lok je het toch echt zelf uit, Thim." Ze keek hem boos aan. Wat dacht hij wel niet? En Vannah snapte zelf ook niet waarom dit haar zo erg trok, misschien was het wel gewoon omdat het zo'n arrogante klootzak was, net zoals elke andere jongen. En ze haatte het als iemand haar lag te lopen veroordelen zonder dat ze haar goed kende. Thim had een verdraaid beeld van haar.

64Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 03:32

Iden

Iden
Niveau 1

Iden keek naar de twee schreeuwende mensen die nu praktisch naast hem stonden. Hij herkende ze beide, Thim de jongen waarbij hij z’n homo act had gedaan en Vannah van de missie. "Waarom staan we hier ook al weer naar elkaar te schreeuwen?" vroeg hij met een lachje en keek de twee beide aan. Hij had wel behoefte in een conflict. Waarschijnlijk zal hij nu wel meteen uitgejouwd worden maar het boeide hem vrij weinig.

65Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 03:35

Rin

Rin
Niveau 1

(sorry, moest ik het toch maar eerst even doorlezen Embarassed )

Rin tikte met haar vingers op de bar en bestelde dit keer een glas water. Ze sloot het glas water in haar handen en ze grinnikte even. Het was erg warm binnen dus hielp zo'n lekker koud glas water wel, ze nam een paar slokken en sloot haar ogen even. Ze keek weer naar het overige laagje water in haar glas en ze maakte er een ijspegel van welke ze kapot liet vallen op de grond, een klein glimlachje sierde haar lippen ze had altijd vermaak met ijspegels.

66Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 03:43

Thim

Thim
Niveau 1

Thim wilde net weer op Vannah ingaan toen hij plots een stem hoorde die hem HELEMAAL niet aanstond. Hij draaide zich met een ruk om en staarde recht in de ogen van de jongen die hem bij het strand zo geïntimideerd had. 'Waar bemoei jij je mee?!' riep hij, behoorlijk hard, want de adrenaline gierde door zijn lichaam. Hij keerde zich weer tot Vannah. 'Je vraagt er elke keer zelf om!!' riep hij, maar hij wist eigenlijk niet zo goed meer wat hij moest zeggen. Hij had zelf een behoorlijk onredelijke motivatie om meisjes als Vannah te haten, maar dat kon hem niks schelen. Ze was hetzelfde als zijn zussen, en van die gedachte ging hij echt niet opeens veranderen!

67Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 03:45

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah die nog steeds kwaad was reageerde net zo fel op de onbekende jongen. "BEMOEI JE ER NIET MEE WIL JE?" riep ze kwaad waarna ze zich weer richtte op Thim. "Vraag ik er zelf pardon? Wanneer dan?" Haar handen werden in haar zij geplaatst. Ze wist eigenlijk niet meer wat te zeggen, die hele kerel sprak alleen maar wartaal, maar weglopen kon ze ook niet doen. Hem gewonnen geven, pff dat toch echt niet!

68Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 03:49

Iden

Iden
Niveau 1

Iden keek met een grijns naar de twee die hem precies hetzelfde hadden gezegd. Hij schudden even lachend zijn hoofd en liep toen naar de bar. Hij haalde de ketting weer te voorschijn en liet deze aan de barman zien. "Geef me eens iets sterkers dan die limonade die je hier verkoopt" zei hij droogjes. Hij was altijd wel in voor een drankje, sowieso kon hij iets te goed tegen alcohol.

69Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 03:55

Thim

Thim
Niveau 1

Thim lachte schamper. Niet omdat hij haar zo grappig vond, maar om even het moment van stilte op te vullen waarin hij snel een argument bedacht. Uiteindelijk kon hij maar één ding bedenken. Hij wees behoorlijk onbeleefd naar de uit de kluiten gewassen boezem van Vannah. 'Wat dacht je van die twee dingen daar?! Kan je die niet een beetje inbinden?! Elke keer als jij in een straal van een kilometer van me bent zitten ze in m'n gezichtsveld!' riep hij. Meerdere mensen keken nu om naar hen om nieuwsgierig met de ruzie mee te luisteren. Thim keek ze stuk voor stuk op zijn kwaadst aan.

70Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 03:59

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah trok haar wenkbrauw op en haar mond viel open van verbazing. Dat meende hij toch niet serieus? Vervolgens keek ze zo kwaad, dat je bijna vanzelf dood neer zou vallen. "Oh ja, die heb ik ook voor de lol gekregen ja," schreeuwde ze vol woede. "HIER! Heb je ze nog meer in je gezichtsveld!" Waarna ze zo'n beetje haar tieten nogmaals in zn gezicht duwde. "Aah nu kun je me niet meer zien of wel?" Toen ze hem weer omhoog duwde keek ze hem woedend aan, haar handen tintelde al om hem te gaan slaan. De omstanders negeerde ze maar.

71Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 04:03

Nate

Nate
Niveau 1

Nate zat nog steeds lekker rustig binnen te chillen en had niets door van alles wat er buiten gebeurde. Al hoorde hij later wel een gerucht van iets met borsten en een gezicht, of zoiets vaags. Had er iemand een gezichtje op iemand borsten getekend? Nate snapte het niet helemaal.

72Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 04:03

Iden

Iden
Niveau 1

Iden sloeg het glas met (blijkbaar) whiskey zonder moeten naar achter en sloeg het glas op de bar en begon luidruchtig te lachen om de ruzie die hij nog steeds volgde alleen hij luisterde vooral. Het leek volkomen stil te zijn behalve de muziek en het gelach van Iden. "Wat een zielige vertoning!" wist hij er nog uit te krijgen en ging zonder enige moeite verder met lachen.

73Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 04:07

Thim

Thim
Niveau 1

Thim sprong verschrikt achteruit toen Vannah plots de aanval opende. 'WAT DOE JE GEK MENS!!' riep hij. Hij veegde verwoed met zijn mouw over zijn gezicht alsof hij viezigheid weg wilde halen. Zijn gezicht was vuurrood en zijn hart bonkte als een gek. Jezus, waarom werd hij toch steeds met dit soort dingen geconfronteerd?! Misselijk als hij was zorgde hij ervoor dat hij minstens drie meter afstand met Vannah had. Door de Goldstrike die hij net achterover had getikt had hij echter niet door dat hij middenop de weg stond, en er vanuit de verte een enorme vrachtwagen aangereden kwam. 'Blijf uit mijn buurt vies pervers kind!' riep hij schor, terwijl hij wild naar Vannah wees. Die tieten van haar werden zo langzamerhand zijn grootste nachtmerrie.

74Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 04:09

Nate

Nate
Niveau 1

Nate besoot dat hij toch maar eens op zoek moest gaan met het meisje met dat getekende gezicht op haar borsten. Dat kon misschien nog wel een grappige openingszin zijn. Hij wist niet zo goed waar hij moest beginnen met zoeken, dus hij besloot het te vragen aan de gast van wie hij het hoorde. Daar hoorde hij dat het meisje zich ergens buiten bevond. Daarom besloot Nate om met het biertje in zijn hand zich naar buiten te begeven.

75Club Coxae - Pagina 3 Empty Re: Club Coxae 4/4/2012, 04:12

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

"Ik doe wat jij van me verwacht," schreeuwde ze woest. Heel even wilde ze de afstand bewaren, maar toen de idioot ook nog eens op straat ging staan en een vrachtwagen aan kwam rijden holde ze als een gek op hem af. Zonder dat Thim zich ook maar kan verweren (ja dat bepaal ik) trok ze hem de stoep weer op terwijl ze half struikelde en zich vastklampte aan Thim. Woest liet ze hem weer los. "Eikel, kijk eens uit man!"

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum: