"Kijk, dit is nou een perfect voorbeeld van een misgelopen eerste date. Ik ben van mening dat jullie metéén mij hadden moeten raadplegen." Archie krabbelde even aan zijn kin en keek het tweetal afkeurend aan. Hij was helemaal pro voor de liefde, maar van ruzie kreeg hij echt buikpijn hoor. "Ik neem aan dat géén van beide couple's counseling ziet zitten?" Stelde hij voorzichtig voor, terwijl hij het antwoord al wist. Sommige dingen waren gewoon hopeloos en Archie werd er vrij zeker van dat dit er zo één was.
"Misschien moeten jullie gewoon uit elkaars buurt blijven tot de gemoederen gedaard zijn." Was ook nog een stukje goede raad, die wel logisch was in de theorie maar niet zo makkelijk in de praktijk. De school was dan wel groot, maar Vannah en Thim leken beide een neus te hebben om in dezelfde situaties terecht te komen.
"Of, we kunnen dit probleem hier en nu aanpakken. Kijk elkaar even aan, zonder je kaakspieren te klemmen of je vuisten te ballen, en denk aan één positief ding aan de andere persoon. Het hoeft er maar één te zijn. En niet flauw doen dat er geen is, want dan verdien je het ook niet om er één terug te horen!" Dit had hij ooit in een boek gelezen, waar het wonderbaarlijk had gewerkt. Maar in dat geval had het wel over een koppel gegaan dat ooit werkelijk verliefd was geweest.