~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Club Coxae

+5
Arya
Vannah Fortesque
Archibald
Valerie
Kira
9 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 4]

26Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 10:28

Thim

Thim
Niveau 1

Thim keek met samengeknepen ogen toe hoe Vannah eigenlijk best normaal danste. Nog steeds vond hij het walgelijk omdat ze een meisje was, maar hij irriteerde zich aan het feit dat ze zich niet gedroeg zoals ze zich hoorde te gedragen. Hij merkte overigens ook dat Archy een blik op hem geworpen had. Hadden ze het soms over hem? Achterdochtig nam hij een slok van zijn bier. Hij vertrouwde de situatie voor geen cent.

27Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 10:31

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah had haar glas alweer leeg gedronken. En merkte dat de toilet haar riep. "Lieve Archie, ik moet even naar de wc. Excuseert u mij!" Goh dat deftige klonk zo vreemd altijd, maar ergens vond ze het wel grappig. Toen keek ze nog eenmaal naar Thim. Hij keek inderdaad. "Ja en?" mompelde ze terwijl ze daarna naar de wc vertrok. "Zo terug!"

28Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 10:36

Archibald

Archibald
Niveau 1

"Okidoki!" Archie knipoogde nog even en ging lekker verder met dansen. Hij zou nog wel een plaatsje zoeken waar Vannah zich op haar gemak voelde en dan zou hij haar daar laten afspreken met Thimmieboy en TADAH de vonken zouden er vanaf vliegen, so-wie-so.

29Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 10:38

Thim

Thim
Niveau 1

Toen Vannah naar het toilet verdween greep Thim zijn kans. Hij gebaarde naar de barman dat hij twee nieuwe biertjes wilde en niet veel later liep hij met de twee glazen in zijn hand naar de dansvloer. Hij grijnsde breed naar Archie en hief één glas op bij wijze van een groet. 'Hey Archy!' zei hij vrolijk. Hij voegde zich bij hem en duwde het biertje tegen zijn borst. 'Hier, op een nieuwe school!' zei hij vrolijk. Zo, dat Vannah maar lekker in haar eentje zou stikken nu.

30Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 10:42

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Toen Vannah weer van de wc af kwam, zag ze dat Thim bij Archie was gaan staan. De schoft. Ze besloot om eerst maar eens een nieuw drankje te halen, voordat ze weer naar de dansvloer zou gaan, want ze liet zich echt niet wegjagen. Wat dacht die Thim wel niet?

31Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 10:49

Archibald

Archibald
Niveau 1

"Ha, Thim!" Archie keek naar beneden naar het glas pisgele bier dat hij zonet in zijn hand kreeg geduwd. Iew? Wat moest hij daar nou mee? Nouja, het terugduwen zou vast onbeleefd zijn... Maar drinken ging hij ook niet doen. "Ja, inderdaad, op het schooljaar!" En op zijn toekomstige date, gniffelde Archie vanbinnen.

32Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 10:52

Thim

Thim
Niveau 1

'Wat moet zo'n leuk ventje als jij nou eigenlijk met die roodharige troela?' vroeg Thim na een korte drinkpauze. Zijn blik gleed weer naar Vannah, die zich inmiddels bij de bar gevoegd had. Ha, dat ze daar maar lekker bleef. 'Als je de verhalen hoort die ik over haar kan vertellen...' mompelde hij erachteraan. Hij vond het wel een leuk idee om ervoor te zorgen dat de slet geen vrienden zou krijgen. Oh wat was hij toch aardig.

33Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 10:54

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Toen Vannah een glas cola in haar handen gedrukt kreeg, glimlachte ze nog even naar de barvrouw en liep toen nonchalant terug naar Archie. "Nou nou, Archie aan het bier?" vroeg ze verbaasd, terwijl ze Thim volkomen negeerde. Dat zijzelf na twee glazen alweer aan de cola zat, had te maken met die verschrikkelijke avond.

34Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 11:00

Archibald

Archibald
Niveau 1

"Huh?" Archie keek weer op naar de jongen die opeens wartaal ging uitslaan. "Sorry, over wie heb je het precies?" Hij zou zelf namelijk nooit geloven dat hij het over Vannah had, aangezien ze in zijn hoofd al verloofd waren. "Heeft iemand je lastiggevallen?"

35Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 11:02

Thim

Thim
Niveau 1

Thim kneep zijn ogen samen toen Vannah plots besloot om zich toch bij hen te mengen. De sfeer daalde meteen naar het nulpunt en zijn humeur ging ervandoor. 'Nevermind,' zei hij tegen Archie. Hij hield er niet zo van om over mensen te roddelen waar ze zelf bij waren. In plaats daarvan besloot hij het anders te doen. 'Hoe lang kennen jullie elkaar al?' vroeg hij argwanend, terwijl hij van Vannah naar Archie wees. Hij richtte zich expres alleen op Archie en probeerde haar vervelende verschijning zoveel mogelijk te negeren.

36Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 11:05

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah keek Thim even aan. "We zijn roommates, en kunnen het erg goed vinden," bracht ze argwanend uit. "We kennen elkaar dus wel goed." Walgelijk joch. Daarna richtte zich op Archie. "Nee joh, ik word niet lastig gevallen."

37Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 11:09

Archibald

Archibald
Niveau 1

"Ja, ik en Vannah zijn de beste roommates in de geschiedenis. Want ik ga haar meenemen als ik kan zweven enzo." Archie wist niet zo goed waarom hij dat erbij vertelde, maar goed. Hij werd een beetje zenuwachtig van de sfeer. Hij moest de geliefden dichter bij elkaar brengen. "Hoe kennen júllie elkaar? Dat is pas interessant!"

38Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 11:11

Thim

Thim
Niveau 1

'Volgens mij had ik het tegen Archie en niet tegen jou,' katte Thim Vannah af. 'En bovendien vroeg Archie of IK soms werd lastig gevallen, want als jij wordt lastig gevallen is dat je eigen schuld,' merkte hij op, terwijl hij zijn blik even over haar gestalte liet gaan. Hmpf.
Hij keek Archy aan. 'Oh niets bijzonders, Vannah probeerde alleen maar me haar bed in te sleuren nadat ze me 5 minuten kende,' merkte hij droogjes op. Hij nam een slokje van zijn bier en deed een stapje bij haar vandaan. Kon ze niet wat langer op de wc blijven?

39Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 11:14

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah keek hem aan. "Oh... oké" zei ze even, maar daarna begon ze weer kwaad te worden. "Pardon? Jij zoende mij als eerste! Jij kwam als eerder naar me toe hoe geweldig ik wel niet was?" Bah, wat een walgelijk joch was het. "Ik duik sowieso niet zomaar met iemand het bed in," reageerde ze woest. "En dan nog iets, als je niet wat van me wilde, had je sowieso niet moeten beginnen." Bah, kut joch.

40Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 11:17

Archibald

Archibald
Niveau 1

Archie stond perplex en staarde het tweetal een paar seconden lang aan. Hij had duidelijk héél wat gemist. "Maar ho! Ik kan niet volgen! Jullie zijn al samen?" Hij had duidelijk het punt van het verhaal gemist. "Stop eens met dat gekibbel, dat is echt niet cute." Bromde Archie een beetje geïrriteerd. Nu moest hij heel z'n plannen voor de blind date omgooien en dat zou hem veel meer moeite kosten dan hij in gedachten had gehad. Hmpf. En Vannah was helemaal niet eerlijk geweest!

41Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 11:20

Thim

Thim
Niveau 1

'Hallo?! Je had zelf toch wel kunnen weten dat dat alleen het effect van de drank was?! En bovendien zei je geen enkele keer nee, dus je moet niet zo schijnheilig beweren dat je eigenlijk helemaal niet goedkoop bent,' riep Thim kwaad terug. Hoe durfde ze hem van dit soort dingen te beschuldigen. Als ze hem wat beter gekend had, had ze heus wel geweten dat hij dat soort taferelen noooit expres zou uitvoeren. Hij draaide zich woedend om naar Archie toen die een hele stomme opmerking maakte. 'Nee natuurlijk niet!! Je denkt toch niet dat ik mijn tijd ga verdoen met zo'n kind, of überhaupt met dat belachelijke vrouwelijke volk? Als ik later een kind wil adopteer ik er wel één. Verder zie ik niet in waarom ik zo'n ding nodig zou hebben,' zei hij, terwijl een vieze blik trok en met zijn handen naar Vannah gebaarde alsof ze een object was.

42Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 18:16

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah keek hem aan. "Oh ik weet echt wel dat het de drank was, maar volgens mij heb je zelf niet eens door dat ik ook een drankje gedronken had." zei ze terwijl ze hem boos aankeek. "Dus als je mij ook gekend had, wist je ook dat ik anders absoluut geen 'ja' had gezegd tegen jou. Je bent al net zo'n klootzak als bijna alle andere jongens!"
Ze was helemaal verontwaardigd dat hij haar een 'ding' durfde te noemen, maar wist absoluut niet hoe ze moest reageren. Slaan zou in de club niet kunnen, dan stonden ze zo buiten. Hopeloos keek ze naar Archie, zodat hij er wat van zou zeggen.

43Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 2/4/2012, 20:53

Kira

Kira
Niveau 1

Kira schudde haar hoofd. "Nee, bedankt." Ze besloot maar haar mond te houden over het schouwspel in de drankkelder van Devon. Voorlopig was het beter als ze even iets.. normalers dronk. "Ik ben 15." zei ze met een knipoog. Onder de 16 kon je hier dan ook helemaal geen bier verkrijgen. "Zo, wat doe je hier zo moederziel alleen?" vroeg Kira geïnteresseerd. Opnieuw ging ze aan het graven in de gedachtegang van Valerie, maar wat kon zij er nu aan doen dat ze zo interessant was?!

44Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 3/4/2012, 02:02

Rin

Rin
Niveau 1

Rin zat al een poosje levenloos aan de bar met in haar handen een leeg wijnglas geklemd, ze knipperde met haar ogen en keek even vluchtig om haar heen. Haar blik bleef hangen bij een groepje studenten welke hevig aan het kibbelen waren, algauw wende ze zich van hun af en liet ze het wijnglas los. Ze gleed van de barkruk af en liet zich langzaam naar de dansvloer bewegen, de lichten schenen op haar lichte huid. Langzaam bewoog ze op de maat van de muziek terwijl ze haar omgeving goed in de gaten hield. Ze kende nog geen mensen hier maar dat zal al gauw veranderen.

45Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 3/4/2012, 04:41

Archibald

Archibald
Niveau 1

"Kijk, dit is nou een perfect voorbeeld van een misgelopen eerste date. Ik ben van mening dat jullie metéén mij hadden moeten raadplegen." Archie krabbelde even aan zijn kin en keek het tweetal afkeurend aan. Hij was helemaal pro voor de liefde, maar van ruzie kreeg hij echt buikpijn hoor. "Ik neem aan dat géén van beide couple's counseling ziet zitten?" Stelde hij voorzichtig voor, terwijl hij het antwoord al wist. Sommige dingen waren gewoon hopeloos en Archie werd er vrij zeker van dat dit er zo één was.
"Misschien moeten jullie gewoon uit elkaars buurt blijven tot de gemoederen gedaard zijn." Was ook nog een stukje goede raad, die wel logisch was in de theorie maar niet zo makkelijk in de praktijk. De school was dan wel groot, maar Vannah en Thim leken beide een neus te hebben om in dezelfde situaties terecht te komen.
"Of, we kunnen dit probleem hier en nu aanpakken. Kijk elkaar even aan, zonder je kaakspieren te klemmen of je vuisten te ballen, en denk aan één positief ding aan de andere persoon. Het hoeft er maar één te zijn. En niet flauw doen dat er geen is, want dan verdien je het ook niet om er één terug te horen!" Dit had hij ooit in een boek gelezen, waar het wonderbaarlijk had gewerkt. Maar in dat geval had het wel over een koppel gegaan dat ooit werkelijk verliefd was geweest.

46Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 3/4/2012, 06:40

Thim

Thim
Niveau 1

Thim lachte schamper om Archies gebrabbel. 'Heb jij iets gesnoven ofzo,' zei hij. Hij duwde zijn biertje in Archies handen, zodat deze er nu twee had, en streek met zijn handen door zijn haar. Hij had helemaal geen zin om met een soort wannabe cupido gezellig te doen. Al helemaal niet als hij dacht dat hij soms iets in Vannah zag. 'Ik ga naar huis,' zei hij nors. Bah, Archie en Vannah hadden zijn hele humeur verpest. Hij liep naar de bar toe om zijn jas te pakken en keek nog even naar alle drank die daar opgesteld stond. Vlug bestelde hij een shotje Goldstrike. Van al dat gestress en geruzie had hij zin in iets sterks.

47Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 3/4/2012, 07:48

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah keek Archie aan. "Alsjeblieft, kunnen we dat laten?" vroeg ze terwijl ze hem een beetje verveeld aan keek. Thim en zij was niks en werd ook niks. Die kerel was een eerste klas mongool. Ja, dat was hij. Toen Thim besloot dat hij ook nog eens wilde gaan, begon Vannah te glimlachen. Ha, net goed, dat ie inderdaad maar weg ging. "Dat wordt flink zuipen, Arch," zei ze terwijl ze lachend naar hem knipoogde.

48Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 3/4/2012, 07:53

Archibald

Archibald
Niveau 1

Archie pruilde en keek omlaag naar de twee glazen bier die hij nu ongewild vast had. "Maar ik drink dat niet eens.." Mopperde hij. En trouwens, hij had nu helemaal buikpijn door dit hele gedoe. Archie kon niet goed omgaan met ruzies als deze, waar hij niks van snapte. "En de volgende keer dat ik probeer te helpen kan je best wat aardiger zijn.. Of zo!" En nu kwam zijn kleinzerige kantje naar boven. Archie beende weg naar de bar en zette het ongewenste bier daar met een harde klap op neer. Hij wilde naar huis en gewoon blij zijn met Rosie. Neh!

49Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 3/4/2012, 08:00

Thim

Thim
Niveau 1

((Ik typ steeds vaker per ongeluk Yuu ipv Thim :S))

Zodra hij zijn goldstrike achterover geslagen had draaide Thim zich om en maakte hij aanstalten om weg te gaan. Hij zag echter dat Archie en Vannah alweer uit elkaar stonden en liep nog even naar Archie toe. 'Ik zeg het je, vriend. Je kunt je tijd beter niet verdoen met andermans zaken. Straks vergeet je zelf nog te leven,' merkte hij zeer wijs op, waarna hij hem een harde klap op de schouder gaf. 'Ik zie je morgen op school,' bromde hij. Hij wreef even met zijn hand door Archie's haren en baande zich een weg dwars door de dansvloer heen. In zijn voorbijgang sloeg hij nog even 'per ongeluk' op Vannahs kont. Net goed.

50Club Coxae - Pagina 2 Empty Re: Club Coxae 3/4/2012, 08:09

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah draaide zich verwoed om toen Archie was weggelopen. Nou zeg... wat een vrolijkheid weer. En dat was allemaal de schuld van die... Plots werd ze flink op haar billen getikt en toen ze zag wie dat was, sloegen de knoppen door. Ze duwde haar glas rode wijn tegen een random kerel aan. "Drink maar op" zei ze kwaad en baande zich een weg richting Thim. Wild pakte ze hem vast en draaide hem om. "Zeg, laat dat wil je? Achterbaks jochie!"

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum: