~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Chinese tuin

3 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 6]

101De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 09:54

Damon

Damon
Niveau 1

Damon voelde een paar nagels in zijn rug steken en bolde automatisch zijn rug waardoor zijn ontblootte boven lichaam tegen Avice aan knalde. Hoewel hij redelijk gewend was aan nagels in zijn rug, waren deze erg onverwachts. Toch gaf het hem een geweldig gevoel, want deze zag ze duidelijk niet aan komen. Met zijn vingers gleed hij over het stukje ontblootte rug, vlak bij de sluiting van haar bh. 'Nog steeds een leuk spelletje?', vroeg hij met een major grijns op zijn smoel.

102De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 09:59

Avice

Avice
Niveau 2

Avice probeerde zich te herstellen, maar dat lukte niet helemaal. Zijn vingers waren verdomd koud en lieten de kleine haartjes in haar nek overeind staan, kippenvel verspreidde zich over haar lichaam. Ze rilde even. Toen hij met zijn borst tegen haar rug aankwam, verschoof ze een stukje naar voren, uit reflex. Bah, het was helemaal niet leuk zo. Ze besloot maar gewoon helemaal niets meer te zeggen.

103De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 10:04

Damon

Damon
Niveau 1

Damon voelde zich momenteel echt grootst. Net was het haar gelukt hem ongemakkelijk te laten voelen, nu lukte hem weer. Damon schoof expres iets naar achter zodat hij de rits verder kon openen en zag de rest van de bij passende achter kant van haar bh. 'Eerlijk is eerlijk Avice..', ging hij plaagend door. 'Je hebt wel altijd erg mooi ondergoed aan', zei hij een beetje vunzig.

104De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 10:08

Avice

Avice
Niveau 2

Avice opende haar mond om een gevat antwoord te geven, maar er kwam even niets zinnigs uit. Ze wilde opstaan en weglopen, maar haar trots weerhield haar daarvan, dan zou ze Damon nooit meer in de ogen durven kijken. En dus onderging ze zijn handelingen. Dat was het spelletje, dat waren de regels die ze zelf had bedacht. Uiteindelijk bedacht ze een antwoord. 'Ik doe mijn best, altijd voorbereid zijn op alles, zoals ze zeggen..' glimlachte ze mislukt, omdat ze zich geen houding wist te geven.

105De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 10:15

Damon

Damon
Niveau 1

Damon friemelde aan haar bh slotje, niet met de intentie hem los te maken, maar meer om Avice nog even extra te pesten. Damon legde zijn hoofd op haar schouder en liet zijn ene hand rusten op haar ontblote rug. 'Het is nu heel simpel om je jurkje uit te krijgen', fluisterde hij grijnzend bij haar oor. De hand op haar rug verdween naar rechts onder de stof van haar jurkje richting haar buik. 'Ik hoef alleen maar je bandjes te laten zakken en voila', ging hij verder. Hoe pervers hij ook was en respectloos tegen de meeste vrouwen kon hij dat op dit moment niet op brengen. Hij dreigde wel, maar hij zou Avice hier niet in haar onderbroek zetten. Waarschijnlijk.

106De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 10:20

Avice

Avice
Niveau 2

Avice verbaasde zich nu nergens meer over, en ging er dus vanuit dat hij haar bh ook nog wel los zou halen, maar toen hij dat toch niet deed was ze alsnog verrast. Zijn koude wang raakte de hare en zijn vingers gleden over haar zij naar haar buik, die ze onbewust introk om de vingers te ontwijken, wat natuurlijk geen nut had. Ze wachtte geduldig op het moment dat hij haar jurkje zo uit zou trekken, er vanuit gaand dat dat niet lang meer zou duren. 'Dan zou ik maar opschieten he, des te langer kun je genieten van wat je al kent en verlangen naar het grote onbekende daaronder,' fluisterde ze uiteindelijk, blij dat ze toch nog met zo'n opmerking op de proppen was gekomen.

107De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 10:29

Damon

Damon
Niveau 1

Damon moest zachtjes lachen en had nog altijd zijn hoofd in haar nek liggen. Hij zat nog steeds een beetje in dubio, zou hij het jurkje van Avice ontdoen, of was dit genoeg? Hij kon het niet laten en haalde zijn hand bij haar buik weer terug en samen met zijn andere handen liet hij langzaam de bandjes langzaam over haar schouder glijden zodat ook een gedeelte van haar bh aan de voorkant zichtbaar was. Dat was alles wat hij wilde zien. Toch? Ja, zo was het wel weer goed. Damon hield de bandjes vast en bracht ze weer over haar schouder. Hij liet zijn lippen over haar schouders richting haar rug weer terug glijden waarna hij haar rits weer dicht ritste.

108De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 10:34

Avice

Avice
Niveau 2

Avice viel van de ene verbazing in de andere. Dat Damon zich zo kon beheersen, had ze absoluut niet verwacht. Toen haar jurkje weer dicht geritst zat, merkte ze dat ze haar adem de hele tijd ingehouden had, en snel hapte ze naar adem. 'Genoeg gehad?' vroeg ze een beetje ongemakkelijk, maar ze bleef wel braaf stilzitten.

109De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 10:37

Damon

Damon
Niveau 1

Damon haalde nonchalant zijn schouders op en schoof weer dichter tegen Avice's rug. Hij had zin om vreselijk slijmerig te doen. Het liefst lulde hij haar op dit moment zijn bed in, maar hij hield zich in. Damon sloeg zijn armen rond Avice middel en keek voor zich uit. 'Ik heb je setje weer gezien, dus ja.. ja dat was dan wel weer genoeg', zei hij redelijk voldaan. 'Tenzij je zelf natuurlijk meer wilt laten zien, dan heb ik daar absoluut geen problemen mee', voegde hij er grijnzend aan toe.

110De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 10:43

Avice

Avice
Niveau 2

Avice besloot het spelletje mee te spelen, misschien dat ze het zo weer in haar voordeel om kon zetten. 'En, vond je het mooi?' vroeg ze lachend, terwijl ze zijn armen om haar middel voelde. Dat was niet heel gemakkelijk, maar beter dan op een hoop andere plekken. Ze nestelde zich tegen hem aan, zodat ze comfortabel zat. Als hij zo ging doen, kon ze maar beter wel comfortabel zitten, toch? 'Als je meer wilt moet je toch wat liever zijn hoor..' glimlachte ze, terwijl ze met haar de toppen van haar vingers over zijn arm streek.

111De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 10:54

Damon

Damon
Niveau 1

Damons handen lagen redelijk laag en haar jurkje was nog steeds opgetrokken zag hij toen Damon over haar schouder heen gluurde. 'Hmn, ik zie liever zwart, maar donkerblauw staat je ook erg goed', antwoordde hij. Al had ze roze en rood bij elkaar, Avice zou het toch wel staan, dacht hij. Hij merkte dat Avice zich weer in hem nestelde en leunde met zijn gezicht weer tegen haar schouder. 'Jammer genoeg is het weer jou beurt', zei hij, niet wetend wat hij nu moest vragen van Avice, hij zat hier eigenlijk wel prima zo.

112De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 11:00

Avice

Avice
Niveau 2

'Hmm,' hmde Avice, niet echt wetend wat ze moest zeggen. Ze liet haar hoofd even tegen het zijne rusten en sloot haar ogen half. 'Waar kan ik jou mee verblijden dan?' vroeg ze zachtjes. Nog één ronde van dit spelletje en dan was het wel weer mooi geweest. Ze was best moe en had er eigenlijk niets op tegen om zo eens rustig in het gras half wakker half slapend te liggen, met de zon in haar gezicht.

113De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 13/4/2012, 07:56

Damon

Damon
Niveau 1

Damom dacht na, hij had geen idee waar hij momenteel blij van zou worden. 'Ehmmm..', zei hij met een diepe zucht. 'Momenteel zou ik blij worden met een naakte Avice in mijn bed', floepte hij er uit. Het was niet echt de bedoeling dat hard op te zeggen, maar Damon kon er wel op lachen. Nu nog leuker om te zien wat haar reactie zou zijn.

114De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 13/4/2012, 08:02

Avice

Avice
Niveau 2

'Hm, andere keer misschien dan,' antwoordde Avice, terwijl ze haar achterhoofd op zijn schouder legde en de zon in haar gezicht liet schijnen. Heerlijk. 'Volgens mij heb jij wel weer genoeg gehad voor vandaag.' Oké, dan hield hun spelletje hierbij op.

115De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 13/4/2012, 08:08

Damon

Damon
Niveau 1

Damon lachte, hij had zeker genoeg gehad. Hij stond er zelfs nog een beetje verbaast om dat Avice zo ver ging. Niet dat hij dat erg vond, in tegen deel. Hij hield waarschijnlijk meer van het almost niet dan het helemaal wel. Dit was naar zijn mening een stuk amusanter en leuker dan een chick die gelijk mee zijn bed in ging. Toch was er nu nog een vraag. Wie had er gewonnen? Hij natuurlijk, kon niet anders. 'Dus ik heb duidelijk gewonnen', zei Damon met een brede grijns.

116De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 13/4/2012, 08:10

Avice

Avice
Niveau 2

'Volgens mij heb ik al mijn kleren nog netjes aan,' glimlachte Avice even lieflijk terug, terwijl ze een klopje op zijn rechtervoet gaf, die naast haar zonder schoen maar met prachtige sok in het gras geplant stond. Het was al laat aan het worden en de enige zon die ze hier hadden begon richting de muren van het gebouw om hen heen te verdwijnen, waardoor hij lange schaduwen vormde in de tuin, viel Avice ineens op.

117De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 13/4/2012, 08:18

Damon

Damon
Niveau 1

Damon lachte sarcastisch. 'Ja, omdat ik zo lief was je jurkje niet helemaal uit te doen, remember?', zei hij betweterig. 'Zo niet, had je hier in je ondergoed gezeten, dus ik ben de duidelijke winnaar', bleef hij aan houden. Nu de zon begon te zakken begon het ook kouder te worden, nu had Damon daar vrij weinig last van, maar Avice zag er toch wel koud aan in dat jurkje.

118De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 13/4/2012, 08:24

Avice

Avice
Niveau 2

'Dat is waar,' beaamde Avice, 'maar dan nog, dan had ik één kledingstuk uit gehad en jij twee, en heb ik dus altijd nog gewonnen.' Een windvlaag waaide langs hen heen en speelde met wat plukjes van haar haar, die in de lucht om haar hoofd heen dansten ((oh, zo poëtisch, kuch)). Ze rilde even en kroop onbewust dichter tegen Damon aan.

119De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 13/4/2012, 08:31

Damon

Damon
Niveau 1

Damon keek bedenkelijk voor zich uit, daar had ze een punt. 'Hmn.. ', hij wilde opmerken hoe hij op een geweldige manier haar boezem had weten te masseren en dat hij daarom de winnaar moest zijn, maar toen Avice dichter tegen hem aan kwam gekropen vond hij het er verder niet toe doen. 'Best, jij wint ..', gaf hij toe. 'Maar ik heb toch wel mooi je boobs gemasseerd', voegde hij er vrolijk aan toe. Dat kon natuurlijk niet achter wegen gelaten worden. Little credit.

120De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 13/4/2012, 08:33

Avice

Avice
Niveau 2

Avice knikte opgetogen toen hij haar als winnaar aankondigde, natuurlijk had ze gewonnen. Ze won altijd, het was immers haar spelletje met haar regels. 'Klopt!' maar toen hij zijn zin vervolgde en over het massageincident begon, gaf ze hem een tik tegen zijn wang. 'Dat was niet volgens de regels, dus je bent ook nog eens een dikke valsspeler!'

121De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 15/4/2012, 06:02

Damon

Damon
Niveau 1

Damon grijnsde breed. 'Ik speel altijd valt, dat weet je toch onderhand wel'. 'Daarbij moet je toegeven dat je het stiekem, héél stiekem wel fijn vond', fluisterde hij bij haar oor.

122De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 15/4/2012, 06:58

Avice

Avice
Niveau 2

'En dus heb ik dubbelop gewonnen, driedubbel zelfs, want jij gaf toe dat je met mij naar bed wilt, en dan heb je ook verloren.' Ze negeerde zijn opmerking verder. Een beetje afgeleid liet ze haar vingers met zijn haar spelen.

123De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 15/4/2012, 07:40

Damon

Damon
Niveau 1

Damons armen lagen nog steeds net onder haar navel en langzaam liet hij zijn handen een beetje zakken. 'Ik wil bijna met welke vrouw naar bed, dus voel je maar niet al te speciaal', zei hij met een brede grijns. Hij plaagde haar, maar ze moest nu niet opeens gaan denken dat ze speciaal was en dat Damon speciaal met haar naar bed wilde, misschien ietsje liever dan met andere.

124De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 15/4/2012, 07:45

Avice

Avice
Niveau 2

'Ah, maar dat zijn juist de regels. Als je je niet kan beheersen, verbaal of fysiek, dan heb je verloren,' legde Avice uit. 'Dus of ik nou speciaal ben of niet, ik heb driedubbel van je gewonnen,' grijnsde ze, terwijl ze haar hand op die van Damon legde als teken van, tot hier en niet verder.

125De Chinese tuin - Pagina 5 Empty Re: De Chinese tuin 15/4/2012, 07:52

Damon

Damon
Niveau 1

Damon gniffelde en bracht zijn gezicht vanaf de zijkant heel dichtbij dat van Avice. 'Als dat jou gelukkig maakt', fluisterde hij en zachtjes legde hij zijn lippen op haar kaaklijn. Toen hij de handen van Avice op de zijne voelde, draaide hij zijn handen om en krulde zijn vingers in die van haar.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum: