~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Chinese tuin

3 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 6]

26De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 07:53

Avice

Avice
Niveau 2

Het werd Avice ineens duidelijk en met grote ogen keek ze Damon aan. 'Whoow, wat voor beeld heb jij wel niet bij mij?' Half bewust van haar handeling trok ze de rand van haar jurkje een stukje omlaag.

27De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 08:03

Damon

Damon
Niveau 1

Damon lachte en drukte zijn sigaret uit. Even kwam hij overeind om zijn pakje te pakken en een nieuwe op te steken. Toen die eenmaal aan stond draaide hij zich ook op zijn buik en nam eerst rustig een hijs voordat hij de vraag van Avice antwoordde. 'Geen zorgen, ik hoef het niet perse te zien', zei hij nog altijd met een brede lach op zijn gezicht.

28De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 08:13

Avice

Avice
Niveau 2

'Tuurlijk wel, maar dat durf je nu niet meer toe te geven..' glimlachte Avice lieflijk, die het spelletje nu mee speelde en het zo wilde draaien dat Damon zich er ongemakkelijk van ging voelen. Moest je maar niet ineens zulke opmerkingen maken.

29De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 08:27

Damon

Damon
Niveau 1

Damon keek haar even verbouwereerd aan, niet goed wetend wat te zeggen. Maar bedacht al snel dat ze gewoon mee ging met dit spelletje. 'Eigenlijk wel, you caught me', zei hij met een semi- betrapt gezicht. Rustig nam hij nog een hijsje en blies het rook in de richting van Avice uit. 'Dus als ik het toe geef, ga je het dan wel laten zien, of krijg ik weer de eer dat ik je mag uit kleden', ging Damon vermakelijk verder.

30De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 08:33

Avice

Avice
Niveau 2

Avice had die reactie dan weer niet verwacht, maar goed, zo gingen ze het dus spelen. Dit kon nog leuk worden. Ze liet zich op haar rug rollen en keek hem weer lachend aan. Haar sigaret was ondertussen ook wel op, dus drukte ze hem uit. 'Nee hoor, daar moet je wel eerst wat beter je best voor doen,' lachte ze met een onschuldig gezicht.

31De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 08:43

Damon

Damon
Niveau 1

Damon maakte een lachend gnif geluid en nam weer een hijs. Misschien kom het door de tuin maar hij bleef opvallend rustig onder deze situatie. Normaal was hij allang gaan flippen. Damon keek haar bedenkelijk aan met nog steeds een lachje op zijn gezicht. 'En wat zou mevrouw dan graag willen.. ', vroeg hij met een lichte sarcastische ondertoon in zijn stem. 'Een nieuwe sigaret misschien.. want die heb ik hier nog wel liggen', vervolgde hij en hield automatisch het pakje voor. Avice nu redelijk te kennen wist hij vast dat er nog meer zou komen.

32De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 08:45

Avice

Avice
Niveau 2

'Hmm..' reageerde Avice, nog steeds heel onschuldig kijkend. 'Dat is een goed begin..' Waarna ze een sigaret uit het pakje haalde en deze met een klein vuurballetje aanstak. Veel makkelijker dan een aansteker, en goedkoper. Nu ze weer op haar rug lag, kon ze de rook van haar hijs weer de blauwe lucht in blazen, in plaats van naar de grond.

33De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 08:54

Damon

Damon
Niveau 1

Damon grijnsde. 'Laten we het zo doen, elke keer als ik de goede kant op ga, gaat er één kleding stuk uit', zei Damon met een dikke wenkbrauw wiebel. Avice zou daar vast niet mee akkoord gaan. Maar misschien was dit ook weer niet zo'n slimme zet van hem. Nu kon hij alles gaan doen Avice te pliezen en daar had hij echt niet heel veel zin in.

34De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 08:56

Avice

Avice
Niveau 2

Nu moest Avice hardop lachen, waardoor ze zich half verslikte in de rook die ze net ingeademd had. 'Pardon? En ik dan? Ik stel voor dat jij dan op zn minst ook wel wat uit mag doen..'

35De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 09:15

Damon

Damon
Niveau 1

Damon keek haar met geschrokken ogen aan. Die zag hij niet aan komen. Maar fair was fair.. Toch? Hij nam weer bedenkelijk een hijs. Hij moest dit slim spelen, niet als een idioot reageren. Dat was momenteel erg essentieel. 'Aaah, zie je wel', zei hij uiteindelijk met een brede grijns. 'Jij wilt dus ook onder mijn kleren kijken', ging hij vrolijk verder. 'Maar dat is oke hoor Avice, zo'n spannend setje heb ik vandaag toch niet aan'. Hij klonk als een vader die zijn kind wilde gerust stellen en hield onder tussen met zijn wijs en middel vinger zijn broek rand even om hoog om te checken wat voor boxer hij aan had.

36De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 09:18

Avice

Avice
Niveau 2

Avice grijnsde en haalde even voorzichtig adem, zodat ze zeker wist dat ze weer normaal kon praten voor ze zich weer zou verslikken ofzo. 'Hmm.. Ik ben heel benieuwd hoor..' Ze keek hem even aan en streek met haar vinger uiterst plagend over zijn arm.

37De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 09:26

Damon

Damon
Niveau 1

Damon slikte toen hij Avice vinger over zijn arm voelde gaan. Hij wist niet zeker of hij dit nu leuk vond of angstaanjagend. De meeste meisjes die hij kende waren giechelig en opdringerig, Avice was.. het tegenovergestelde. 'Nu de vraag.. hoe ga jij mij pleasen', zei hij met een uitdagende blik. Hij zou ook niet zomaar even uit de kleren gaan voor niets.

38De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 09:29

Avice

Avice
Niveau 2

Avice had dat niet aan zien komen, maar bleef haar glimlachje aanhouden. 'Hmm.. Doe eens een suggestie, dan beslis ik wel of ik het dat waard vind..' Terwijl ze sprak haalde ze haar hand weer weg en nam een hijs van de sigaret.

39De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 09:38

Damon

Damon
Niveau 1

Damon staarde bedenkelijk voor zich uit, hij had geen idee wat hij moest bedenken. Sigaretten had hij zelf dus dat had weinig zin om te vragen. 'Wat nou..', begon hij twijfelend. 'Als je iets heel liefs tegen me zegt', zei hij met een brede lach. 'Zo iets als.. 'Goh Damon, wat zie je er ge-wel-dig uit' of zo ehm.. 'Damon, wat ruik je lekker!', zei hij terwijl Damon een vrouwelijke stem imiteerde bij de voorbeelden.

40De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 09:41

Avice

Avice
Niveau 2

Avice knikte bedenkelijk, waarna ze overeind ging zitten en haar hoofd naar dat van Damon bracht, om naast zijn oor te blijven hangen. 'Mmm, Damon, wat ruik je ontzettend lekker naar stinksigareten,' fluisterde ze zachtjes, met een -onbedoeld- kreuntje bij het mm gedeelte.

41De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 09:51

Damon

Damon
Niveau 1

Weer moest Damon slikken om niet als een idioot piepend te klinken. Nog erger zou zijn als zijn stem over zou slaan. Toch vond hij dit ergens wel fijn. Damon bracht zijn gezicht om hoog zodat deze nu vlak bij Avice's gezicht was. 'Wat.. ontzettend lief van je', zei hij sarcastisch. 'Misschien wil je nu mijn shirt voor mij uitrekken.. Dat wilde je toch graag', zei hij met een grijnsje waarna hij met zijn vinger een plukje haar achter haar oor legde.

42De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 09:55

Avice

Avice
Niveau 2

'Hmm,' antwoordde met een lachje rond haar lippen. Damons hand voelde ijskoud tegen haar gezicht, waardoor er een rilling door haar rug liep. Langzaam liet ze haar hand over zijn buik glijden, naar het randje van zijn shirt, waar ze het een klein stukje omhoog duwde en met haar hand over de blote huid van zijn buik streek.

43De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 10:02

Damon

Damon
Niveau 1

Damon bleef haar strak aan kijken ook toen haar hand over zijn buik ging. Naarmate ze dit speelde hoe makkelijker het ging niet in een piepend muisje te veranderen. Terwijl Avice bezig was met het langzaam uit/omhoog doen van zijn shirt ging hij verder. 'En, Avice, wat zou jij graag willen', vroeg hij, haar nog steeds aankijkend. Het was natuurlijk wel de bedoeling dat Avice eerder uit de kleren was dan dat hij dat was.

44De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 10:05

Avice

Avice
Niveau 2

Avice liet haar hand even rusten om een hijs van de sigaret die ze in haar andere hand vast had te nemen en de rook langzaam in Damons gezicht uit te blazen. 'Houd eens vast,' zei ze, terwijl ze de sigaret in zijn handen duwde en met twee handen zijn shirt omhoog trok, om het vervolgens over zijn hoofd te duwen, de sigaret weer over te nemen en het van zijn armen te trekken. 'Je werkt ook niet lekker mee he..'

45De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 10:16

Damon

Damon
Niveau 1

Damon gniffelde zacht terwijl de sigaret zonder iets te zeggen van Avice aan nam. 'Nope, dit is jou taak, niet de mijne', zei hij met een grijns. Hij nam een hijs van zijn eigen sigaret en voelde de koele wind over zijn ontblootte boven lichaam gaan. Gelukkig trainde hij veel en had hij geen buikje ofzo. Damon haalde snel zijn hand door zijn haar, dat zojuist door Avice's geweldige uit kleed kunsten door de was gehaald.

46De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 10:18

Avice

Avice
Niveau 2

'Dat is waar,' antwoordde Avice, waarna ze hem een klopje op zijn redelijk gespierde buik gaf en zich weer in het gras liet ploffen. 'Kun jij masseren?' vroeg ze vervolgens.

47De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 10:26

Damon

Damon
Niveau 1

Damon keek haar aan.. Kon hij masseren? Hij had het nog nooit eerder gedaan, maar moest niet al te moeilijk zijn toch? 'Ja hoor, vast wel', antwoordde hij nonchalant.

48De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 10:28

Avice

Avice
Niveau 2

'Ga je gang,' liet Avice hem weten, terwijl ze weer overeind ging zitten. Hij kon het maar beter kunnen, want anders zou ze hem daar alleen laten zo zonder shirt. Echt niet dat ze hem dan zijn zin ging geven.

49De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 10:45

Damon

Damon
Niveau 1

Damon ging overeind zitten en schoof achter Avice. Hij had grote handen, misschien werkte dat wel in zijn voordeel. Damon legde zijn handen op Avice's schouders en begon te masseren. Hij bracht zijn gezicht vlak achter die van Avice, 'en voelt dit goed mevrouw', vroeg hij op een sarcastische toon.

50De Chinese tuin - Pagina 2 Empty Re: De Chinese tuin 10/4/2012, 10:48

Avice

Avice
Niveau 2

'Hmm..' antwoordde Avice, kritisch. 'Kan beter, kan veel beter..' vond ze, waarna ze nog maar eens haar sigaret naar haar lippen bracht, inhaalde, en de rook de lucht in blies. 'Meneer,' voegde ze er uiteindelijk aan toe, aangezien hij haar mevrouw had genoemd. Het masseren was zeker niet slecht, maar verwend als ze was, was ze gewoon beter gewend.

((wat een zin die laatste haha))

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum: