~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Chinese tuin

3 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 6]

76De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 11/4/2012, 10:57

Avice

Avice
Niveau 2

Avice keek hem lachend na en stond vervolgens op, om hem te volgen. Ze plantte haar ene knie tussen zijn benen in, de ander stond nog op de grond. Vervolgens plaatste ze haar handen naast zijn hoofd, en boog ze wat voorover, zodat ze haar mond naast zijn oor had. 'Of is dit toch wat te intiem?' fluisterde ze vrolijk verder, terwijl ze haar lichaam zachtjes tegen hem aanduwde. 'Je kunt nu nog terug krabbelen hoor..'

77De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 11/4/2012, 11:06

Damon

Damon
Niveau 1

Damon slikte toen hij haar knie tussen zijn benen voelde en ze opeens wel heel erg dichtbij kwam. Damon wilde dit aan de ene kant zo graag. Kom op, welke gast wilde nou geen lapdance van Avice, eerlijk was eerlijk, ze was niet lelijk. In tegendeel, toch kon hij het niet uitstaan dat het haar lukte dat Damon zich gewoon ongemakkelijk voelde om het moment, maar terug krabbelen was geen optie. 'Hmn, ik hou wel van intiem', kaatste hij net zo hard terug.

78De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 11/4/2012, 11:18

Avice

Avice
Niveau 2

Avice lachte zachtjes, maar zei verder niets. Ze besloot dit nog iets erger te maken dan de simpele onschuldige lapdance die ze Thim op het dak had gegeven. Ze bracht haar hoofd langzaam via de zijkant van zijn nek/hals naar zijn schouder, waar ze zo dichtbij kwam dat haar onderlip zijn koude huid net schampte. Daarna draaide ze zich om en ging op het puntje van zijn knieën zitten, haar rug weer tegen zijn borst aanduwend, waardoor ze haar rug dus kromde en haar hoofd weer op zijn schouder legde. Met gesloten ogen volgde haar ene hand zijn zij naar beneden, totdat ze bij het randje van zijn broek aankwam. Ze besloot hem maar even heel erg te plagen en schoof haar vingertoppen hier een heel klein stukje onder.

79De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 11/4/2012, 18:47

Damon

Damon
Niveau 1

Damon zat als genageld op het bankje met Avice boven zich hangend. Hij zag hoe ze steeds dichterbij kwam en hield voorde zekerheid zijn adem in. Waarom kon hij hier niet gewoon van genieten? Damon probeerde hevig aan iets anders te denken om zijn bobbel te kalmeren, maar toen hij plotseling warme vinger toppen onder de rand van zijn broek voelde gaf hij een klein gilletje. Zijn handen knepen de bank vast en hij probeerde alles in zijn macht om niets te laten merken, wat waarschijnlijk al te laat was.

80De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 11/4/2012, 22:26

Avice

Avice
Niveau 2

Het zeer komische piepgeluid dat uit Damon kwam, zorgde er voor dat Avice niet meer geconcentreerd serieus kon doen. Het was té grappig. Ze voelde hoe haar lichaam al begon te schokken van de ingehouden lach, en ze moest haar uiterste best doen om niet in schateren uit te barsten. Dat lukte niet helemaal. Ze liet Damon met rust en bleef op het puntje van zijn knieën zitten, met haar ellebogen op haar eigen knieën gerust en haar hoofd in haar handen, proberend niet te lachen. Niet erg succesvol en al snel vulde de rust van de tuin zich met haar heldere gelach.

81De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 05:13

Damon

Damon
Niveau 1

Damon keek iets wat geïrriteerd voor zich uit. Aan de ene kant was hij opgelucht dat ze gestopt was, aan de andere kant had hij best willen weten hoe ze verder was gegaan. Verder kon Damon het niet uitstaan dat Avice nu zat te lachen, om hem nog wel! Dat kon hij absoluut niet hebben. Damon moest iets verzinnen om haar terug te pakken. 'Niet verder gaan is niets uit, dat weet je he?', ging hij weer verder met het spelletje. Hij kon dit wel, hij moest zich er alleen even toe zetten. Tghuh, geen enkel meisje zou winnen van Damon!

82De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 05:58

Avice

Avice
Niveau 2

Avice kwam langzaam bij van het lachen. 'Oh, houd jij je broek naar aan hoor, wat je daar ook voor trots hebt zitten, het is niets in vergelijking met dat gepiep van je.' Toen bedacht ze zich. Als hij zou graag door wilde spelen, dan zou hij het krijgen. Met een serieus gezicht draaide ze zich om. 'Maar als je zo graag verder wilt, ook prima, ík ben niet degene die in zn ondergoed staat zo..' Met die woorden maakte ze haar lapdance af en ging ze naast hem op het bankje zitten toen ze klaar was. 'Nu tevreden?'

83De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 06:42

Damon

Damon
Niveau 1

Damon keek beledigend naar Avice. Hij kon natuurlijk niets laten merken. Want waarom zou hem het iets doen? Hij schrok weer even toen Avice verder ging met haar lapdance. Tijdens het hele dansje dacht hij aan zo iets als post of dode puppy's om maar niets te laten blijken. Toen ze eenmaal klaar was en hij weer kon kalmeren stond hij rustig op van het bankje en haalde nonchalant zijn schouders op. 'Hmn, ik heb beter gehad', loog hij.

84De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 06:47

Avice

Avice
Niveau 2

Avice moest weer lachen. 'Natuurlijk, daarom kon je jezelf ook zo goed beheersen he..' glimlachte ze onschuldig. Ze deed haar armen over elkaar heen en keek hem met opgetrokken wenkbrauw aan. 'Welnu, kun je wat uittrekken. Omdat ik zo vriendelijk ben mag je zelf kiezen wat en mag je het ook zelf doen.'

85De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 07:30

Damon

Damon
Niveau 1

Damon maakte een spottend lachje. 'Ik kon me prima beheersen', Damon probeerde sterk over te komen maar wist al dat hij door de mand was gevallen. Hij keek Avice bedenkelijk aan bij het beginnen over het uitrekken van een van zijn kleding stukken. Damon keek naar zijn outfit. Zijn shirt was al uit.. Wat zou hij uit doen. Uiteindelijk besloot Damon simpel weg zijn schoenen uit te trappen om Avice even te pesten en ging toen weer naast haar zitten. 'Voila', zei hij grijnzend.

86De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 07:59

Avice

Avice
Niveau 2

Avice had dit zien aankomen, maar dat was niet erg, want ze had even niet zo veel behoefte aan zien wat er daar nog over was van haar lapdance. 'Sexy hoor, die sokken,' antwoordde Avice, doelend op zijn erg charmante regenboogstreepjessokken. 'Mag je nu nog een poging doen om mij iets uit te laten trekken.'

87De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 08:28

Damon

Damon
Niveau 1

Damon keek geschrokken naar zijn sokken. Hij had totaal niet na gedacht welke sokken hij aan had gedaan vanochtend. Alles lag als een zooitje door de kamer heen. Deze sokken konden net zo goed van Nate zijn. 'Ja, ik vind ze ook heel .. opwekkend', zei hij met een wenkbrauw wiebel. 'En wat moest ik daar ook al weer voor doen?', vroeg hij met een kleine grijns. Misschien had hij nu eindelijk de kans om haar weer terug te pakken.

88De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 08:43

Avice

Avice
Niveau 2

Avice had het masageincident nog vers in het geheugen en had niet zo'n zin om dat te herhalen. 'Vertel eens iets over jezelf, wat ik nog niet weet..' vroeg ze dus, het onderwerp totaal veranderend. Wellicht kwam ze er zo onderuit om iets uit te trekken, en dan had ze alsnog gewonnen want het stond momenteel 2-0 voor haar. Tevens merkte ze dat door de lapdance haar jurkje weer wat omhoog geschoven was, onhandig hoor, de volgende keer deed ze dat maar met een broek aan, en stond op om het weer wat omlaag te trekken, waarna ze een stukje verderop in het gras ging zitten, haar rug naar Damon gericht en haar gezicht naar de lelies in de vijver.

89De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 08:49

Damon

Damon
Niveau 1

Damon keke haar verbaast aan. Wat saai, iets over zich zelf? Damon moest na denken. Zo interessant was hij nou ook weer niet. Hij schreef zijn eigen gedichten en zong ze soms, maar dat durfde hij eigenlijk nooit aan iemand te vertellen. Toch hij moest Avice uit de kleren zien te krijgen en snel ook. Hij keek even bedenkelijk om zich heen, maar werd ruw van zijn gedachte af geschud toen Avice haar om hoog gekropen jurkje weer naar beneden trok. Hij moest uit, dacht hij gefrustreerd bij zich zelf. Damon stond op en ging iets achter haar zitten. 'Oke, ehm.. Ik schrijf mijn eigen gedichten en ik zing ze, soms dan', flapte hij er onbewust uit.

90De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 08:51

Avice

Avice
Niveau 2

Avice draaide zich heel verbaasd om. Die had ze helemaaaaal niet aan zien komen. 'Echt? Dat je gedichten las wist ik dus, en schreef kon ik me nog wat bij voorstellen dan, maar zingen? Jij?' Oké, die verdiende een beloning, maar als zij één kledingstuk uit zou trekken, zat ze gelijk in dr ondergoed en daar zat ze niet op te wachten. Gewoon verder praten dus.

91De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 08:54

Damon

Damon
Niveau 1

Damon keek haar met een brede grijns aan. Mooi dit ging de goede kant op, dacht hij. 'Jup, ik gebruik mijn gedichten als songteksten, ik kan alleen amper een instrument bespelen dus het blijft bij zingen', ging Damon verder. Hij schoof iets meer richting Avice, klaar om het jurkje uit te trekken.

92De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 09:00

Avice

Avice
Niveau 2

'Hm, ik heb ooit blokfluitles gehad..' deelde Avice bedenkelijk mee. Gewoon doorpraten, bladiebladiebla. 'En over je familie? Waar kom je eigenlijk vandaan? Namida neem ik aan, gezien je nogal koude handen?' Gewoooon doorpraten.

93De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 09:02

Damon

Damon
Niveau 1

Damon had al gauw in de gaten wat ze aan het doen was en ging niet meer op haar vragen in, hij schoof enkel dichter naar haar toe. Hij zat nu als het waren vlak achter, net zoals bij de o zo geweldige massage die hij haar net gegeven had. Damon legde zijn handen op haar boven benen, net bij de rand van haar jurkje. 'Hmnhmn', antwoorde hij enkel vaagjes op haar laatste vraag.

94De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 09:09

Avice

Avice
Niveau 2

'Heel. Erg. Koude. Handen,' zei ze, nu niet lachend meer, maar eerder boos. Ze legde haar handen op de zijne, om ze weg te halen, of in ieder geval te voorkomen dat ze verder naar boven zouden kruipen. Avice bedacht zich ineens dat ze dit spelletje alleen maar leuk vond als ze minstens drie verschillende kledingstukken aan had, afgezien van haar ondergoed, zodat ze het stukje voor stukje uit kon doen. Met alleen een jurkje was het helemaaaal niet leuk. Stom spel.

95De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 09:20

Damon

Damon
Niveau 1

'Hmnhmn', antwoordde hij weer. Hij voelde de warme handen van Avice op de zijnen. Gelukkig had hij grote handen en waren Avice haar handen waarschijnlijk de helft van de zijne. Ze zou het vast nooit voor elkaar krijgen zijn handen weg te werken. Damon trok het jurkje expres iets om hoog. 'Wat is er Avice? Vind je het geen leuk spelletje meer', zei hij op een pesterig gemene toon terwijl er op zijn gezicht een brede grijns stond.

96De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 09:26

Avice

Avice
Niveau 2

Avice zag nu nog maar één uitweg, en dat was om het maar weer om te draaien en Damon zich heel ongemakkelijk te laten voelen. Daarbij liep ze dan wel het risico dat hij haar in een beweging van haar jurkje zou ontdoen, maar goed, dat moest dan maar. Ze liet één van zijn handen los en verplaatste deze naar achter zich, "perongeluk" in zijn kruis, waar ze haar hand nonchalant liet liggen. Met haar andere hand streek ze langzaam van zijn hand over zijn arm omhoog. 'Oh, jawel hoor,' fluisterde ze zachtjes, bluffend, hopend dat dit hara uitweg was.

97De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 09:34

Damon

Damon
Niveau 1

Daar gingen ze weer, op de manier die hij het leukste vond. Ook al lande haar hand in zijn kruis, wat echt vreselijk ongemakkelijk voor hem was, liet hij niets merken. In tegen deel, hij kon zich zelf er zelf toe zetten te doen alsof hij het fijn vond. Damon was allang blij dat beide handen van Avice van zijn handen af waren. Dat jurkje moest en zou uit gaan, dat was zijn enige doel op het moment. 'Hmn, gelukkig maar', antwoordde hij automatisch ook op een zachte toon. Zijn handen die nog steeds op de rand van haar jurkje lagen, schoven weer een stuk omhoog.

98De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 09:38

Avice

Avice
Niveau 2

Avice realiseerde zich ineens dat ze óp haar jurkje zat, dus zolang ze bleef zitten was ze voor een groot deel veilig. Dat gaf haar wat meer vertrouwen, en dus schoof ze tegen Damon aan met haar rug. Dat had ze eerste keer ook gewerkt. Haar hand in zijn kruis zat dan wel in de weg, dus verplaatste ze die naar zijn rug, om met het randje van zijn broek daar te spelen. Ze drukte zich nu helemaal tegen de jongen aan, wat het hopelijk nog onmogelijker zou maken om haar jurkje van haar te ontdoen en blies warme adem langs zijn kaaklijn. Ja, het was een herhaling van zetten, maar goed, als het werkte.. 'Ik geniet hoor,' fluisterde ze.

99De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 09:46

Damon

Damon
Niveau 1

Damon vond het al ontzettend fijn om een klein stukje van haar slipje te zien. Zo te zien was het kant achtig, iets wat hem altijd wel beviel. Het vervelende was dat Damon het jurkje niet verder dan dat kreeg aangezien Avice op haar jurkje zat en er nu nog meer op ging zitten door half in hem te kruipen. Hij moest op het moment wat anders verzinnen, wat moeilijk ging aangezien Avice's handen zich nog steeds op gevoelige plekken bevonden. Damon haalde een hand van haar been af en bracht deze naar haar nek. Hij veegde wat haar uit haar nek en zag toen zijn glinsterende plan B. Een goud glinsterend ritsje, klaar om open geritst te worden. Damon ritste hem naar beneden, maar kwam nog altijd niet helemaal bij het einde omdat Avice teveel tegen hem aan zat.

100De Chinese tuin - Pagina 4 Empty Re: De Chinese tuin 12/4/2012, 09:51

Avice

Avice
Niveau 2

Avice rilde toen hij met zijn koude hand in haar warme nek streek, maar was haar rits helemaal vergeten en kromp van schrik ineen toen Damon het deels omlaag ritste, waardoor haar donkerblauwe bh gedeeltelijk ontbloot was. Verschikt plantte ze haar nagels in zijn rug, echt per ongeluk. Ze voelde haar hartslag ongeveer vertienvoudigen in snelheid en het bonkte bijna haar borstkas uit. Tevens kneep ze haar lippen op elkaar, om niet een ongemakkelijk gilletje te laten ontsnappen.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum: