~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Restaurant Verrukkelijk - de vage dubbel date van Nate, Damon, Avice en Neomy

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Nate

Nate
Niveau 1

Nate had natuurlijk weer eens dik veel zin in eten. Omdat hij laatst met Neomy op schoenenjacht was geweest, besloot hij om haar maar mee te vragen. Neomy op haar beurt, besloot om Damon, die ze laatst ook had ontmoet, mee te vragen. Damon vond ineens dat het een date was en besloot Avice ook mee te vragen. Damon zei tegen haar dat Neomy had gevraagd of hij mee ging eten, en dat Nate ook mee ging en dat daarom Avice ook mee moest gaan. Damon liet het allemaal klinken als een date, en zei later ook nog eens tegen Nate dat hij het wel leuk vond, zo'n dubble date. Nate daarop wist totaal niets van de dubbel date af, dus met wie hij nou ging daten, geen idee? Kortom, een hoop vaag gedoe daar in Restaurant Verrukkelijk.

Avice

Avice
Niveau 2

Avice was stomverbaasd geweest toen Damon had gevraagd of ze mee wilde gaan eten, en toen ze hoorde dat zowel Neomy, minder leuk, en Nate, wel leuk, mee gingen, snapte ze er geen hol meer van. Damon en Nate, ok, die waren kamergenoten, maar Damon en Neomy? Straaaange. Maar goed, het had haar wel gezellig geleken, dus stond ze op de afgesproken tijd voor het afgesproken restaurant. Snel rekende ze even haar taxi af en wachtte ze geduldig, of eigenlijk heel ongeduldig, want Avice hield absoluut niet van wachten.

Nate

Nate
Niveau 1

Nate, die inmiddels door toedoen van Damon dacht dat hij op een date was, al was het dan niet helemaal duidelijk met wie, had zijn haar geprobeerd te fatsoeneren met wat gel. Het had er alleen maar belachelijk nep uit gezien. Ondertussen was dat allang niet meer aan zijn gedachte, want hij was inmiddels alweer bezig met wat hij zou gaan eten. En wie zijn date nou eigenlijk precies was. Want Damon scheen het ook niet echt te weten.

Damon

Damon
Niveau 1

Damons haar zat in de war en de wallen stonden onder zijn ogen. Hij rook naar de geur van sigaretten en te veel deo, zijn blouse was verkeerd geknoopt en hij was in principe een wrak. Hij had geen idee waar hij gister nacht beland was, maar het bleek duidelijk een leuk feestje te zijn geweest door het ondergoed dat hij de volgende ochtend in zijn kamer had gevonden. De date die hij zogenaamd geplant en verzonnen had was hij helemaal vergeten en was daarom veels te lang door gegaan vannacht. 'Man.. wat doen we hier', gaapte Damon.

Nate

Nate
Niveau 1

'Iets eten,' zei Nate. 'Ik had honger en ik vroeg Neomy mee, en blijkbaar vroeg die jou, en vroeg jij Avice, dus nu gaan we iets eten met zijn vieren,' zei Nate nonchalant. 'Ik wil graag vlees, en ik heb honger, dus laten we doorlopen.' Nate nam grote ferme stappen in de richting van het restaurant, waar ze nu bijna aan kwamen.

Avice

Avice
Niveau 2

Avice voelde zich way overdressed in haar redelijk nette donkerblauwe jurkje, hakken en opgetutterde gezicht. Vooral bij het zien van het wrak dat Damon was. Snel haastte ze zich naast hem. 'Gaat het wel?' vroeg ze, soort van bezorgd, maar uiteindelijk interesseerde zijn staat van doen haar niet zo, het was meer dat ze geen zin had om met een zwerfhond uit eten te gaan.

Damon

Damon
Niveau 1

Damon lachte. 'Proteïntjes!', grijnsde hij. Damon zag Avice om hem af komen en keek haar verbaast aan toen ze opeens bijna bezorgd vroeg of het wel met hem ging. 'Joah.. met mij altijd', zei hij nonchalant. Damon bleef even stil staan en keek naar de rug van Avice en liet zijn ogen naar beneden zakken. Hij wist niet hoe ze het deed maar Avice leek er altijd goed uit te zien, niet dat Damon daar verstand van had. 'Damn, Avice lookin good', zei hij grijnzend. Hij snelde zich weer naast haar en sloeg een arm om haar heen.

Nate

Nate
Niveau 1

'Ook hallo,' zei Nate, die overduidelijk ineens nogal genegeerd werd en zich ook aan de kant gezet voelde omdat Damon zijn arm om Avice heen sloeg en hij daarmee buitenspel kwam te staan. Wel was nu dus duidelijk met wie hij moest daten. 'Maar ja, Damon, jij ziet er natuurlijk altijd goed uit,' maakte hij er maar als grapje van. Neomy was nog nergens te bekennen.

Avice

Avice
Niveau 2

Avice glimlachte even heel nep, en pakte zijn hand vast om vervolgens de arm uit haar nek te halen. Hier had ze dus even geen zin in, zo'n stinkerd naast haar. 'Stop looking at my ass.' Ze glimlachte naar Nate en liep op hem af, om hem een kus op zijn wang te geven. Gebruikelijk in Pao. 'Heeey, ik loop wel naast jou, jij ziet er tenminste niet als de eerste de beste straathond uit.'

Neomy

Neomy
Niveau 1

Neomy kwam aangerend, ze zag de andere drie al lopen. "Sorry dat ik te laat ben jongens, moest nog even iets regelen." zei ze vaag. Ze zag Avice ook tussen de aanwezigen, was ze niet bepaald blij mee, maar ze haatte haar niet. Ze vond Avice gewoon een beetje irritant, een beetje erg. Ze ging naast Nate lopen. "Had je nog een leuk tentje kunnen vinden?"

Nate

Nate
Niveau 1

Nate was verbaasd dat hij ineens twee meisjes naast hem had lopen, in plaats van dat Damon alle meisjes had. Dit had hij niet zo verwacht. Hij knikte. 'Ja, een eindje verderop zit een tentje. Restaurant Verrukkelijk heet het. Het klonk wel lekker. Ik heb naar de kaart gekeken, ze hebben er verschillende dingen te eten. Ook salades, als jullie dat misschien willen,' zei hij. Hij was best trots op zijn vondst, want dit restaurant had werkelijk alles. Zelfs een hoop magische gerechten, tot de magische koekjes van Thim aan toe.

Damon

Damon
Niveau 1

Damon gaapte weer hevig en haalde zijn hand door zijn al warrig zittende haar. 'Ik weet dat je stiekem wel van straat honden houd Avice, oh en hallo Neomy wat leuk!', zei hij terwijl hij voor de rest ging lopen. Dit zou nog interessant worden. Neomy en Avice samen.. terwijl hij, nou ja met beide geklooid had. Damon had een grijns op zijn gezicht staan en hoopte dat alles zwaar zo escaleren.

Avice

Avice
Niveau 2

'Stiekem wel, maar dan moeten ze zich wel kunnen gedragen. Dus aan jou om je te bewijzen,' grijnsde Avice, die hen volgde. Ze had geen idee waar ze heen ging, ze was immers nog nooit echt in Magic Town geweest, niet hier tenminste. Alleen in de winkelstraat.

Nate

Nate
Niveau 1

'Honden zijn lief,' zei Nate. 'En zeer binnenkort kan ik met ze praten, als ik level twee ben. Misschien ben ik dan in staat om je te begrijpen, Damon,' zei Nate lachend. Hij sloeg een hoekje om en aan het einde van de straat zag hij het restaurant al.

Damon

Damon
Niveau 1

'Ha-ha', zei Damon spottend. 'Ik val niet te begrijpen, daar ben ik té diepzinnig voor', grijnsde hij.

Avice

Avice
Niveau 2

'Of.. of Nate heeft gelijk, en hij kan je pas op niveau twee begrijpen..' zei Avice bedenkelijk, terwijl ze het restaurant hadden bereikt. Het zag er.. knus uit. Heel anders dan ze gewend was. 'Maar dan zal ik je dus nooit begrijpen..' lachte ze er achteraan.

Nate

Nate
Niveau 1

'Maak je geen zorgen, Avice,' zei Nate, terwijl hij geruststellend op haar schouder klopte. 'Ik vertaal het wel voor je. Als jullie dan een prive gesprek hebben, zal ik erbij zitten als tolk. Leuk. Leuk leuk,' zei hij. Ze kwamen aan bij het restaurant. 'Ik heb gereserveerd voor 2 personen,' vertelde Nate de man aan de deur. 'Maar het zijn er vier geworden. Is dat nog mogelijk?' De ober knikte. 'Het is nog vroeg,' glimlachte hij. 'Kom maar mee.'

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: