Volledige naam: Avice Roisin
Roepnaam/bijnaam: Avice
Leeftijd: 17
Verjaardag: 16 augustus
Geslacht: Vrouw
Specialiteit: warmte & vuur
Status: Centrum van de aandacht
Afkomst: Pao. Avice is deel van een lange lange lijn van, op het illegale circuit, invloedrijke Paoers.
Familie: Eén paar ouders, een oudere broer en een jonger zusje. En nog wat tantes en ooms en opa's en oma's. Allemaal warmte vuur.
Lengte: 1.77
Omschrijving haar: Zwart, lang, slag en nee dat is op het plaatje niet zo maar dat heeft ze wel lekker puh.
Omschrijving ogen: Donker bruine ogen
Bouw van het lichaam: Vrij normaal. Niet heel slank, niet dik.
Kledingstijl: verzorgd, beetje kakkerig.
Passies: Dingen regelen, in controle zijn, delegeren.
Afkeer: Koken en opruimen.
Verslavingen/genotsmiddelen: Avice heeft besloten te stoppen met roken zodra ze op MHS aankwam, maar dit valt haar moeilijk.
Karakter: Brutaal, racistisch/bevooroordeeld. Arrogant, egoïstisch en erg egocentrisch. Behoorlijk manipulatief. Maar ook intelligent, optimistisch en, als ze je mag, betrouwbaar. Wel heel schijnheilig tegenover pappie. In principe wil ze zo veel mogelijk van het leven genieten, zelfs als dat ten koste gaat van anderen.
Relaties: Absoluut niet serieus, tot op het punt dat iemands gevoelens een spelletje voor haar kunnen zijn en zodra ze het niet meer interessant vindt, laat ze de persoon in kwestie vallen.
Bijzonderheden aan karakter: Aangezien ze altijd kreeg/krijgt wat ze wil, zonder tegenspraak, gaat ze daar ook meestal van uit. Tevens is ze gewend dat iedereen weet wie ze is en daar grote waarde aan hecht, iets waar ze van kan genieten. Ze kan echter niet goed tegen teleurstellingen.
Talenten: Schilderen, al heeft ze dat al heel lang niet meer gedaan
Zwakheden: Geen groot sporttalent.
Verleden: niet echt boeiend ofzo
Overig: Nee
Plaatje:
Sorry, het is allemaal niet zo uitgebreid maar ik heb even geen tijd om jullie precies te vertellen wat er in mijn hoofd zit. Basically, she's a spoiled brat.
Ik heb de Forumregels gelezen en ben klaar om te posten, knorknor!
Ik heb de regels gelezen en ben klaar om te posten zoemzoemzoem!
Roepnaam/bijnaam: Avice
Leeftijd: 17
Verjaardag: 16 augustus
Geslacht: Vrouw
Specialiteit: warmte & vuur
Status: Centrum van de aandacht
Afkomst: Pao. Avice is deel van een lange lange lijn van, op het illegale circuit, invloedrijke Paoers.
Familie: Eén paar ouders, een oudere broer en een jonger zusje. En nog wat tantes en ooms en opa's en oma's. Allemaal warmte vuur.
Lengte: 1.77
Omschrijving haar: Zwart, lang, slag en nee dat is op het plaatje niet zo maar dat heeft ze wel lekker puh.
Omschrijving ogen: Donker bruine ogen
Bouw van het lichaam: Vrij normaal. Niet heel slank, niet dik.
Kledingstijl: verzorgd, beetje kakkerig.
Passies: Dingen regelen, in controle zijn, delegeren.
Afkeer: Koken en opruimen.
Verslavingen/genotsmiddelen: Avice heeft besloten te stoppen met roken zodra ze op MHS aankwam, maar dit valt haar moeilijk.
Karakter: Brutaal, racistisch/bevooroordeeld. Arrogant, egoïstisch en erg egocentrisch. Behoorlijk manipulatief. Maar ook intelligent, optimistisch en, als ze je mag, betrouwbaar. Wel heel schijnheilig tegenover pappie. In principe wil ze zo veel mogelijk van het leven genieten, zelfs als dat ten koste gaat van anderen.
Relaties: Absoluut niet serieus, tot op het punt dat iemands gevoelens een spelletje voor haar kunnen zijn en zodra ze het niet meer interessant vindt, laat ze de persoon in kwestie vallen.
Bijzonderheden aan karakter: Aangezien ze altijd kreeg/krijgt wat ze wil, zonder tegenspraak, gaat ze daar ook meestal van uit. Tevens is ze gewend dat iedereen weet wie ze is en daar grote waarde aan hecht, iets waar ze van kan genieten. Ze kan echter niet goed tegen teleurstellingen.
Talenten: Schilderen, al heeft ze dat al heel lang niet meer gedaan
Zwakheden: Geen groot sporttalent.
Verleden: niet echt boeiend ofzo
Overig: Nee
Plaatje:
Sorry, het is allemaal niet zo uitgebreid maar ik heb even geen tijd om jullie precies te vertellen wat er in mijn hoofd zit. Basically, she's a spoiled brat.
Ik heb de Forumregels gelezen en ben klaar om te posten, knorknor!
Ik heb de regels gelezen en ben klaar om te posten zoemzoemzoem!
Laatst aangepast door Avice op 3/4/2012, 01:56; in totaal 3 keer bewerkt