~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Introductiefeest in Cupido's boomhut.

+13
Sebastian
Mei
Aimée
Kuna
Neomy
Seraph Lunita
Avice
Valerie
Deliah
Dani
Arya
Kira
Cupido
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 4]

Deliah

Deliah
Niveau 1

'Ja, ik moet maar niet klagen.' Deliah volgde de vinger van Seraph en zag een meisje. 'Leuk dat je het wel al een beetje met elkaar kan vinden,' voegde ze toe. Deliah keek naar de mensen aan de bar, waarvan de meester er een beetje verveeld uitzagen.

Aimée

Aimée
Niveau 1

Aimée besloot dat het nu haar cola op was toch echt tijd was om te gaan, niet gezien het tijdstip, maar gezien het niveau van verveeldheid en ongemakkelijkheid. Geen geslaagd eerste feestje voor haar dus. Ze zette haar lege glas op de bar neer en liep met kleine stappen naar de uitgang. Eenmaal bij de uitgang werkte ze nog een laatste blik op het 'feestje', waarna ze de boomhut verliet en terug liep naar het gebouw.

Neomy

Neomy
Niveau 1

Neomy zag zo links en rechts wat mensen die het feestje al aan het verlaten waren. Zijzelf besloot het nog een kans te geven, ook omdat ze het sneu vond voor de gastheer. Ze merkte dat het achterover slaan van dat wijntje nu toch wel een effect op haar begon te hebben en haar wangen begonnen rood te gloeien.

Thim

Thim
Niveau 1

Thim, die zoals altijd hartstikke trendy te laat was stond aan de voet van de boomhut. Hij had Lars aan de riem, want die wilde er de laatste tijd maar veel te graag vandoor. De eekhoorn zweefde nu met een chagrijnige blik op zijn snoet naast hem, terwijl hij af en toe tevergeefs zich uit zijn halsband probeerde te worstelen. Het zag er een beetje vreemd uit, alsof hij een soort ballon was die Thim vasthield. Maar het kon Thim niks schelen. Hij klom de boomhut in en opende de deur. 'Hallo allemaal!' zei hij vrolijk. Meisjes waren er weer in overvloed, maar hij besloot zich vandaag er maar bij neer te leggen. Dat er zoveel meisjes waren hoefde niet te betekenen dat hij met iedereen vrienden hoefde te worden. Hier en daar een praatje met het grut kon hij wel aan. Als ze maar niet gingen denken dat hij wat van ze moest, want dat was dan niet het geval. Hij liep door naar de bar en bestelde een vodka redbull. Toen Devon, die achter de bar stond, hem om zijn ID vroeg was hij beledigd. Hij sloeg zijn hand luid op de bar. 'Sorry?! Zie ik er echt uit als een klein jochie?!' bulderde hij met zijn luide stem door de kleine ruimte. Wat dacht die vent wel niet, hij was al 18 hoor!!

Aimée

Aimée
Niveau 1

Aimée bedacht zich plots dat ze haar tas was vergeten in de boomhut. Die had ze naast de bar laten staan. Met tegenzin ging ze terug naar de boomhut, hopend dat haar tas er nog zou staan. Eenmaal in de boomhut viel haar oog meteen op de zweefeekhoorn die ze al eerder had gezien en zo hard aan het tetteren was geweest. Ietwat voorzichtig liep ze naar de jongen toe die het beestje dit keer blijkbaar wel aan de lijn had gedaan. 'Leuke eekhoorn,' Pas nadat ze het had uitgesproken, merkte ze op wat een idiote opmerking dat was geweest.

Neomy

Neomy
Niveau 1

Neomy zat nog aan de bar en begon te giechelen om de jongen die nogal prikkelbaar werd toen de barman om zijn ID vroeg. Ze probeerde zich in te houden, maar door de wijn lukte dit niet zo goed. Normaal hield ze het altijd voor zichzelf. Om het te verbergen hield ze maar een hand voor haar mond en deed ze alsof ze moest hoesten. Dit was niet echt een succes.

Thim

Thim
Niveau 1

Na een lange staarwedstrijd met Devon smeet Thim uiteindelijk zijn ID op de bar. Hij draaide zich om naar het meisje dat een opmerking had gemaakt over zijn eekhoorn en herkende haar meteen van de afgelopen nacht. Zij was degene geweest die er met zijn eekhoorn vandoor was gegaan! 'Blijf bij hem uit de buurt, hij is van mij,' merkte hij ijzig op. Hij zette zijn glas aan zijn mond en nam een grote slok. Als hij het hier met al die meiden wilde overleven kon hij het beter op een drinken zetten.

Aimée

Aimée
Niveau 1

'Sorry, ik wilde niet,' Aimée hakkelde maar wat, deze opmerking had ze niet verwacht. 'Het was niet mijn bedoeling geweest,' De eekhoorn had zich immers bij haar gevoegd, zij had de eekhoorn niet "gestolen" of iets in die richting. Ze besloot om een tweede poging te wagen om een normaal gesprek aan te gaan, iets wat bij voorhand al een verloren zaak leek. 'Hoe heet ie?' vroeg ze. Ze was bang dat de jongen nogmaals tegen haar zou uitvallen, maar ze waagde het er toch maar op.

Deliah

Deliah
Niveau 1

Een luidruchtige jongen had zich ook bij de bar gevoegd. Ze moest grinniken om zijn gedrag, terwijl Charlie met zijn staart begon te zwiepen toen hij de jongen opmerkte. Deliah nam nog een slok van haar wijn en met haar andere hand draaide ze en pluk haar om haar wijsvinger.

Thim

Thim
Niveau 1

Lars, die het meisje ook herkende had meteen zijn zinnen op haar gezet. Misschien dat hij zo probeerde aan Thim te ontsnappen, maar Thim trok hem ruw terug en hield hem kort aan de riem zodat hij vlak naast zijn hoofd zweefde. 'Lars,' zei hij. Hij vond het meisje nu al vervelend, alleen al omdat Lars haar blijkbaar zo aardig vond. 'Laat me nou!!! Ik ben je huisdier niet!!' riep Lars woest tegen Thim. Thim legde zijn hand op de snoet van het eekhoorntje en glimlachte vaagjes naar het meisje. 'En ik ben Thim,' zei hij.

Aimée

Aimée
Niveau 1

'Lars, leuke naam voor een eekhoorn,' antwoordde ze. 'Ik heet trouwens Aimée, ik geloof dat we bij elkaar in de klas zitten trouwens,' voegde ze eraan toe. Ze had nog nooit een jongen gezien met blauw haar. Ze vond het er best grappig uitzien. Tegelijkertijd vroeg ze zich af wat voor specialiteit de jongen had, maar ze twijfelde of ze het aan hem zou vragen. 'Welke specialiteit heb je?' vroeg ze. Ze had geen flauw idee wat ze moest verwachten als antwoord, zijn uiterlijk verklapte weinig over zijn afkomst. De eekhoorn leek overigens niet blij met het feit dat hij aan het lijntje zat en dus nauwelijks bewegingsvrijheid had.

Thim

Thim
Niveau 1

Thim keek haar even vaag aan. Hij was dan wel de slimste niet, maar die Aimée had blijkbaar ook niet veel hersenen. Dat ze hem vroeg wat voor specialiteit hij had terwijl hij een zweefeekhoorn bij zich had. Dan was het toch wel duidelijk? Zweefeekhoorns die zo fantastisch konden zweven als Lars vond je alleen maar in de bossen rondom zijn stam. Dat wist ze toch wel? Of wisten buitenlanders nou echt niks van Bumi? Nu hij nadacht wist hij zelf eigenlijk ook niks van het buitenland, maar toch. 'Planten & Dieren, duh,' zei hij. 'En de eekhoorn heet Lars.' Hij probeerde te raden wat voor specialiteit het meisje voor hem had, maar eigenlijk kon je dat aan een uiterlijk helemaal niet zien.

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

((AAH nee heb ik cupido's begin gemist Sad))

Aimée

Aimée
Niveau 1

Aimée knikte even. 'Waarom moest daar precies een "duh" achter, als ik vragen mag?' De jongen was niet echt beleefd en eigenlijk had ze daardoor helemaal geen zin in verder contact met hem, maar het zou ook niet beleefd zijn om nu ineens weg te lopen. 'Ik heb trouwens ijs en kou, maar ik denk niet dat je het van plan was om te vragen,' Dat van de eekhoorn had hij overigens 5 minuten geleden al gezegd. Zou de jongen soms nu al aan het dementeren zijn?

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah liep lekker overdreven laat de boomhut binnen. Ze droeg een zwarte jurk, waarvan de achterkant langer was dan de voorkant en haar kraagje vol zat met studs. Ze had haar haren in een wilde knot gedaan en bekeek de boomhut aandachtig. Ze zag er veel te netjes uit, maar haar lievelingsjurkje kon ze niet laten hangen. Zeker niet op de avond. Zonder dat ze het door hand ging ze langs Cupido staan en bestelde ze aan de bar een glas rode wijn. Haar id hoefde ze niet eens te laten zien

Cupido

Cupido
Engel der Liefde

Cupido had een tijdje geluisterd naar de jongen met de zweefeekhoorn en het meisje, maar al snel verveelde hij zich. Het lukte hem toch minder goed om zich onder de mensen te begeven dan hij dacht. Hij was ook veel meer gewend om 's nachts in zijn eentje door te brengen, in de avondlucht, terwijl hij zijn knetterende pijlen in het rond schoot....
Plots voegde er een meisje zich naast hem dat er wel erg extravagant uit zag. Hij bekeek haar van top tot teen en bedacht zich dat ze net binnen moest zijn gekomen, want hij had haar nog niet gezien. 'Hey,' zei hij met een vriendelijke glimlach tegen haar. 'Leuk dat je toch nog gekomen bent.'
Niet dat hij een flauw idee had wie het was, maar hij was blij met elke gast, vroeg of laat.

Archibald

Archibald
Niveau 1

Archie was stiekem Cupido's grootste fan, en dus was hij redelijk teleurgesteld geweest dat niemand hem tijdig op de hoogte had gebracht van het feest in zijn boomhut. HOE DURFDEN ZE?! Maar goed, nu was hij natuurlijk super hyperactief, aangezien hij zijn idool ging ontmoeten. Hij struikelde over zijn eigen voeten onderweg, en kwam met enkele grasvlekken op zijn jeansbroek de boomhut in. Hij kende al redelijk veel leerlingen die er ook waren, maar hij had alleen oog voor de Held op dit moment. Hij scande de kamer met zijn ogen en AHA! Cupido zat aan de bar. Meteen stevende Archie er opaf. "HALLO IK BEN ARCHIE!" Brulde hij een beetje te enthousiast. Dat had hij zelf ook door. Hij kuchte even en begon opnieuw. "Archiebald Jefferson-Smith, ik heb al veel.. Over U gehoord en gelezen en gedroomd en gewenst." Nee, dat ging er dus weer over...

Thim

Thim
Niveau 1

'Dat was ik inderdaad niet van plan,' zei Thim kortaf. Hij dronk zijn glas leeg en gebaarde naar Devon dat hij een nieuwe wilde. Deze vroeg hem opnieuw om zijn ID. Dacht hij soms grappig te zijn?! 'Man, ik heb toch net ook bij je besteld?!' riep hij boos tegen het paarsharige geval. Hij was Devon inmiddels meer dan zat. 'Kan me niks schelen, regels zijn regels,' zei Devon koppig. Met een luidkeels gegrom haalde Thim zijn ID te voorschijn en drukte hij hem in Devons gezicht. 'Hier, en nu schenken jij, eikel.'
Hij richtte zich weer tot het meisje. 'Hoe heette je ookalweer?' vroeg hij. Hij kon zich niet herinneren dat ze het al gezegd had, maar whatever.

Aimée

Aimée
Niveau 1

'Aimée,' antwoordde ze kortaf. 'Ben je altijd zo onbeleefd of heb je gewoon je dag niet?' vroeg ze hem ietwat nors. Het was haar opgevallen dat ook Cupido vlak bij hen in de buurt had gestaan, en nu contact zocht met een roodharig meisje. Maar in haar ogen kon zelfs de Engel der Liefde niet op tegen haar liefde voor de jongen waarvan ze alleen zijn naam wist. Ze wendde haar blik weer naar Thim. Aimée verwachtte opnieuw een kutopmerking terug, maar ach, ze had toch niets beters te doen deze avond.

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah keek op. Het was Cupdio die langs haar stond. "Hoi, Van..." Ze kon haar zin niet afmaken, want haar roommate kwam haar gesprekje verstoren. Overdreven zoals hij was, kwam hij luidkeels bij hun staan. Vannah keek hem een beetje geschrokken aan, maar kon er vervolgens wel om lachen.

Cupido

Cupido
Engel der Liefde

Cupido schrok zich te pletter van het kleine ventje dat plots voor hem op en neer sprong. In zijn verbazing sloeg hij onbeholpen zijn verborgen vleugels uit. Niet alleen veegde hij hiermee alle drankjes van de bar, hij sloeg Thim ook nog eens enorm hard voor zijn kop. Hij schrok er zelf van en trok zijn vleugels heel haastig weer in. Hij moest dat rare trekje van hem echt eens leren beheersen. Hij verontschuldigde zichzelf tegen iedereen aan de bar en riep dat de volgende ronde van het huis was. Daarna richtte hij zich tot Thim. 'Sorry! Ik had mezelf niet helemaal onder controle!' riep hij haastig. Nu pas had hij weer tijd voor 'Van' en het kleine ventje. 'Eh...' zei hij. Hij wist nooit zo goed hoe hij moest reageren op die fans van hem. 'Leuk je te ontmoeten.' Haastig schudde hij zijn hand. 'Kan ik jullie iets te drinken aanbieden?' vroeg hij aan Vannah en Archy. Hij legde zijn boog op de bar en krabbelde wat zenuwachtig aan zijn achterhoofd.

Archibald

Archibald
Niveau 1

Archie's ogen puilden bijna uit zijn kop. "WOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!" Zijn kaak viel ook bijna op de grond neer. "Vleugels?! Vleugels... Vleugels!" Hij bleef zo'n beetje raar staren en veranderde telkens van intonatie. Wauw, hij was nu nog meer fan van Cupido. Hij kon dan wel vliegen, soort van, maar vleugels! Dat stond toch voor een zeker klasse. Toen zijn hand geschud werd, voelde Archie een tinteling. Woooow, hij had zijn idool aangeraakt! "Nou, heb je ook non-alcoholisch?" Vroeg hij zachtjes. Opeens voelde hij zich totaal niet stoer meer.

Thim

Thim
Niveau 1

Thim wilde net op Aimée antwoorden dat haar hoofdje hem gewoon niet aanstond -ze was immers een meisje- toen hij plots een keiharde klap voor zijn kop kreeg en zo BAM met zijn hoofd tegen dat van haar aanknalde. 'AUW!' riep hij woest. Hij wreef over zijn voor- en achterhoofd tegelijk en draaide zich verwilderd om. Meteen kreeg hij een excuus in zijn gezicht gedouwd, waardoor hij niet zo goed wist wat hij moest zeggen. Het was immers wel Cupido die hem had aangestoten, en Thim had veel respect voor die gozer. Die wist zichzelf nog altijd prima te handelen terwijl hij altijd een horde meisjes achter zich aan had. Thim zou in zijn plaats al lang gestorven zijn. Hij besloot zich weer om te draaien naar Aimée en keek haar met een frons aan.

Avice

Avice
Niveau 2

Avice draaide zich om toen ze een hoop gestommel hoorde en een jochie bijna een orgasme leek te krijgen door het zien van Cupido. Ze pakte haar wijnglas op en liep de kant van het lawaai op, in de hoop er wat van mee te krijgen.

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Haar glas wijn viel kapot op de grond, dat was haar wijn. Daarna keek ze Cupido weer aan. "Ik wil eigenlijk wen een glas rode wijn." Glimlachend keek ze weer naar Archie, die was echt helemaal gestoord. Cupido was helemaal niet zo spectaculair. Gelukkig was ze wel al gewend aan de extreemheid van Archie.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum: