~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Introductiefeest in Cupido's boomhut.

+13
Sebastian
Mei
Aimée
Kuna
Neomy
Seraph Lunita
Avice
Valerie
Deliah
Dani
Arya
Kira
Cupido
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 4]

Cupido

Cupido
Engel der Liefde

Cupido wist absoluut niet hoe hij met die Archie om moest gaan. Hij bestelde een cola en een rode wijn en een glas water voor zichzelf. Als host wilde hij niet drinken, want dan had hij de situatie straks niet meer onder controle. Hij hief zijn glas water naar de twee op bij wijze van een proost en nam een grote slok. Vrijwel meteen verslikte hij zichzelf en barstte hij in een geproest uit. Jezus wat was hij toch een onhandige klungel vandaag!

Archibald

Archibald
Niveau 1

Archie gaapte Cupido nog steeds aan alsof het Lady Gaga herself was. Hij goot overigens ook zijn cola half naast zijn mond... Charming. "Dusseh, jij woont hier? Mooi! Zelf ingericht?" Het was duidelijk dat Archie zenuwachtig was. Straks kwamen zijn domme mopjes weer. Hij voelde het al borrelen.

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah was echt verbaasd en wist niet echt welke houding ze hier moest aannemen. "Uuh, Archie... " probeerde ze naar buiten brengen, ze wist echt niet meer wat ze moest doen en kreeg vragend naar Cupido.

Avice

Avice
Niveau 2

Avice vermaakte zich kostelijk bij het zien van het gefangirl van het blondje jochie rond Cupido. Niet dat ze zelf wist hoe ze zou moeten reageren als hij haar ineens zou aanspreken, maar dat was een ander verhaal.

Cupido

Cupido
Engel der Liefde

Cupido kwam langzaam bij adem. Hij kuchte nog even en richtte zich toen weer op het kleine ventje. 'Ik heb een slaapkamer in de school maar ik breng mijn tijden liever hier door,' zei hij. Eigenlijk maakte hij helemaal geen gebruik van zijn slaapkamer, want 's nachts zat hij toch op het dakterras. Maar als hij dat hier ging verkondigen, was het straks elke nacht druk daar, en daar had hij helemaal geen zin in. 'Merlyen heeft het voor me ingericht, leuk kind, beetje jammer van die Zeis alleen,' vertelde hij uiteindelijk. Hij had het de hele zomer uitstekend met Merlyen kunnen vinden, maar had het idee dat mensen nogal van haar schrokken als ze haar zeis zagen. Arme Merlyen, het zou zo lastig voor haar zijn om de liefde ooit te vinden.
'Hebben jullie het een beetje naar je zin hier op school?' vroeg hij. Hij keek nu ook Vannah aan, want hij wilde haar niet buitensluiten in het gesprek.

Archibald

Archibald
Niveau 1

"Ohja, ja ik snap het," Archie knikte begrijpend en veegde de misgegoten cola van zijn kin met de mouw van zijn shirt. Niemand had dat gezien, toch? "Merylen? Wie is dat?" Hij wilde natuurlijk meteen weten wie er goed bevriend was met zijn idool, want automatisch was hij dan ook fan van die persoon. Wat bedoelde hij trouwens met zeis? Haha, de grapjas! "Haha, ja de zeis hè.." Lachte hij zenuwachtig, geen flauw idee waar het over ging.

Aimée

Aimée
Niveau 1

Een kleine, blauwe bult begon zich langzaam te vormen op Aimée's voorhoofd. Door de klap werd ze heel even duizelig, maar al snel voelde ze zich weer prima. 'Wil je misschien nog wat te drinken?' vroeg ze aan Thim. Ondanks dat hij niet echt beleefd tegen haar was geweest, bleef ze gewoon aardig tegen hem. Ze voelde zich een beetje verplicht om aardig te doen eigenlijk. Ze had het een klein beetje te doen met de jongen. Zou zijn opvoeding zo slecht zijn geweest? Zou hij gewoon een vreselijk karakter hebben? Of misschien een traumatische ervaring aan meisjes met blond haar? Ze probeerde in haar hoofd naar een reden te gissen, wetende dat ze die eigenlijk toch nooit te weten zou komen. Tegelijkertijd volgde ze het tafereel met Cupido en Archie, waar Aimée de humor wel van kon inzien.

Nate

Nate
Niveau 1

Nate was een beetje laat aangekomen, dus hij was ook nogal laat op het feest. Hij besloot om een biertje te bestellen en keek vanaf de kant naar het feestgedrang.

Thim

Thim
Niveau 1

Thim haalde zijn schouders op . 'Sure, why not,' zei hij met een glimlach. Hij staarde naar de ijsblokjes in zijn glas die al bijna gesmolten waren. 'Het valt mij trouwens best mee, hoe iedereen hier met elkaar om gaat,' merkte hij plots op. Door naar het ijs te staren bedacht hij zich plots dat iedereen hier een andere specialiteit had. Toch bleek maar weer dat die vijandigheid onder jongeren helemaal niet zo speelde. Een glimlach gleed over Thims gezicht. Misschien dat het toch ooit nog goed zou komen met de wereld.

Aimée

Aimée
Niveau 1

Aimée knikte vriendelijk en wenkte even naar Devon. 'Wat wil je drinken?' vroeg ze aan Thim. Devon keek de twee allebei even aan. 'Als het alcohol wordt, en je koopt het voor die jongen, wil ik wel even je ID-kaart zien,' zei Devon. Aimée pakte meteen haar ID-kaart uit haar tas en legde hem op de bar, voor Devon's neus. 'Voor mij een cola alsjeblieft, en voor deze jongen een..'

Vannah Fortesque

Vannah Fortesque
Niveau 1

Vannah werd helemaal gek van de overdreven blije Archie maar probeerde een geïrriteerd gezicht te onderdrukken. Ze iwst namelijk dat hij het niet slecht bedoelde. Om Archie maar even lichtjes te negeren keek ze Cupido weer aan. "Ja, tot nu toe valt het me allemaal erg mee. En iedereen doet zo lekker chill tegen elkaar. Heerlijk!"

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum: