~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Strandkant van het meer

+6
Nate
Iden
Kuna
Neomy
Thim
Avice
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 15]

26Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 1/4/2012, 07:20

Thim

Thim
Niveau 1

Thim keek even naar de twee meisjes. Kende Neomy dat kreng? Jezus, het zat ook nooit eens mee. Had hij eindelijk een meisje gevonden dat hij aardig vond, was ze bevriend met dat soort idioten. 'Ik denk niet dat het zo'n slim idee is om landen buiten je eigen specialiteit te bezoeken,' liet hij Neomy weten. Hij vond het maar vreemd dat ze dat niet wist. Als zij met haar IJs & Kou als een toerist bij één of andere vreemde stam kwam binnenwandelen was ze haar leven niet zeker.

27Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 1/4/2012, 07:24

Neomy

Neomy
Niveau 1

"Oh, ja natuurlijk, ik maakte ook maar een grapje" loog ze. Ze was meesterlijk in liegen. Ze zag dat het vliegende eekhoorn-tapijt-geval zich verveelde. "Mag ik hem aaien?" vroeg ze en ze aaide het beestje met haar wijsvinger onder zijn kinnetje.

28Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 1/4/2012, 09:20

Avice

Avice
Niveau 2

((laat ik even reageren zodat jullie door kunnen. Wat een goed persoon ben ik toch weer))

Avice trok haar voeten weer uit het water en ging onderuit liggen. Bruin zou ze niet worden van dit zwakke zonnetje, maar de warmte was heerlijk.

29Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 2/4/2012, 01:09

Iden

Iden
Niveau 1

Een warm briesje waaide door het blauwe haar van Iden. Hij keek wat neutraal om zich heen. Het was hier anders dan op de Wereld der Elementen waar hij vandaan kwam. Naar zijn idee was het hier altijd druk. Hij was het nooit gewend vooral omdat hij altijd op de IJs&Kou laag had gewoond. Het was hier ook wel warmer dan hij gewend was, maar de tripjes die hij met zijn ouders en zus wel eens maakte naar de Kern waren ondragelijk heet geweest. Hij keek om zich heen, in de verte leek hij al weer mensen te zien. "Op ongeveer elke kilometer vind je hier wel iemand." Mompelde hij tegen zichzelf in een mengeling van chagerijnigheid en verbaasdheid.

30Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 2/4/2012, 01:12

Neomy

Neomy
Niveau 1

Neomy keek om zich heen en zag een jongen wat verderop staan. Ze had hem nog niet eerder gezien. "Weet jij wie dat is?" vroeg ze zachtjes aan Thim. Ze wilde wel naar hem toe gaan maar hij bleef zo bewust op afstand dat ze niet de indruk kreeg dat hij zin had in een praatje. Dat vond ze zelf eigenlijk ook wel prima.

31Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 2/4/2012, 06:34

Thim

Thim
Niveau 1

Thim keek nieuwsgierig op. 'Geen flauw idee,' zei hij. Hij was blij weer een mannelijk gezicht te zien. Hij moest zeggen dat de mannen langzamerhand een steeds grotere groep vormden. Daar was hij wel blij mee. Was hij toch niet zo verplicht om zich onder het vrouwenvolk te mengen en zich over te geven aan hun terrorisme. 'Hey!' zei Thim vrolijk tegen de jongen die daar maar stond te staan. 'Kom erbij!'
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, dacht Thim. Neomy vond het vast niet erg.

32Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 2/4/2012, 06:40

Iden

Iden
Niveau 1

Iden keek wat verbaasd toen iemand hem nog uitnodigde ook. Hij liep er wat langzaam naartoe en krabde even kort aan zijn achterhoofd. Hij keek ze enkel en alleen maar aan met een lichtelijk verwarde blik, ook al leek het meer een neutrale blik. "Dus...." zei hij wat droogjes en keek elk persoon van de groep even kort aan. "Is dit een soort verbond of iets?" zei hij nog droger en lachte even kort.

33Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 2/4/2012, 06:44

Neomy

Neomy
Niveau 1

Neomy ging weer op haar rug liggen en besloot haar aandacht te besteden aan de blijkbaar verveelde eekhoorn. Ze keek om naar de jongen die net door Thim werd geroepen. Hij leek niet zo in voor gezelschap, maar haar inschattingsvermogen had haar de afgelopen dagen al vaker in de steek gelaten. En daar was ze niet blij mee.
Tot haar verbazing kwam de jongen wel op hen afgelopen. Niet heel erg enthousiast, daar had ze dan wel weer gelijk in gehad. "Verbond? Ja klopt, goed gezien. Wij zijn het verbond van in de zon liggende mensen. Als je dit ooit aan iemand doorvertelt, zullen we je moeten vermoorden." zei ze met een glimlach. Meestal was ze niet zo aanwezig, maar soms kon ze haar bijdehante grappen niet voor zich houden. Ze had er nu al spijt van en hoopte dat de jongen het als een goede grap zou opvatten. Ze keek maar snel weer naar de eekhoorn en om de aandacht van zich af te leiden vroeg ze aan Thim hoe het beestje heette.

34Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 2/4/2012, 06:52

Thim

Thim
Niveau 1

Thim lachte zich werkelijk helemaal dood toen Neomy die opmerking maakte. Ook Lars leek de grap heel grappig te vinden want het beestje rolde door de lucht van het lachen. Dit was eigenlijk het enige wat Thim en Lars gemeen hadden. Ze lachten bijna om elke grap. Nadat hij uitgelachen was keek hij Neomy aan. 'Hij heet Lars,' vertelde hij. Zijn blik gleed weer naar de jongen. 'Hoi, ik ben Thim, en jij?' vroeg hij nieuwsgierig.

35Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 2/4/2012, 06:57

Iden

Iden
Niveau 1

"Ik ben benieuwd hoe je mij gaat ombrengen" zei hij wat lacherig en keek haar toen aan. Hij focusde zich toen op de jongen die zich voorstelde als Thim. Hij leek ook een blauwe haarkleur te hebben. "Ik ben Iden" zei hij en lachte even kort. Zijn blik gleed weer naar het meisje die een wat flauwe grap had gemaakt. Iden had er niks tegen als hij iemand moest ombrengen maar daar had hij nu nog niet echt een reden voor.

36Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 2/4/2012, 07:02

Neomy

Neomy
Niveau 1

"Ik heb zo mijn maniertjes" zei Neomy terug. Nu haar opmerking als een grap werd ontvangen besloot ze de rest van het gesprek ook maar als een vage grap voort te zetten. Ze zou zich kunnen voorstellen, maar het was niet haar aard om dat te doen als er niemand naar vroeg. Ze moest lachen om de rollende eekhoorn, het was een nogal aanstekelijk tafereel. Om het niet te laten stoppen begon ze het beestje op zijn buik te kietelen. Als hij er niet van gediend was zou ze dat vanzelf wel merken.

37Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 2/4/2012, 07:05

Avice

Avice
Niveau 2

'We zouden je allereerst verbranden, of bevriezen, jou keuze, totdat je bijna dood bent maar net niet, om je vervolgens levend aan dat vliegende konijn te voeren.' merkte Avice op. Het was er uit gefloept voor ze er erg in had en ze wist niet eens tegen wie, maar ze besloot maar gewoon met haar ogen dicht te blijven liggen..

38Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 2/4/2012, 07:08

Thim

Thim
Niveau 1

'Wat een moordplannen allemaal. We kunnen ook gewoon chillen,' stelde Thim voor, die niet zo moordlustig ingesteld was. Hij keek naar Lars, die genoot van de vrouwelijke aandacht. Wat was het toch ook een onverbeterlijke eekhoorn. 'We hebben hier te maken met een macho zweefeekhoorn, een ijskoningin en tsja, mij, Lars' persoonlijke tolk. Maar wat ben jij eigenlijk?' vroeg hij aan Iden. Beetje rare vraag, maar hij vond het zo stom om zo simpel te vragen wat voor specialiteit de jongen had.
Op dat moment besloot het irritante kind van even verderop zich er plots mee te bemoeien. 'Het is geen konijn maar een zweefeekhoorn!' riep hij kwaad haar richting op. Pff.

39Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 2/4/2012, 07:12

Iden

Iden
Niveau 1

Iden deed een stap naar voren naar Thim pakte hem teder beet bij zijn schouders en trok hem dichter naar zich toe. Hij blies koude lucht in zijn hals, niet zomaar koud van lichaams koud nee ijskoude lucht. "Volgens mij is dat wel duidelijk?" zei hij zacht en liet Thim los. Hij grijnsde kort. ’Ik hoop dat ik hem al geshockeerd heb..’ dacht hij bij zichzelf en zijn grijns werd iets groter en deed een stap van Thim vandaan.

40Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 2/4/2012, 07:13

Neomy

Neomy
Niveau 1

"Wees maar niet bang, we zullen je niet vermoorden..." zei ze tegen Iden. "...voorlopig." voegde ze er aan toe met een geheimzinnige klank in haar stem, waarna ze haar aller onschuldigste glimlach opzette. Ze ging zich maar niet bemoeien met de irritaties tussen Thim en haar kamergenoot.

Neomy genoot van de ijskoude lucht die ook haar deels nog bereikte vanaf Iden en Thim. Ze verbaasde zich wel over de manier waarop hij zijn specialiteit liet merken, maar zou er voor nu niets achter zoeken.

41Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 2/4/2012, 07:19

Thim

Thim
Niveau 1

Thims ogen werden groot van de plotselinge actie van Iden. De kou raasde door zijn lichaam heen. Hij kreeg er een naar gevoel van, en dat niet alleen. Hij hield er ABSOLUUT niet van als mensen te dichtbij hem kwamen op zo'n... rare manier. Hij huiverde van top tot teen, sloeg het ijs in zijn nek kapot en dook vervolgens achteruit. 'HALLO WAT DOE JIJ!' riep hij uiterst verbaasd. Hij mocht dan wel meer van mannen houden dan van vrouwen, maar niet op zo'n manier. Dit gebaar was alles behalve vriendelijk geweest. Eerder heel dreigend en intimiderend op een zeer intieme manier, bah.

42Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 2/4/2012, 07:23

Avice

Avice
Niveau 2

Avice had het tafereeltje met halfgeopende ogen aangezien en barstte in lachen uit door de reactie van de jongen. Ze mocht deze andere gast wel, zo op het eerste gezicht. Rustig veegde ze het zand van haar benen en draaide ze zich om, zodat ze hen nu goed kon zien. Met een vermaakte grijns op haar gezicht wachtte ze op de reactie.

43Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 2/4/2012, 07:32

Iden

Iden
Niveau 1

Iden grijnsde kort. "Ohw?" zei hij overdreven verbaasd. "Het spijt me dat ik je zo ’aanviel’" zei hij nogal droog en maakte het wel beroemde konijnen teken met beide handen bij het word aanviel. "Het spijt me als ik je beledigt hebt." zei hij er ’schuldig’ aan toe. "Of.. Je vond het natuurlijk interessant?" zijn stem veranderde alsof hij hem uitdaagde en hij grijnsde weer.

44Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 2/4/2012, 07:37

Neomy

Neomy
Niveau 1

Neomy raakte afgeleid van het spel met Lars toen het gesprek naast haar interessant begon te worden. Ze leunde op haar ellebogen en kwam iets rechtop. Ingrijpen zou ze voorlopig niet, was niet nodig en observeren was gewoon veel leuker. Ze trok een ijspegel uit een plasje water dat naast haar lag tussen was stenen en begon ermee te spelen. Hij smolt langzaam en ze voelde de druppels langs haar armen glijden. Het begon warm te worden op dit uur van de middag.

45Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 2/4/2012, 07:41

Thim

Thim
Niveau 1

'Interessant? Hou op man,' zei Thim. Hij veegde met zijn hand langs zijn nek. Bah, hij had het idee alsof hij gestoken was door één of ander vaag insect. Argwanend keek hij naar Iden, terwijl hij zo onopvallend mogelijk nog wat naar achteren schoof. 'Begroet jij mensen zo altijd?' vroeg hij met opgetrokken wenkbrauwen. Hij vond die Iden maar een griezelige vent. Hij was het niet gewend dat jongens zo intimiderend tegen hem deden. Dat was meer iets voor zijn zussen...

46Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 2/4/2012, 07:47

Iden

Iden
Niveau 1

"Je vroeg iets aan me, dan vind ik dat ik toepasselijk moet antwoorden" zei hij lacherig. De jongen kon duidelijk niet tegen zijn soort van humor. "Maar goed ik zal jullie date niet verstoren" zei hij droogjes en leek met zijn ogen naar Neomy te wijzen. "Have fun" zei hij droogjes en liep op een rustig tempo voorbij Thim.

47Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 2/4/2012, 07:49

Avice

Avice
Niveau 2

Avice volgde de jongen met haar ogen en kwam in gedachten terug op haar eerste oordeel. Hij was wel een beetje vreemd, maar vreemd was interessant. En vreemd zorgde meestal voor interessante situaties en dat was grappig. Ze had eigenlijk gehoopt dat hij met de andere jongen in discussie zou raken, maar het mocht niet baten. Dat was dan weer jammer, gelukkig was die ander wel een opgefokt standje, dus wellicht zou hij het nog uitlokken.

48Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 2/4/2012, 07:51

Neomy

Neomy
Niveau 1

Pfft.. date.... bijdehand. Geirriteerd als ze was door Iden schoot ze het kleine beetje ijs wat er nog van de pegel over was met haar vinger tegen zijn been aan terwijl hij langsliep. "Het wordt mij te warm hier." mompelde ze haast onverstaanbaar. Ze sprong op en rende in een streep het water weer in. Hmmmm

49Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 2/4/2012, 07:51

Gast

Gast

Feathery keek in het rond. Er waren hier vooral groepjes, en daar vond ze nooit aansluiting. Nou, eigenlijk zou ze best aansluiting kunnen vinden, maar ze twijfelde al langer of dat goed voor haar was of niet. Eerst wilde ze afkoelen, aangezien het er hier veel te heet was. In alleen haar shirt en shortje liep ze het meer in tot ze door de bodem gedwongen werd te zwemmen. Ze genoot van het klotsende water wat tegen haar aanspoelde toen ze tegen de 'golven' inzwom. Pas toen ze een uitstekende rots tegenkwam stopte ze en ging erop zitten. Zo voelde ze zich net een zeemeermin. Ze grinnikte bij de gedachte.

50Strandkant van het meer - Pagina 2 Empty Re: Strandkant van het meer 2/4/2012, 08:22

Thim

Thim
Niveau 1

Thim bleef met een open bek Iden nastaren. 'Whattefuck is er mis met die gozer,' zei hij, langzaam met zijn ogen knipperend. Date? Wat dacht die vent wel niet. Dat hij zich bezig hield met zulk mieterig gedoe? Hij was veel te stoer voor een date.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» De rotskant van het meer.

Permissies van dit forum: