~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Kamer 148 - Damon en Nate

4 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 5]

76Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 19/4/2012, 09:14

Damon

Damon
Niveau 1

Damon haalde zijn schouders op.. 'Nah.. ik heb Avice al twee en een half keer naakt gezien.. Oh en een keer toen haar handdoek af viel', zei hij grijnzend. 'Hier nog een! Zorgen dat de handdoek afvalt', zei hij instemmend met zichzelf. 'Daarbij ben ik ook door haar ondergoed la heen gegaan dus ik weet wel ongeveer wat ze aan heeft', voegde hij er aan toe. 'En je hoeft niet mij te zijn om serieus genomen te worden, in tegen deel',z ei hij lachend. Damon was wel de laatste persoon die mensen serieus namen.

77Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 19/4/2012, 09:17

Nate

Nate
Niveau 1

Nate stond op en legde zijn hand op zijn schouder. 'Dude, dat bedoelde ik. Als ik niet serieus wilde genomen worden, dan zou ik het doen. Jij wordt niet serieus genomen,' zei Nate heel serieus, met een serieuze blik in zijn ogen.

78Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 19/4/2012, 09:18

Damon

Damon
Niveau 1

Damon keek hem met een ingehouden lach aan aangezien hij niet kon zien of hij nu diep serieus was of niet. 'Gelukkig wordt je nu ook al niet serieus genomen he blondie!', zei hij lachend terwijl hij zijn hand door Nates blonde haar liet gaan.

79Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 19/4/2012, 09:24

Nate

Nate
Niveau 1

Nate begon te lachen. 'Weet ik man. Dat was de bedoeling.' Hij plofte weer neer op zijn bed. 'Ik snap echt niets van meisjes,' zei hij. 'En ik weet ook totaal niet wat er ik ermee aan moet. Ik heb me teveel gek laten maken door een ex van me, denk ik.'

80Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 19/4/2012, 09:27

Damon

Damon
Niveau 1

Damon haalde onwetend zijn schouders op. 'Meisjes zijn zo ontzettend simpel en naïef, dromend over het prins op het witte paard die ze romantisch mee uit eten nemen', Damon maakte een kost gebaar en schudde zijn hoofd. 'EN DAN KOM IK!', ging hij met een brede grijns verder. 'Oh nee, je gaat me toch niet vertellen dat je een zielig ex verhaal hebt?', vroeg Damon steunend en zuchtend.

81Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 19/4/2012, 09:31

Nate

Nate
Niveau 1

'Nee, daar heb ik niet zo'n zin in. Jij ook niet, geloof ik,' zei Nate. Echt niet dat hij Damon ging vertellen over haar. Dan zou hij alleen maar ermee plagen. 'Trouwens, is Avice echt aan het wachten op haar prins op het witte paard. Volgens mij niet echt,' zei Nate.

82Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 19/4/2012, 09:35

Damon

Damon
Niveau 1

Damon was opgelucht, hij kon dat soort verhalen echt niet handelen, veels te zwaar en te emotioneel. 'Ik had het ook niet specifiek over Avice, though volgens mij verlangt ze wel naar een romantisch diner', zei hij lachend. Hij had gelukkig heel duidelijk gemaakt dat hij daar niet aan deed, vreselijk een beetje uit gedoft tegen over elkaar zitten, teren op veel te dure wijn aangezien je niets anders kan betalen.

83Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 19/4/2012, 09:41

Nate

Nate
Niveau 1

Nate lachte. 'Ach ja,' zei hij. Hij wist verder even niets te zeggen. Hij besloot om zijn sokken maar uit te trekken, want die had hij nog aan, en als hij toch zo ging slapen moesten ze toch uit.

84Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 20/4/2012, 08:18

Damon

Damon
Niveau 1

Damon liet zich vallen op zijn bed en greep naar zijn pakje sigaretten en stak die aan. 'Ook een?', vroeg hij terwijl Damon het pakje sigaretten uitstak.

85Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 20/4/2012, 08:21

Nate

Nate
Niveau 1

Nate schudde zijn hoofd. 'Ik rook nog steeds niet,' zei hij. 'Avice rookt ook, weet je dat? Die vroeg me ook of ik wilde. Maar je wist vast al dat ze ook rookte.' Nate lag op zijn bed naar het plafond te staren.

86Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 20/4/2012, 08:29

Damon

Damon
Niveau 1

Damon nam net een hijs en proestte het uit van het lachen toen Nate vertelde dat Avice ook rookte. Damon veegde de traantjes bij zijn ogen weg die ontstonden bij het halve stik hoesten. 'Ja.. nee ik weet dat Avice rookt', zei hij nog steeds lachend en hoestend terug denken aan het feit dat ze daardoor zo'n beetje aan de praat waren geraakt.

87Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 20/4/2012, 08:30

Nate

Nate
Niveau 1

'Uh, wat is het probleem?' vroeg Nate, die zich nogal afvroeg waarom Damon ineens aan het proesten en hoesten was van het lachen. Wat was er nou zo grappig aan het feit dat Avice ook rookte?

88Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 20/4/2012, 08:35

Damon

Damon
Niveau 1

'Niks, niks ', zei hij hoofdschuddend. 'Helemaaal niets', ging hij lachend verder. Damon probeerde een hijs van zijn sigaret te nemen maar was bang dat hij weer in lachen zou uit barsten aangezien hij nu zijn lach aan het in houden was. Damon nam een diepe zucht en probeerde zijn lach weg te drukken. 'Avice rookte niet meer.. voordat ik het haar op onze leuke tuin trip aanbood', zei hij nonchalant en hij haalde zijn schouders op waarma hij rustig weer een hijs nam.

89Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 20/4/2012, 08:37

Nate

Nate
Niveau 1

Nate haalde zijn schouders op. 'Dat moet ze toch lekker zelf weten,' zei Nate. 'Misschien had ze gewoon zin om weer een sigaretje te roken. Jaagde jou gedaante haar zoveel stress aan dat ze wel weer moest. Dat ze niet zonder kon omdat jij zo veel stress gaf,' zei hij lachend.

90Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 20/4/2012, 08:40

Damon

Damon
Niveau 1

Damon grijnsde. 'Oeh, hoor ik daar nu een beetje jaloezie', zei hij met een wenkbrauw wiebel. 'Ze wilde duidelijk gewoon een reden om met me te praten, ik bedoel mijn aanwezigheid liet haar gewoon helemaal versteld staan', zei hij lachend.

91Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 20/4/2012, 08:47

Nate

Nate
Niveau 1

'mijn aanwezigheid zorgde ervoor dat ze met me ging nachtzwemmen, dus ik weet niet waar ik nou jaloers op moet zijn,' zei Nate. 'Wat is er nou beter, dat je een meisje stress bezorgd of dat je een meisje mee uit nachtzwemmen neemt?'

92Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 20/4/2012, 08:52

Damon

Damon
Niveau 1

Damon keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Die had je me nog niet verteld', zei hij met een brede grijns. 'Nacht zwemmen he, dat moet vast zo romantisch zijn geweest', bij zijn laatste zin liet hij zijn stem op een vrouwelijke manier om hoog gaan. 'Schattig hoor', zei hij met een wenkbrauw wiebel.

93Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 20/4/2012, 08:56

Nate

Nate
Niveau 1

'Ja, en ze was naakt en we neukten, einde verhaal, zo klinkt dat adventurous genoeg voor meneer?' zei Nate, die niet zoveel zin had om erg uit te weiden over de avond die hij met Avice had doorgebracht.

94Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 20/4/2012, 09:01

Damon

Damon
Niveau 1

Damon stikte weer haast in zijn rook en proestte van het lachen. 'Hmn ja en er waren zeker ook naakte zeemeerminnen bij', zei hij lachend terug denkend aan de grot. Hij heeft zich echt rot gelachen toen ze uit eindelijk weer uit de grot kwamen, ook al waren er geen naakte zeemeerminnen. 'Nee hoor Nate, doe je goed', zei hij lichtelijk sarcastisch waarna hij zijn duim op stak.

95Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 20/4/2012, 09:04

Nate

Nate
Niveau 1

'Ja, en het monster van Loch Ness was er ook, die was aan het mee kijken samen met de zeemeerminnen,' zei Nate al even sarcastisch. 'Natuurlijk is het niet zo gegaan,' zei hij. 'Maar laat ook maar. Jij praat toch liever over jezelf. Dus zeg eens, wat heb je vandaag gedaan?'

96Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 20/4/2012, 09:19

Damon

Damon
Niveau 1

Damon schudde zijn hoofd. 'Wat ontzettend gezellig joh!', kaatste hij weer sarcastisch terug. Damon lachte en nam weer een hijs van zijn sigaret. 'Wat ik vandaag gedaan heb.. ', vroeg hij zich bedenkelijk af. 'Beetje bij de open haard gezeten met Neomy', zei hij nonchalant.

97Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 20/4/2012, 09:35

Nate

Nate
Niveau 1

'Oh ja, je had haar tieten aan geraakt. Welke waren beter, die van Avice of die van Neomy?' vroeg Nate, die dat op zich wel een leuk onderwerp vond om over te praten en hij was er zeker van dat Damon het leuk vond om daarover te praten.

98Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 20/4/2012, 09:54

Damon

Damon
Niveau 1

'Hmn.. Lastig', mompelde Damon in zichzelf terwijl hij bedenkelijk de kamer rond keek. 'Ik denk die van Avice.. die waren groter en rond en damn ik krijg nog steeds een boner als ik er aan denk', zei hij met een brede grijns. 'Bij Neomy was het nog op de kleren.. en automatisch, ik had het zelf bijna niet door', zei hij nonchalant. 'Maar de beste waren die van Aimée, die zijn echt ENORM', zei hij Damon met grote ronde hand gebaren.

99Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 20/4/2012, 10:12

Nate

Nate
Niveau 1

Nate keek bedenkelijk. 'Ik heb trouwens gehoord dat Thim de tieten van Vannah in zijn gezicht heeft gekregen,' zei Nate. 'Ze kregen ruzie in Magic Town en toen duwde zij ze zomaar in zijn gezicht. Het was echt raar. Maar wat een feestje voor die Thim. Maar hij vond het alleen maar irritant,' zei hij.

100Kamer 148 - Damon en Nate - Pagina 4 Empty Re: Kamer 148 - Damon en Nate 20/4/2012, 10:21

Damon

Damon
Niveau 1

Damon kende Vannah ergens van.. Ja die was bijna onvergetelijk met die enorme memmen. 'Had mij echt he-le-maaaal niet uitgemaakt', zei hij met een brede grijns.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum: