Kira keek even op van de kattigheid die er gaande was tussen de twee. Misschien lag het aan haar, maar het leek toch echt op kattigheid. En als ze zouden moeten samenwerken, mocht er zeker geen spanning zijn tussen de drie meiden. Anders zou alles meteen in het honderd lopen en dat zou ook een slechte indruk geven op hun kwaliteiten. "Laten we dan maar gewoon afspreken dat we ons alle drie opsplitsen. Het lijkt me namelijk erg opvallend als er drie meiden samenlopen. Stel dat we iemand tegen komen, dan kunnen we ons nog redden. Maar als we samen lopen, zou het meteen vragen opwekken bij de vijand." Kira legde haar hoofd tegen het luik aan en luisterde aandachtig. De helikopter was al weggevlogen, wat het extra makkelijk maakte om te luisteren. Ze hoorde gelukkig niks. "Ik denk dat we kunnen vertrekken. Als er verschillende gangen zijn, dan stel ik voor dat iedereen een ander pad kiest. Zo hebben we immers ook meer kans om de vergadering te ontdekken, maar we hebben ook meer risico om ontdekt te worden, dus wees aandachtig."
~~~~~~~~