Een harde klap petste Kira weer volledig wakker. "Ik hou niet zo van leugenaars." zei de man schamper. Plots klonk er een klein 'ping'-geluidje. "Wat was dat?" Kira beet op haar tanden. "Weet ik veel." Misschien was het niet zo handig om nu agressief of rebels te doen, maar Kira wist niet beter. "Het klonk wel van achter je stoel." Kira herinnerde zich het bandje, maar het maakte eerder geen geluidjes. De man schuifelde naar achter, terwijl de andere - de magerdere - man op haar lette. "Wat heb jij daar?" vroeg de breedgezette vent boos. "Een uurwerk." antwoordde Kira sassig. "Waarom staat er dan "180" op en pinkt het steeds rood?" Kira's ogen werden groot. 180? Wat had die ethanol haar wel niet aangedaan! Als ze nu nog maar één klap zou krijgen, zou het misschien afgelopen zijn met de missie. God, waarom duurde het zo lang voor Aimée en Avice? Ze had wel verwacht dat de toren ondertussen zou draaien, maar nog steeds geen spoor te bekennen. Of waren ze misschien ook meegenomen? "Luister, ik ga dit nog één keer vragen. Als je me geen eerlijk antwoord geeft, zal ik je helaas bij de rest van de stapel moeten dumpen." Kira wist dat de man blufte. Het was onmogelijk dat er een stapel slachtoffers was, het hoofd van de coöperatie van de Twisting Towers had niet eens zoveel vijanden. "Wat doe je hier?" vroeg de man verder. Kira wist dat er geen liegen meer op zat, maar ze kon wel voor een afleiding zorgen. Dat zou Aimée en Avice immers meer tijd geven, behalve als ze ook weggenomen waren. Maar ach, ze kon het proberen. Het was haar laatste hoop. "Eerlijk? Oké, ik zal je alles vertellen." De mannen keken elkaar even aan, alsof ze het niet vertrouwden. "Maar maak eerst mijn voeten los, anders los ik geen woord." Die laatste woorden klonken erg overtuigend en de mannen besloten het erop te wagen. "Ik ben Kira en ik ben een leerlinge van het MHS. Ik ben 15 jaar en ik heb de opdracht gekregen om jullie uit te schakelen. Dit doe ik echter niet alleen. Ik heb 2 medeplichtigen en zij zijn nu op weg naar de feestzaal, klaar om de wijn te vergiftigen met psilocine, een stof die je doet hallucineren." De mannen zagen er angstig uit en de ene vertrok meteen naar buiten. Yes, hopelijk was hij op weg naar de feestzaal. Maar de magere man die achterbleef, leek haar niet volledig te geloven. "En waarom zou je dit ons vertellen?" "Omdat ik een kans zou hebben op ontsnappen. Die andere 2 kunnen me geen reet schelen, dus die laat ik maar achter. De missie staat immers niet gebaseerd op teamwork, het is ieder voor zich. Als ik er levend uit kom en zij niet, krijg ik een bonus." De man begon te lachen.