~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Strandkant van het meer

+6
Nate
Iden
Kuna
Neomy
Thim
Avice
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 15]

201Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 05:59

Nate

Nate
Niveau 1

'Weet ik veel, ik dacht dat jullie misschien het gedaan hadden ofzo. Weet ik veel. En plus, bij mij ging je al half naakt, en je kent Damon langer dan mij, dus dat dacht ik ofzo. Weet ik veel,' zei Nate, die nogal aan het ratelen was. Hij had ook geen idee waarom hij er zo mee zat dat Damon zo met Avice, of welk meisje dan ook, kon omgaan. Misschien irriteerde het hem gewoon dat Damon zo makkelijk deed, of dat het voor Damon zo makkelijk leek te gaan. Wist hij veel.

202Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 06:02

Avice

Avice
Niveau 2

'Ik ging halfnaakt bij jou, omdat we gingen zwemmen! Ik zei toch dat je niet mocht kijken?' vroeg Avice beledigd, blij dat Nate haar blosje niet op leek te merken of er in ieder geval niets over zei. Gelukkig voelde ze het al wegtrekken. 'Of ben je soms een beetje jaloers?' ging ze verder, terwijl ze naar hem toe boog en met haar hand over zijn wang streek?

203Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 06:04

Nate

Nate
Niveau 1

'Natuurlijk niet,' zei Nate, en hij duwde Avice haar hand weg. 'Waarom zou ik jaloers zijn. Als ik jou zo hoor heb ik meer van jou gezien dan Damon. Dus waar zou ik jaloers op moeten zijn?' vroeg Nate nogal onschuldig.

204Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 06:07

Avice

Avice
Niveau 2

Avice grijnsde, alhoewel ze lichtelijk verbaasd was dat Nate haar hand weg duwde, ze had het ook wel verwacht. 'Hm, Damon heeft mij ook in ondergoed gezien hoor, al was dat behoorlijk tegen mijn wil in,' merkte ze luchtig op, terwijl ze weer gewoon ging zitten.

205Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 06:37

Nate

Nate
Niveau 1

'Oh, dus dat is het verschil tussen mij en Damon. Mij laat je vrijwillig je ondergoed zien, en Damon mag het zien tegen jou wil in. Maar uiteindelijk mag hij het toch zien. Dus hij krijgt het toch voor elkaar. Die man is goed. Ik moet hem eens om tips vragen,' zei Nate nogal laconiek. 'How to get a girl in her underwear, met beeldmateriaal en al,' zei hij. 'Het zou een bestseller zijn.'

206Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 06:41

Avice

Avice
Niveau 2

'We speelden een raar spelletje met een aantal mensen, en ineens was er een opdracht dat Damon iemand uit moest kleden. Unlucky me.' Avice haalde haar schouders op. 'Maar daar heb je verder wel een punt, je zou er een boek van moeten maken, of een videocursus. Goud geld zeg ik je, zolang je maar niet verwacht dat ik je actrice ben en zolang je maar weet dat ik je op dit idee heb gebracht en dus minstens 50% verdien..' grijnsde ze vervolgens.

207Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 06:55

Nate

Nate
Niveau 1

'Elke wanhopige man zou het kopen, iedereen op heel Pan wordt ermee overspoeld. Er komen actiefiguren van de helden die vrouwen wel in hun underwear hebben gekregen, en actiefiguren van meisjes in hun ondergoed. Maar er zijn steeds meer geldhonden, en uiteindelijk komt het erop neer dat ik toch failliet zou gaan,' zei Nate. 'Hmm. Misschien moet ik er toch maar eens goed over nadenken of dat wel is wat ik wil.'

208Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 06:57

Avice

Avice
Niveau 2

'Maar, als je me 70% geeft, dan heb ik wel wat contacten die er voor kunnen zorgen dat jouw concept, jouw handel, jouw geld, veilig is,' wenkbrauwwiebelde Avice. 'Ik denk dat je met Damon moet praten en iemand moet vinden om het op uit te proberen,' besloot ze.

209Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 06:59

Nate

Nate
Niveau 1

Nate begon te lachen. 'Maar Damon kennende wil hij ook geld, en dan houd ik zelf niets over,' zei hij. 'Dus waar doe ik het dan nog voor? Liefdadigheid? Om al die wanhopige mannen te redden? Ik weet het niet hoor, het klinkt niet als het beste idee ooit. Misschien moet jij het trouwens maar schrijven, jij weet beter hoe een jongen een meisje in haar ondergoed kan krijgen dan ik.'

210Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 07:07

Avice

Avice
Niveau 2

'Oh, maak je geen zorgen om Damon hoor, die doet geen vlieg kwaad, laat staan ons goudmijntje,' grijnsde Avice. 'En ik denk niet dat ik het zou moeten schrijven hoor, ik kan je namelijk echt niet vertellen wat nou precies de truc is. Het gebeurt soms gewoon, per ongeluk.' Een bredere glimlach brak door op haar gezicht. Ze wist precies wat wel en niet werkte bij haar, maar Damon was vooralsnog een verrassing, een nieuw speeltje om te ontdekken. Maar dat hoefde Nate allemaal niet te weten. Dit was vriendschap die pas een avond en een stukje nacht duurde, geen psychiatrische therapie of een diep gesprek met haar meest innige vriendin. Kom nou.

211Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 07:38

Nate

Nate
Niveau 1

'Oh,' zei Nate. 'Apart. Ik dacht altijd dat er een hele kunst achter zat, maar blijkbaar dus niet.' Nate draaide zich weer om op zijn rug. 'Ik dacht dat het iets te maken het met ervoor zorgen dat een meisje zich speciaal voelde. Dat zij de enige op aarde was. Maar als het dus compleet random is, is het dus als een soort van gokken. Soms gebeurt het, soms niet. Soms win je iets, soms niet.' Hij staarde diepzinnig in de lucht.

212Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 07:45

Avice

Avice
Niveau 2

'Nah, er zijn wel regels. Die wil ik je best leren hoor. Maar ik kan niet aanwijzen wat nou precies het moment is waarop ik heb van, ja, oké, met jou wil ik best een nacht doorbrengen. Dat zou je dan weer aan Damon moeten vragen, denk ik,' filosofeerde Avice veinzend. Dat was dan wel de waarheid, al wist ze meestal wel wat het ongeveer was.

213Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 07:52

Nate

Nate
Niveau 1

'Dat is natuurlijk het moment waarop je zijn sexy wasbordje ziet,' zei Nate. 'Maar het gaat er niet om hoe je met een meisje de nacht door kan brengen. De titel van het boek was officieel how to get a girl in her underwear. Je zou dus in principe gewoon kunnen gaan voorstellen om te gaan nachtzwemmen, dat werkt blijkbaar ook gewoon. Eigenlijk ben ik dus best goed bezig geweest,' zei Nate lachend. 'Én je brengt de nacht met mij door. Dus ik heb het helemaal goed voor elkaar.'

214Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 07:58

Avice

Avice
Niveau 2

'Nah, daar heb ik er al zo veel van gezien, dat wordt een beetje standaard. Natuurlijk helpt het mee, maar t is niet het moment hoor..' Eh, wasbordjes, of in ieder geval geen buikje, dat was een must. Sowieso. T was toch maar seks, geen relatie ofzo, dus dan moest het maar beter met iemand zijn die er fysiek aantrekkelijk uit zag. Innerlijk boeide dan niet zo veel. 'Hm, ja, eigenlijk ben je goed bezig. De vraag is alleen, ben je tevreden zo?'

215Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 08:01

Nate

Nate
Niveau 1

Nate draaide zich weer om. 'Of ik tevreden ben? Natuurlijk niet. Maar ik ga er niet op aandringen. Zeker niet omdat ik je pas net ken,' zei Nate. 'Elke jongen, geen enkele uitzondering, weet bij de eerste ontmoeting, of zelfs bij de eerste scanning van ver af, of hij een meisje zou doen. Ik zou je best doen,' zei Nate. 'Oh god, dat klonk echt playerachtig,' Hij moest een beetje lachen om zichzelf, en hij draaide zich weer terug. 'Maar jongens willen alleen maar seks. Dat je het effe weet. Het is niet dat we er altijd op uit zijn. Zoals ik al eerder zei, als ik het aangeboden zou krijgen, zou ik het niet afslaan. Maar ik zou er op zo'n eerste ontmoeting als deze niet op aandringen. Misschien de volgende keer.'

216Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 08:03

Avice

Avice
Niveau 2

'Hmm, ik jou ook wel hoor,' begon Avice, maar ze bedacht zich toen. Voor Nate moest het iets betekenen, voor haar niet. Als, áls ze het zouden doen, dan zou dat einde vriendschap zijn, en dat zou best jammer zijn. 'Beetje jammer alleen dat ik je wel mag. T is niet erg goed voor je vriendschap, als je er niet allebei op de zelfde manier over denkt, zegmaar.'

217Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 08:06

Nate

Nate
Niveau 1

'Nee, klopt. Ik ben te ingewikkeld,' zei Nate. 'Want ik wil wel seks, maar wel dat het iets betekend. Denk ik. Weet ik veel. Misschien moet ik ophouden met zoveel na te denken,' zei Nate. 'En ik klink als een meid.'

218Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 08:11

Avice

Avice
Niveau 2

'Ja, klopt,' antwoordde Avice op al zijn statements tegelijkertijd. 'Als je je ooit realiseert dat het niet perse iets hoeft te betekenen, dan ben ik altijd in voor een drankje of iets dergelijks..' Oh, dit was zo fout. Normaliter waren de rollen zeker omgedraaid, maar nu klonk hij als een wijf en zij als een vent.

219Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 08:14

Nate

Nate
Niveau 1

Nate begon te lachen. 'Goed, dan weet ik dus ook dat ik bij jou niet hoef te zoeken mocht ik ooit iets serieus willen beginnen,' zei Nate. 'Oh, Avice, wat zou de wereld makkelijker zijn als niet alles om seks ging. Dan konden we gewoon vrienden zijn en hoefden we niet achter alles iets te zoeken. Dat zou echt heerlijk simpel zijn.'

220Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 08:15

Avice

Avice
Niveau 2

Avice haalde haar schouders op. 'Het draait niet alleen maar om seks, het draait om genieten van je leven, en laat seks dat nou een stuk makkelijker maken.'

221Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 08:16

Nate

Nate
Niveau 1

'Daar heb je gelijk in,' gaf Nate toe. Verder zij hij niets. Hij dacht aan seks.

222Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 08:19

Avice

Avice
Niveau 2

'Dus..' probeerde Avice de stilte te doorbreken, wat niet echt lukte en de situatie even heel awkward maakte. Ze bewoog even zodat ze wat lekkerder lag en staarde weer naar de donkere hemel. Een wolk was voor de maan gekropen, helaas.

223Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 08:22

Nate

Nate
Niveau 1

Nate besloot dat hij nog altijd niet wist wat hij wilde. Seks was erg aanlokkelijk, vooral omdat Avice zojuist had gezegd dat ze wel wilde, en dat ze ook geen gedoe eromheen wilde. Maar Nate wist totaal niet waar hij naar op zoek was. Waarom had ze het zo moeilijk gemaakt. Verraderlijke slang uit Bumi. Sindsdien wist Nate nooit meer wat hij nou wilde, moest geloven, of doen.

224Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 08:32

Avice

Avice
Niveau 2

Avice had nooit problemen met stiltes, maar nu even wel. Heel ongemakkelijk dit. Ze zuchtte even diep. Jeetje jeetje jeetje.

225Strandkant van het meer - Pagina 9 Empty Re: Strandkant van het meer 19/4/2012, 08:35

Nate

Nate
Niveau 1

Hij had ook de aandrang om Avice te kussen, maar dat sloeg ook nergens op. Hij had aan zichzelf beloofd dat als hij iets zou doen, dat hij het dan oprecht zou doen, niet zoals zij het had gedaan. Maar Avice leek er geen problemen mee te hebben om gewoon maar een soort van gebruikt te worden. Dus wat moest hij nou?

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» De rotskant van het meer.

Permissies van dit forum: