~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Strandkant van het meer

+6
Nate
Iden
Kuna
Neomy
Thim
Avice
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 15]

76Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 3/4/2012, 10:02

Thim

Thim
Niveau 1

Thim keek even naar Lars. 'Oh ja, die komen alleen in de bossen bij mijn stam voor dus die zijn best zeldzaam. Vooral omdat ze zo mooi kunnen blijven zweven,' legde hij snel uit. Hij vond het nog steeds een raar idee dat mensen niet van het bestaan van zweefeekhoorns af wisten. In zijn stad stikte het ervan! Hij keek op naar Neomy die er weer bij kwam. 'Zo, ben je er weer?' zei hij lichtelijk sarcastisch. Hij hield er niet van als mensen zomaar bij hem weg liepen zonder hem gedag te zeggen.

77Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 3/4/2012, 22:57

Neomy

Neomy
Niveau 1

"Jep" zei Neomy vrolijk tegen Thim, niet ingaand op de geirriteerde toon die in zijn vraag verborgen lag. "Ik ben Neomy" zei ze tegen het meisje dat er nu bij lag. Waarom zou hij geirriteerd zijn? Was dit meisje misschien zijn vriendin en wilde hij niet gestoord worden? Nouja, als hij er problemen mee had dat ze hier lag, dan zal hij dat maar moeten zeggen. Ze ging weer op haar rug in het zand liggen. Met een hand plaagde ze Lars een beetje. Het was vast fijn om altijd een maatje bij je te hebben.

78Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 4/4/2012, 08:47

Gast

Gast

Featherys blik valt op twee meisjes en één jongen. Een van de meisjes kent ze, daar was ze hard tegen aan gelopen in de gang bij de balletzaal. Ze lijken haar aardig, maar ze weet dat ze daar niet op moet vertrouwen. Ze bleef hun kant uit staren terwijl ze niet echt meer door had dat ze dat nog steeds deed.

79Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 5/4/2012, 23:34

Aimée

Aimée
Niveau 1

Aimée keek naar het meisje wat erbij kwam zitten. 'Aimée,' stelde ze zich met een vriendelijke glimlach voor. De eekhoorn leek behoorlijk wat bezoekers te trekken. Best makkelijk, zo'n soort "koppel-maatje" bij je hebben. Waren de mensen niet geïnteresseerd in jou, dan waren ze dat wel in je huisdier, waardoor je alsnog contact legde met aardig wat mensen. 'Bij ons heb je eigenlijk alleen dieren die goed tegen kou kunnen. Ijsberen, zeehonden, walvissen, dat soort dingen. En we hebben paarden thuis, dat wel,' Aimée was altijd benieuwd geweest naar het flora en fauna van andere werelddelen. Ze probeerde het om het zich voor te stellen, maar dat was lastig als je er nog nooit geweest was of iets van gezien had.

80Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 6/4/2012, 07:40

Neomy

Neomy
Niveau 1

"Ik ben Neomy" zei ze tegen Aimée. "Ja, echt veel kleine dieren die geschikt zijn om met mensen om te gaan zijn er niet op Namida. Poolvosjes misschien, maar die lijken ook veel vriendelijker dan ze zijn. Het zou zeker wel helpen als we met ze zouden kunnen praten natuurlijk." zei ze met haar gedachten bij Bumi. Ze droomde weg, denkend aan Bumi, waar ze een korte tijd geweest was. Echt iets van het land had ze natuurlijk niet kunnen zien, je onder de mensen begeven is link als je niet een van hen bent. En met een ijzig witte huid als die van haar val je natuurlijk wel op. Ze had zich altijd verwonderd over de manier waarop mensen en dieren met elkaar omgingen op Bumi. Dromerig speelde wat ze met Lars.

81Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 13/4/2012, 08:52

Nate

Nate
Niveau 1

NIEUW NIEUW NIEUW

Nate rende het strand op. Het was midden in de nacht, maar het viel hem reuze mee met de kouw. Hij had er zin in om te zwemmen. En Avice ging mee, dus het was lekker gezellig zo saampjes. Eenmaal op het strand aangekomen hield hij halt.

82Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 13/4/2012, 08:57

Avice

Avice
Niveau 2

Avice holde lachend achter hem aan door het gras, totdat ze bij het stand aankwamen. Ze kon geen hand voor ogen zien, en botste dan ook vrolijk half tegen hem op. 'Oh! Sorry, ik zie niet zo veel. In Pao heb je geen nacht, dus nachtogen heb ik niet!'

83Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 13/4/2012, 09:49

Nate

Nate
Niveau 1

Nate moest lachen. 'Ik sloop altijd constant in het donker rond. Met mijn broertje enzo. Dan lieten we elkaar schrikken. Een beetje zo. Waa!' riep Nate, en hij legde zijn handen op de schouders van Avice. Zelf vond hij dat ongelooflijk grappig.

84Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 13/4/2012, 11:40

Avice

Avice
Niveau 2

((ja kan ik nu wel reageren of moeten we wachten op die stomme 3e persoon? Ik bedoel, wie is er nou middenin de nacht buiten ibj hetmeer?))

85Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 14/4/2012, 03:38

Nate

Nate
Niveau 1

((Nee, je hoeft denk ik neit te wachten, omdat er 24 uur niet gereageerd is door iemand ofzo))

86Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 14/4/2012, 04:20

Avice

Avice
Niveau 2

Avice liet een verschrikt gilletje horen toen hij haar schouders beet pakte. 'Niet doen!' Ze trok haar schoenen uit en liep voorzichtig verder door het zand, totdat ze bij het inktzwarte water aangekomen was. Nog voorzichtiger stak ze er een teen in. Het was koud.

87Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 14/4/2012, 05:10

Nate

Nate
Niveau 1

Nate schopte zijn schoenen ook uit. Hij merkte dat dit wel erg gemakkelijk ging. Hij had best wel nieuwe schoenen nodig. Anyways, hij volgde Avice in de richting van het meer bij het water stroopte hij nog wel nogal nerderig zijn broekspijpen op, zodat ze niet nat zouden worden. 'Even voelen,' zei hij, en hij ging ook pootje baden.

88Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 14/4/2012, 05:35

Avice

Avice
Niveau 2

Avice stapte weer uit het water en keek Nate, of de gestalte in het donker die Nate voor moest stellen, aan. 'T is koud hoor,' grijnsde ze, waarna ze haar schoenen achteloos op het zand gooide.

Laatst aangepast door Avice op 14/4/2012, 06:52; in totaal 1 keer bewerkt

89Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 14/4/2012, 06:41

Nate

Nate
Niveau 1

((HAHAHAHA BEN!!! Je bent nog steeds verliefd op hem! Ik heb je wel door!))

'Mwah,' zei Nate, die gewend was om 's ochtends vroeg te gaan zwemmen als opwarmertje. 'Ik heb het wel eens ergens mee gemaakt.' Hij stapte het meer uit, waarna het zand aan zijn voeten bleef kleven. Hij trok zijn shirt uit, waardoor zijn best wel getrainde buik en armen tevoorschijn kwamen.

90Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 14/4/2012, 06:57

Avice

Avice
Niveau 2

((oeps, got me))

Avice kon wel zien dat hij zijn shirt uittrok, maar wat daar onder tevoorschijn kwam niet duidelijk, t arme kind. Ze moest zelf haar jurkje ook uit trekken, maar Nate had blijkbaar betere nachtogen dan zij, dus dan moest hij zich wel eerst omdraaien. 'Omdraaien jij, dan trek ik mijn jurkje uit en ga snel het water in.'

91Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 14/4/2012, 06:59

Nate

Nate
Niveau 1

Nate draaide zich om, uit descreetheid ofzo. 'Als je maar weet dat als je een bikini aan hebt, dat ik dan evenveel zie,' plaagde hij haar.

92Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 14/4/2012, 07:04

Avice

Avice
Niveau 2

'Haha, dat denk jij,' antwoordde Avice, terwijl ze zich moeizaam uit haar jurkje wurmde, wat absoluut niet helemaal zoals gepland ging. Natuurlijk zag je met een bikini even veel, maar dat betekende niet dat ze Nate niet anders mocht laten denken.

93Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 14/4/2012, 07:13

Nate

Nate
Niveau 1

'Draag jij soms geen slipje ofzo?' vroeg Nate. 'Sommige meisjes doen dat niet. Dat lijkt me dus echt niet comfortabel,' zei hij.

94Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 14/4/2012, 07:20

Avice

Avice
Niveau 2

'Stiekem ook geen bh,' antwoordde Avice, toen ze eindelijk haar jurkje uit had en dit naast haar schoenen in het zand legde. Vervolgens zette ze een stap het water in, dat dus koud was. Ze haalde diep adem, verwarmde haar eigen lichaam waardoor het water nog kouder was maar zij het niet koud kreeg, en rende er vervolgens in, totdat ze de bodem niet meer kon voelen, wat al snel was, en dus zwom. 'Je kunt!'

95Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 14/4/2012, 07:25

Nate

Nate
Niveau 1

Nate draaide zich verbaasd om. 'Ben je naakt?' vroeg hij, lekker nogal tactloos. Hij zette nogal grote ogen op. Dit had hij totaal niet verwacht. Hij trok zijn wenkbrauwen op, en hij trok daarna zijn broek uit. 'Ik ga lekker wel in mijn onderbroek,' zei hij, en hij dook het water in, zonder te twijfelen. Lekker verfrissend. Toen hij boven kwam, schudde hij zijn haren lekker uit.

96Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 14/4/2012, 07:27

Avice

Avice
Niveau 2

Avice had haar ondergoed gewoon aan, maar he, als ze Nate zover kon krijgen dat hij geloofde dat ze niets droeg, was dat alleen maar grappig. Snel duwde ze de bandjes van haar bh van haar schouders af, zodat deze niet te zijn waren. 'Uhum.'

97Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 14/4/2012, 07:33

Nate

Nate
Niveau 1

Nate vond dit nogal apart, vooral omdat hij Avice nog maar een avond kende. 'Goed,' zei hij, en hij werd er nogal akward van. Hij had nog niet zoveel naakte meisjes mee gemaakt.

98Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 14/4/2012, 07:34

Avice

Avice
Niveau 2

Nate was helemaal niet grappig als hij zich niet op zn gemak voelde, dus gaf Avice toch maar toe. 'Nee, grapje, ik heb gewoon ondergoed aan hoor,' zei ze, terwijl ze haar bhbandjes weer goed deed. 'En nu?'

99Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 14/4/2012, 07:39

Nate

Nate
Niveau 1

Nate begon te lachen. 'Zit je mij een beetje te plagen. Is dat soms ook wat je bij Damon hebt gedaan?' Hij kon het nog altijd niet uitstaan wat Avice en Damon hadden gedaan en hij wilde het best graag weten. Nieuwsgierig als hij was.

100Strandkant van het meer - Pagina 4 Empty Re: Strandkant van het meer 14/4/2012, 07:50

Avice

Avice
Niveau 2

Avice schaterde het uit. Ja, zoiets... 'Ik zou niet durven hoor!' Ze zwom een stukje naar hem toe, haar ogen waren al een klein beetje aan het donker gewend maar ze zag nog steeds vrij weinig.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» De rotskant van het meer.

Permissies van dit forum: