~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Kamer 207 - Avice en Neomy

4 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 10]

101Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 18/4/2012, 09:30

Avice

Avice
Niveau 2

'Eh?' vroeg Avice, die hem niet helemaal kon volgen, maar toen ze hem naar haar lege beker zag verwijzen, begreep ze het laatste gedeelte wel. 'Oh, ja.' Snel schonk ze in en slokte ze het door, de fles in haar ene hand, haar lege glas in de andere. Ja, zo zou ze vanzelf moe genoeg worden om goed te slapen vannacht. Ineens had ze het tweede gedeelte ook door. 'Nou, als ik denk dat je gaat kotsen, dan stuur ik je meteen weg en slaap je dus niet hier vannacht..' mompelde ze een beetje in zichzelf.

102Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 18/4/2012, 09:35

Damon

Damon
Niveau 1

Damon moest lachen en had het idee dat de alcohol al een beetje aangeslagen was bij Avice. Daarom pakte hij deze keer zelf de fles maar en schonk voor hem zelf en Avice in. 'Dan zal ik plechtig beloven niet te kotsen', zei hij koninklijk met zijn beker in de lucht waarna hij deze weer achter over tikte.

103Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 18/4/2012, 09:39

Avice

Avice
Niveau 2

Avice bracht haar glas naar haar mond, maar bleef even naar Damon kijken zonder het te drinken. Ze kon het nu uit het raam gooien, dan had ze meer kans om te winnen. Even glipten haar ogen naar het openstaande raam, maar toen had Damon zijn glas alweer op en kon ze het niet meer sneaky doen. Hm, jammer. En dus klokte ze het ook naar binnen en liet ze haar hoofd tegen de muur leunen, terwijl ze nog steeds naar Damon keek. 'Wat krijg ik als ik win?' vroeg ze vervolgens nieuwsgierig.

104Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 18/4/2012, 09:46

Damon

Damon
Niveau 1

Damon bleef haar goed in de gaten houden. Hij wist nu onderhand wel dat hij niet de enige was die af en toe vals speelde. Hij zette zijn beker neer en moest even deze vijf glazen verwerken. Damon voelde zich al een beetje licht in zijn hoofd maar liet niets merken. 'Een betere vraag, wat krijg ík als ik win?', vroeg hij met een dronken grijns.

105Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 18/4/2012, 09:49

Avice

Avice
Niveau 2

'Uh uh,' begon Avice met haar vinger naar hem uitgestoken alsof ze hem van iets betichte. 'Ik vroeg het eerst, dus jij moet mij eerst antwoord geven.' Pf, wat dacht ie wel niet, dat ze na vijf glazen ineens niet meer logisch na kon denken?

106Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 18/4/2012, 09:51

Damon

Damon
Niveau 1

Damon rolde overdreven met zijn ogen. 'Weet ik veel, wat wil je?', vroeg hij droog. Ze zou het toch niet gaan winnen dus om daar serieus over na te denken had toch geen nut, dacht hij lachend bij zich zelf.

107Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 18/4/2012, 09:53

Avice

Avice
Niveau 2

'Weet ik veel, wat zou je me willen geven?' Avice dacht even na en trok daarbij een nadenk hoofd. 'Ieder ander zou ik denk ik vragen voor een romantisch diner, ofzo, weet ik veel, maar dat klopt hier niet echt, lijkt me..' Ze merkte dat ze wauwelde en besloot maar midden in haar zin te stoppen. Ze pakte de fles weer van Damon over en schudde er even mee. Nog meer dan genoeg. Ze schonk zowel haar eigen als zijn glas in en hief het hare.

108Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 18/4/2012, 09:59

Damon

Damon
Niveau 1

Damon keek haar met opgetrokken wenkbrauw aan. 'Ik ga je dus echt niet mee nemen op een romantisch diner', zei hij hoofd schuddend. Hij had echt een hekel aan dat soort date dingen. 'Misschien de Mac, maar daar blijft het bij', vervolgde hij met nog altijd opgetrokken wenkbrauwen. 'I'll go down under', zei hij met een dikke wenkbrauw wiebel. Hij pakte het glas van Avice aan en tikte hem achter over. 'Hmnnnnn lekker he!', zei hij overdreven.

109Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 18/4/2012, 10:07

Avice

Avice
Niveau 2

'Daarom vraag ik het ook niet van je..' antwoordde Avice hoofdschuddend. Ze dronk haar nieuwe glas ook in één keer op. Bah, deze zesde was helemaal niet lekker meer. Maar meestal hoefde ze niet verder te gaan dan zeven, dus daar hoopte ze bij Damon ook maar op. Bij zijn voorstel moest ze hardop lachen. 'Oh, dus jij bent er zo eentje die maar één keer kan?.. Beetje teleurstellend dit..' Ze haalde haar schouders op en keek nu niet langer naar hem maar richtte haar volle aandacht op de buitenwereld. 'Als dat het geval is hoef je het namelijk niet eens te proberen..' 'Maar wat kan ik voor jou doen dan, in het geval dat ik niet win, wat onwaarschijnlijk is?'

110Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 18/4/2012, 17:36

Damon

Damon
Niveau 1

Damon keek haar met opgetrokken wenkbrauw aan en snapte haar niet helemaal. 'Tuurlijk doe ik alles maar een keer.. tenzij ik je interessant vind', gaf hij de wending aan haar vast beledigende opmerking. Damon pakte de fles op en schonk nogmaals in, hij begon zelfs al een beetje te wennen aan het brandende gevoel dat telkens in zijn keel hing. 'Voor mij.. ', zei hij bedenkelijk. 'Een threesome met je roomie', zei hij voor de grap met een brede grijns. 'En ik win.. geloof me', zei hij hevig ja knikkend terwijl hij het glas weer achter over gooide.

111Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 18/4/2012, 18:42

Avice

Avice
Niveau 2

'Ach, ik ben gewend dat mijn partners het lang genoeg vol kunnen houden om halverwege van positie te wisselen,' legde ze schouderophalend uit. Avice sloeg ook haar zevende naar achter, of ze nam de slok drank, hield het even in haar mond en slikte het vervolgens met een moeilijk gezicht door. Ze merkte dat ze het koud begon te krijgen, maar bedacht zich dat Damon het vast niet zou waarderen als ze de omgevingstemperatuur flink omhoog zou gooien, dus stond ze op. Eenmaal op twee voeten ondervond ze dat ze best wel slappe benen had nu, en na zich even aan de muur vastgehouden te hebben, liep ze naar haar kast toe om er en trui uit te zoeken. 'Ik denk trouwens niet dat mijn roomie een threesome wilt, dus je zult iets anders moeten bedenken..' antwoordde ze uiteindelijk.

112Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 19/4/2012, 08:09

Damon

Damon
Niveau 1

Damon haalde zijn schouders op. 'Meestal laat ik andere het werk doen en lig ik dus .. Dus dat', zei hij met een grijns. Damon hield niet van hard werken en was lui. Damon gooide ook nog een glas naar achter en volgde Avice met zijn ogen die wat moeizaam richting haar kast liep om een trui te pakken. 'Ohh, krijg je het een beetje koud', zei hij met een troetel stem. Damon voelde het nu best wel komen, hij werd wat meliger en moest lachen om dingen die eigenlijk niet zo grappig waren. 'Hmn, wilt ze vast wel .. Neomy is serieus niet heel snugger', zei hij lachend, denkend aan wat er gebeurd was bij het haard vuur.

113Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 19/4/2012, 08:14

Avice

Avice
Niveau 2

'Hm, ja met jou misschien, maar ze kan mij niet luchten of zien geloof ik, dus ik denk dat je dat trio met haar dan maar met een andere derde partner moet doen. Sorry.' Ze trok een trui uit de kast, en barstte in een schaterlach uit toen haar halve kledingkast bij die actie mee op de grond lazerde. Misschien was het niet zo handig om een trui te pakken die middenin het stapeltje lag. Och. Ze trok de trui over haar hoofd en stopte haar armen door de juiste gaten heen, waarna ze het ding goed trok en weer op de vensterbank naast Damon plofte. 'Dus.. jij ligt toch wel onder, en dan is deze beloning voor mij helemaal geen beloning?'

114Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 19/4/2012, 08:29

Damon

Damon
Niveau 1

'Hmn .. balen', zei Damon afwezig terwijl hij nog een glas in schonk. Hij keek geschrokken op toen hij Avice opeens hoorde lachen en moest ook even lachen door haar waanzinnige actie. Hij gooide zijn glas naar achter en grijnsde. 'Je weet dat ik er al twee meer op heb dan jou he?', melde hij trots. 'Of boven.. ligt er aan waar ik zin in heb, maar ik zal voor jou wel een uitzondering maken', zei hij met een dronken lachje. Hij sloeg zijn arm om Avice heen en drukte haar tegen zijn borstkas aan.

115Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 19/4/2012, 08:34

Avice

Avice
Niveau 2

'Twee?' herhaalde Avice verbaasd. Shit. Ze wurmde zich uit Damons grip en pakte de fles, die ze vervolgens aan haar mond zette en er één, twee, drie grote sloken uit nam, met dichtgeknepen ogen. Vrij verdoofd liet ze de fles zakken toen ze de laatste ook doorgeslikt had. 'Maar wat wil je dan, als een threesome met Neomy niet door gaat?' vroeg ze een beetje verdoofd.

116Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 19/4/2012, 08:41

Damon

Damon
Niveau 1

Damon keek haar grijnzend aan. Ze stonden in principe op dezelfde stand maar wilde Avice gewoon dronken voeren, wat erg gemakkelijk ging met dit goedje. Damon zelf nam ook nog een glaasje en schoof iets dichter nar Avice. 'Je weet best wat ik wil', fluisterde hij grijnzend bij haar oor. 'Volgens mij wa je in de tuin al heel dicht in de buurt bij wat ik wilde', vervolgde hij waarna hij zijn glaasje opdronk

117Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 19/4/2012, 08:45

Avice

Avice
Niveau 2

'Hm,' antwoordde Avice. 'Maar aangezien ik aan het winnen ben, wat krijg ik? Want dat onderop bovenop gedoe dat gaat m niet worden, want ik houd van afwisseling.' Het meisje pakte de fles weer en aangezien ze helemaal geen zin had om te verliezen of om haar theeglas van de grond te rapen, het was gevallen toen ze opstond, zette ze hem weer aan haar mond en nam een slok. 'Want voorlopig kun je willen wat je wilt, maar ben ik aan het willen.. winnen.. je weet wel. Jou verslaan.'

118Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 19/4/2012, 08:51

Damon

Damon
Niveau 1

Damon moest lachen. 'Wat jij krijgt?.. Een gekookt eitje in de ochtend om die kater een beetje te verdoezelen', grapte hij en keek hoe Avice weer verder aan de fles begon te lurken. Damon pakte hem uit haar handen toen ze klaar was en keek haar uitdagend aan. 'Oh ja, denk je dat je aan het winnen bent hmn? ', zei hij waarna hij de fles aan zijn mond hield en achter elkaar dronk alsof het cola was. Toen hij alles had doorgeslikt keek hij met een vies gezicht naar Avice en schudde zijn hoofd. 'Probeer dáár maar eens over heen te komen eh!', zei hij zwaar onder de indruk van zich zelf.

119Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 19/4/2012, 08:57

Avice

Avice
Niveau 2

Avice boog naar hem toe en greep de fles uit zijn handen, maar ontdekte tot haar grote ongemak dat de fles leeg was. 'He! Je hebt hem opgedronken!' constateerde ze boos. Nu was er niets te drinken meer. Ze keek een beetje bedroefd naar de jongen. 'Ja en nu?'

120Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 19/4/2012, 09:01

Damon

Damon
Niveau 1

Damon keek verbaasd naar de fles en barstte in lachen uit, zo erg dat hij bijna op de grond viel. 'En nu? Dat betekend dat ík gewonnen heb', zei hij lachend. 'Maar als je nog meer wilt, er valt vast nog wel wat alcohol in deze kamer te vinden'. Damon hield het niet meer van het lachen. echt belachelijk want hij had enkel een fles leeg gedronken.

121Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 19/4/2012, 09:05

Avice

Avice
Niveau 2

'Nee, je speelt alweer vals. Je moet wel eerlijk om de beurt een slokje nemen, anders kan ik nooit winnen!' riep Avice semi-beledigd. Damons lach werkte echter aanstekelijk, en al snel voegde ze zich bij hem, om geen enkele reden. Buiten was het ondertussen donker geworden en haar blik viel op die zo bijzondere maan, die vanuit haar raam te zien was. Helder. Ze stopte met lachen en richtte zich op de hemel buiten, waar ze naar staarde.

122Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 19/4/2012, 09:10

Damon

Damon
Niveau 1

Damon keek hij haar met een big fat smile aan die hij probeerde in te houden om haar enigszins serieus te nemen, maar toen hij merkte dat Avice ook niet serieus was moest hij weer vreselijk lachen. Toen Avice uiteindelijk plots stopte met lachen en opeens naar buiten staarde legde hij zijn hoofd op haar schouder en volgde haar blik. Hij kwam uit bij de maan. 'Zouden er marsmannetjes wonen.. of aliens ofzo', fluisterde gij afwezig bij haar oor.

123Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 19/4/2012, 09:17

Avice

Avice
Niveau 2

'Marsmannetjes wonen op mars, niet op de maan,' corrigeerde Avice Damon, fluisterend, terwijl ze haar hand op wang legde en er zachtjes overheen streelde. 'Ik denk niet dat er iets woont.'

124Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 19/4/2012, 09:21

Damon

Damon
Niveau 1

Damon voelde de warme hand van Avice op zijn wang en bleef geïntrigeerd naar de maan staren. 'Misschien moeten wij er dan maar gaan wonen..', fluisterde hij. Ze leken wel in trance, als een stel idioten naar de maan staren.

125Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 5 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 19/4/2012, 09:24

Avice

Avice
Niveau 2

'Hmmmm.. weet jij hoe je een ruimteschip moet bouwen?' vroeg ze dromerig aan hem, terwijl ze over zijn wang bleef strelen. De maan was vandaag helemaal vol en had echt iets magisch bijzonders. Zo kon ze best de hele nacht blijven zitten.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum: