Aantal berichten : 661 Registratiedatum : 31-03-12
'Ehm,' antwoordde Avice, die even met dr mond open stond toen van alle mogelijke mensen daar Damon stond. 'Beetje slechte timing, eigenlijk..' Ze wilde de deur weer dicht doen; dus niet dat ze hem binnen ging laten terwijl ze alleen een handdoekje om had.
Aantal berichten : 422 Registratiedatum : 02-04-12
Damon moest en zou op dit moment gewoon weten of ze meer dan een handdoek aan had en zette daarom lekker cliché zijn voet tussen de deur en aangezien Damon en stuk groter en gespierder was lukte het ook de deur met zijn hand open te duwen. Toen de kier groot genoeg was werkte hij zich op een overdreven moeilijke manier naar binnen. Toen hij zag dat Avice gehuld was in enkel een handdoek kon zijn dag niet meer stuk.
Avice staarde met geschrokken open mond hoe Damon zich gewoon fatsoenloos haar kamer in duwde. 'Hallo, wat denk jij wel niet! Ik zei toch, slechte timing?' riep ze boos naar hem, terwijl ze met haar ene hand haar handdoek aan de bovenkant vastgreep en tegen zich aanduwde, zodat hij in ieder geval zou blijven zitten. Ze wilde die stomme grijns het liefst even van zijn gezicht slaan.
Damon keek semi gefascineerd de kamer in. 'Dus zo ziet een meisjes kamer er uit als je niet dronken bent', zei hij sarcastisch. Hij liet zich vallen op een van de bedden wat toevallig die van Avice was. Hij keek haar even aan met nog steeds een enorme grijns die hij niet kon verbergen. 'Heel.. Charmant', zei hij wijzend naar de handdoek. 'Ga gerust verder met wat je aan het doen was..', zei Damon terwijl hij op stond. Hij neusde in een van haar lade kasten en viste een bh uit. 'Hmn, had je deze de vorige keer niet aan', zei hij plagerig terwijl hij de bh in de lucht hield.
Oh, dus zo ging ie dat doen? Dus niet. Boos viste Avice de bh uit zijn hand en boog zich over het kastje om hem er weer op de goede plek in terug te stoppen. 'Ik was bezig met mijn haar, dus dat gaat nog wel even duren..' siste ze chagrijnig. Normaal was ze wel in voor een spelletje en een beetje geplaag, maar niet als ze er niet op voorbereid was, en dat was ze nu niet. Nog steeds pissig duwde ze een pluk nat haar dat in haar hals druppelde over haar schouder.
Damon hield van de chagrijnige mood die Avice had en kreeg enkel de behoefte om haar nog meer te plagen. Damon ging weer op het bed van Avice zitten. Hij legde zijn benen op het bed en zijn hoofd op haar kussen. 'Ik kan ook wel even je haar doen', zei hij grinikkend. 'Of zal ik je even aan kleden, zal vast niet veel moeilijker zijn dan uitkleden', Damon haalde nonchalant zijn schouders op en had nog altijd een grijns op zij gezicht staan. 'Of ik droog je gewoon even af', zei hij met een vette wenkbrauw wiebel
'Schoenen uit, ik wil niet alles waar jij doorheen hebt gelopen dadelijk in mijn bed ligt terwijl ik daar vannacht van plan was te slapen,' snauwde ze naar hem. Damon was duidelijk niet van plan weg te gaan, dus dan maar zo. Ze wilde zich om gaan kleden in de badkamer, maar dan zou de jongen wist zij veel wat met haar kamer uitspoken, dus alleen laten kon ze hem niet. Maar aan de andere kant, nu stond ze een beetje besluiteloos in het midden van de kamer met enkel een handdoek om.
Damon trapte zijn schoenen uit waarna ze landde op random plekken in de kamer. 'Ik kom vannacht wel bij je slapen in plaats van de dingen waar ik door heen heb gelopen', zei hij lachend. Hij bleef Avice kijken die daar maar stond in der handdoekje. 'Je mag je best even om kleren hoor, ik zal beloven niet te kijken', kwam er ontzettend ongeloofwaardig uit. Damon zou sowieso nooit de kans mis lopen om Avice naakt te zien.
Avice lachte spottend. 'Ik kleed me gewoon om in de badkamer hoor, ik vrees alleen voor alle vreselijke dingen die jij in de tussentijd met mijn kamer zou kunnen doen..' Ze irriteerde zich aan de druppels water die zo nu en dan uit haar haar over haar lichaam gleden en dus besloot ze zich toch maar af te gaan drogen en aan te kleden. Avice liep langzaam naar haar kast toe, om er wat ondergoed en kleding uit te pakken, en drukte dit tegen zich aan met één arm, zodat ze met haar andere de kast weer dicht kon doen. Hierdoor raakte haar handdoek alleen wel een beetje losjes, wat ze zelf niet echt in de gaten had.
Damon moest lachen. 'Tuurlijk Avice, ik denk dat ik inderdaad in de 5 minuten dat jij je omkleed even de tent verbouwen', zei hij sarcastisch waarna hij van het bed afsprong en op haar af liep. Hij keek over haar schouder naar haar lingerie keuze. 'Oeh, dat zal vast heel leuk staan', zei hij grijnzend. Hij merkte wel op dat haar handdoek was losser ging zitten en hoopte dat hij in de zes stappen die ze richting de badkamer zou af vallen.
'Uhuh, blijf bij me uit de buurt,' siste Avice, terwijl ze snel een stapje vooruit richting de badkamer deed. 'En ik doe echt wel langer dan vijf minuten over omkleden hoor..' Ze liep snel naar de badkamerdeur, die ze nu heel onhandig met één elleboog opende, aangezien alles zo'n beetje uit haar handen aan het vallen was en ze dus alles met twee handen tegen har aan moest drukken.
Damon snelde als een echte heer naar de deur van de badkamer en hield deze voor haar open. Met zijn andere hand hield hij de handdoek van Avice aan de achter kant onopvallend heel lichtjes vast. Als ze nu een stap zou zetten moest hij wel afvallen en zou hij misschien heel snel een glimpje opvatten. 'Hmn je doet er vast maar vijf minutjes over omdat je zo graag bij mij wilt zijn', zei hij lieflijk.
Avice wierp hem een you've-got-to-be-kidding-me blik en liep de badkamer in, waarbij haar handdoek inderdaad bij Damon achterbleef, maar ook al haar spullen op de grond vielen en er een schelle gil uit de mond van Avice klonk, die meteen uit het zicht van Damon sprong. Alleen nu kon ze haar spullen niet pakken zonder in zijn beeld te komen. 'Deur dicht. Nu. Anders kun je meteen oprotten!' gilde ze boos naar hem.
Damon moest echt ontzettend veel moeite doen om niet te lachen toen en de handdoek van Avice afval, haar spullen op de grond liet vallen én ook nog eens begon te gillen. Maar toch, heel even, heel snel zag hij een naakte Avice voor hem weg springen. Langzaam deed Damon de badkamer deur dicht, niet helemaal maar op een kiertje. 'Steek je arm uit dan geef ik je kleren aan', zei hij nog altijd moeite te moeten doen om niet in lachen uit te barsten. Hij pakte de kleren van Avice van de grond en wachtte op haar arm.
Voorzichtig zette Avice een stapje richting de deur. Gelukkig lag de helft van haar kleding in de badkamer, alleen haar slipje niet. Nog steeds heel voorzichtig stak ze haar arm door het kiertje. 'Geef.'
Damon bekeek eerst zelf nog even het slipje en stopte hem toen in Avice handen, toch om even na te pesten greep hij haar pols vast. 'Oeh, straks trek ik je de badkamer uit', zei hij lachend en liet weer los. Damon bleef bij de deur staan hopend dat Avice zou vergeten de gehele deur dicht te doen zodat hij alsnog nog het kiertje kon kijken.
Avice's hart stond even stil toen hij haar pols vast pakte, maar zodra hij haar hand los liet, trok ze die met slipje erin naar binnen en trok vervolgens met een klap de deur dicht, waarna ze deze van de binnenkant uit op slot draaide. Dus niet dat ze Damon ook maar de kans zou geven verder nog wat te zien. 'Danku!' riep ze met een cynische ondertoon, al was ze wel blij dat hij nu geen stomme geintjes uit had gehaald. Langzaam trok ze haar ondergoed aan, om vervolgens in de blauw-wit gestreepte pyjamashorts die ze had gepakt te stappen en deze ook aan te doen. Tevens trok ze het grijze topje waar ze normaal in sliep erbij aan en opende de deur voorzichtig.
Toen Avice de deur had dicht gegooid liep hij terug naar de la met de meest interessante inhoud en begon er vrolijk een beetje door heen te snuffelen terwijl Avice zich stond om te kleden. 'Als je hulp nodig hebt, roep je maar he', zei hij plagerig. Damon had niet door toen de badkamer deur weer langzaam open ging en was nog steeds aan het snuffelen tussen de bh's en slipjes.
Avice spiekte om het hoekje van de deur heen, en zag Damon bij haar ondergoedla staan. In nog geen drie stappen stond ze achter hem en legde haar handen voor zijn ogen. 'Nu verpest je alle toekomstige verrassingen voor jezelf,' fluisterde ze in zijn oor, terwijl ze probeerde niet al haar nijdigheid tegen hem aan te gooien, maar juist beheerst te handelen.
Damon voelde plots de handen voor zijn ogen en schrok even aangezien hij Avice niet aan had horen komen. Hij legde zijn handen op die van Avice en haalde ze langzaam van zijn ogen af terwijl hij zich om draaide. Hij stond nu half tegen haar aan met een grijnsje op zijn gezicht. 'Niet meer chagrijnig Avicje', zei hij met een lieflijke lachje. 'En wat voor toekomstige verassingen had je dan in je hoofd', vroeg hij nieuwsgierig
Nu Damon zo voor haar stond, was hij wel ineens echt lang. Avice trok een pruillipje. 'Jawel..' Ze vond het vrij ongemakkelijk dat hij haar polsen vast had, en probeerde ze dan ook langzaam los te trekken terwijl ze een stap achteruit zette zodat hij ook niet meer tegen haar aan stond. Op zijn tweede opmerking besloot ze niet in te gaan.
Damon hield haar niet stevig vast en liet zijn greep nog losser toen Avice zijn polsen uit handen haalde. 'Mooi, dan kunnen we nu in ieder geval leuke dingen doen', zei hij met een brede voldoende grijns. Damon liep langs Avice heen niet echt wetend wat hij ging doen. Hij stond nog altijd een beetje rond te kijken naar interessante dingen.
'Maar ik zei toch dat ik je niet kon vertrouwen, zo alleen in mijn kamer..' merkte Avice op, terwijl ze naar zijn rug keek. Ze ging in de diepe vensterbank zitten, die eigenlijk ook als de enige bank in de ruimte diende, tenzij je de bedden mee rekende, en leunde tegen het raamkozijn. 'Dus, wat kwam je ook al weer doen?'
Damon moest lachen. 'Hmn', zei hij enkel en hij liep richting Avice. Hij leunde tegen de muur en moest weer even bedenken wat hij kwam doen. 'Oh ja, sigaretten, remember..'. 'Ik krijg er nog twee van je terug', zei hij nonchalant. 'Plus ik voelde gewoon aan dat je me stiekem een beetje miste', voegde hij er tacky achter aan.
Avice trok een zielig gezicht bij die laatste woorden. 'Ach, wat heb ik het zwaar gehad.' Ze volgde hem met haar blik, terwijl ze haar benen optrok en haar armen om haar knieën sloeg en uit het raam staarde naar de invallende avond. 'Sigaretten liggen op t tafeltje denk ik,' antwoordde ze even nonchalant, en ze wees naar een tafeltje naast de deur, waar onder meer haar sleutels lagen en wat briefjes en dingetjes en datjes.