~~~~~~~~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~~~~~~~~

Welkom op de meest magische RPG van Nederland.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Kamer 207 - Avice en Neomy

4 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 10]

126Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 19/4/2012, 09:30

Damon

Damon
Niveau 1

'Ik denk het wel.. volgens mij is dat niet zo moeilijk', mompelde hij bedenkelijk. 'Met zo'n blauwe kaart lukt het vast wel..', zei hij hoopvol. Damon had het gevoel alsof hij in een soort van eindeloze tunnel zat. Dit maan ding was echt een beetje een trip. Hij bleef nog altijd staren en sloeg zijn armen om Avice's middel.

127Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 19/4/2012, 09:32

Avice

Avice
Niveau 2

'Als je er eentje hebt, dan ga ik met je mee,' besloot Avice zuchtend. 'Alleen kunnen we dan niet naar de maan kijken..' vervolgde ze met een iets minder blij gezicht. Dat zou dan wel weer jammer zijn. Ze knipperde langzaam en liet haar hoofd tegen dat van hem dat op haar schouder lag, rusten. 'hmhm.'

128Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 19/4/2012, 09:38

Damon

Damon
Niveau 1

'Misschien als we op de man zijn.. is er nog een andere maan soort waar we naar kunnen kijken, of we kijken naar de sterren, daar zijn er toch heel veel van, en ze geven mooi licht ', ratelde hij een beetje dromerig. Damon haalde zijn ene arm van haar middel af en gleed met zijn hand door haar haren heen.

129Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 19/4/2012, 09:42

Avice

Avice
Niveau 2

Avice begon te lachen. 'Tuurlijk Damon, de maan heeft ook een maan. Maar dan willen we daar weer naartoe, en dan moet die maan ook een maan hebben en dan willen we daar naar toe en.. ja,' raaskalde Avice. Normaal gesproken vond ze het vreselijk als mensen aan haar haar zaten, maar ze liet hem voor als nog toe, te dronken om zich te realiseren dat hij überhaupt aan haar haar zat.

130Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 19/4/2012, 09:49

Damon

Damon
Niveau 1

Damon lachte zachtjes. 'Hmn ja, dan komen we een beetje in een cirkeltje mnn' fluisterde hij weer. Heel even werd hij afgeleid van de maan door Avice's hals waar hij zachtjes zijn lippen in zette. Geen idee wat heb bezielde om nu lieflijk te gaan zitten te doen terwijl het plan was om haar dronken te voeren and to get it in.

131Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 19/4/2012, 09:52

Avice

Avice
Niveau 2

'Ja, totdat onze nieuwste maan zo klein is dat we er amper op passen..' fluisterde Avice, die gewoon door ging met hun hoogstaande filosofische redenering. Ze zuchtte en werd ineens heel erg jaloers op al die mensen die elke nacht naar de naam hadden kunnen kijken, terwijl zij opgegroeid was met een dag die nooit ophield.

132Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 19/4/2012, 09:57

Damon

Damon
Niveau 1

'Hmn', mompelde hij nog steeds in haar hals. Damon voelde zich een beetje slap en kon ook niet zo goed meer praten zonder dat hij onzin uit brabbelde. Hij was op dit moment al onbewust erg blij dat er geen alter ego op kwam.

133Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 19/4/2012, 10:00

Avice

Avice
Niveau 2

Avice draaide haar hoofd een beetje zodat ze naar zijn gezicht kon kijken, dat er nogal.. niet Damonachtig uitzag. 'Als je moet overgeven moet je naar je eigen kamer he..' herhaalde ze haar waarschuwing van eerder. Ze had echt geen zin in kots in dr kamer, helemaal als het niet haar eigen was. Ze voelde hoe haar ogen een beetje dicht begonnen te vallen terwijl ze naar Damons witte haar staarde.

134Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 20/4/2012, 01:33

Damon

Damon
Niveau 1

Damon keek haar verbaast aan en lachte even. Hij was niet misselijk maar moe, het was laat, te veel alcohol. 'Ik kots nooit van drank popje', zei hij een beetje gay achtig. Damon kotste alleen als hij.. heel misschien iets van zes a zeven flessen sterke drank leeg zoop. Hij had een sterke maag. Damon merkte op dat Avice duidelijk half in slaap viel. Hij stond op en pakte haar bij haar middel waarna hij haar op een prins- achtige manier optilde. Hij liep naar haar bed waar hij Avice weer netjes neer legde.

135Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 20/4/2012, 01:44

Avice

Avice
Niveau 2

Avice moest lachen door zijn spontane actie en zodra ze op haar bed zat, schoof ze een stukje opzij, om plaats te maken voor hem. 'Waar kwam dat ineens vandaan? Is dat niet veel te romantisch voor jou?' vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw.

136Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 20/4/2012, 02:46

Damon

Damon
Niveau 1

Damon ging naast haar zitten en keek haar aan. 'Hmn.. komt vast door de alcohol ofzo', bromde hij met een wapperend handje richting de lege fles. Damon ging liggen staarde naar het plafon en voelde zijn ogen zwaar worden. Plots schoot hij weer om hoog. Wacht dit was niet de bedoeling?! Hij krapte bedenkelijk aan zijn hoofd en keek toen weer naar Avice. Hij draaide zich op zijn zij en leunde op zijn hand. 'Ik dacht dat je wel van romantisch hield', zei hij sarcastisch waarna een dikke wenkbrauw wiebel volgde.

137Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 20/4/2012, 04:38

Avice

Avice
Niveau 2

'Hmm, soms wel..' antwoordde Avice, waarna ze op haar rug naast hem ging liggen en naar het plafond staarde dat saai wit was. 'T staat je wel hoor..' ging ze verder, om hem te plagen. Ze draaide haar hoofd om naar zijn gezicht te kijken en lachte een beetje half, moe.

138Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 20/4/2012, 08:17

Damon

Damon
Niveau 1

Damon keek haar met kleine oogjes aan. 'Alles staat mij, jij zou me ook staan', zei hij met een slap grijnsje. Damon liet zijn wijs en middel vinger langs haar gezicht glijden en bleef haar aan kijken. Het viel hem voor het eerst op dat Avice ontzettend grote licht bruin achtige ogen had. 'Hmnn..', mompelde hij.

139Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 20/4/2012, 08:21

Avice

Avice
Niveau 2

'Ik ben geen accessoire die je kunt dragen!' vond Avice, toch een beetje beledigd. Ze keek hem terug aan, recht in zijn ogen, maar haar blik was toch een beetje afgeleid. Moe, redelijk aangeschoten, afgeleid dus. 'Hmm inderdaad,' fluisterde ze mompelend terug.

140Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 20/4/2012, 08:27

Damon

Damon
Niveau 1

Damon schudde zijn hoofd. 'Zo bedoel ik het ook niet .. denk ik', zei hij bedenkelijk. Hij wist niet hoe hij het bedoelde, het was gewoon een tacky pick up line die in zijn hoofd op kwam. Damon schoof iets meer naar Avice toe terwijl hij haar diep in haar ogen bleef aan kijken. 'Oh, nog even for the record, ik heb gewonnen dus beter krijg ik iets leuks', mompelde hij met zijn ogen half open.

141Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 20/4/2012, 08:30

Avice

Avice
Niveau 2

'Oh, maar volgens mij had jij alweer vals gespeeld.. for the record.' Avice glimlachte liefjes. Dus niet dat ze ook maar iets van Damons wensen in vervulling zou laten gaan, en al helemaal die ene niet. Wat dacht hij wel niet zeg.. 'En dus heb ik gewonnen en krijg ik iets van jou. Ik hoef alleen geen gebakken eitje morgenochtend hoor. Ik wil iets leuks.'

142Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 20/4/2012, 08:32

Damon

Damon
Niveau 1

'Ha-ha-ha', lachte hij overdreven spottend. 'Je bent echt hilarisch, ik speelde niet vals want ik had niet door dat ik de fles leeg dronk', probeerde hij nogal aangeschoten met te veel handgebaren uit te leggen. 'Daarbij, de beloning die jij verzint wordt vast heel.. saai ofzo', zei hij met rollende ogen en een gayhand er achter aan.

143Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 20/4/2012, 08:33

Avice

Avice
Niveau 2

'Nou, dan ga ik je ook lekker niet vertellen wat ik graag wil,' vond Avice, terwijl ze haar armen over elkaar sloeg en beledigd probeerde te kijken. Het gayhandje van Damon was echt te grappig en al snel barstte ze alweer in lachen uit.

144Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 20/4/2012, 08:42

Damon

Damon
Niveau 1

Damon lachte toen Avice in lachen uit barsten. 'Nee, vertel maar hoor schatje, het is vast onwijs leuk', zei hij nog steeds met een gay accent.

145Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 20/4/2012, 08:47

Avice

Avice
Niveau 2

'Doe even normaal man, ik vind je eng zo,' lachte Avice, terwijl ze Damon tegen zijn borst duwde. 'Nu ga ik het echt niet meer zeggen hoor, als je zo gaat doen.'

146Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 20/4/2012, 08:49

Damon

Damon
Niveau 1

Damon had een slaperige lach op zijn gezicht staan. 'Oke, oke ik zal weer normaal doen uwe Hoogheid', zei hij met een grijnsje. Hij haalde een diepe zucht en sloot zijn ogen even alsof hij uit zijn gay transformatie stapte. 'Duss, wat wilde je ook al weer?', vroeg hij weer met zijn eigen stem.

147Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 20/4/2012, 08:54

Avice

Avice
Niveau 2

'Hmm.. Als jij nou eens een striptease voor mij doet?' lachte Avice heel onschuldig, al twinkelde er wel iets heel erg niet onschuldigs in haar ogen. Ze liet haar hand even op zijn wang liggen. 'Wellicht dat ik dan kan overwegen jouw wens ook te vervullen.'

148Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 20/4/2012, 08:58

Damon

Damon
Niveau 1

Damon keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Een striptease.. ', vroeg hij voor de zekerheid. 'Je weet toch wel wat een striptease in houd?', vroeg hij nog altijd voor de zekerheid. Hij vond het niet erg, hij stond toch meer naakt dan dat hij aangekleed was in het algemeen. Damon kreeg een lichte grijns op zijn gezicht, die meteen plaats maakte voor argwaan, hij herinnerde zich de tuin nog heel goed. 'Ja.. nee vast niet', zei hij hoofdschuddend. 'Maar striptease it is than', grijnsde hij.

149Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 20/4/2012, 09:04

Avice

Avice
Niveau 2

'Ja.' Avice keek even bedenkelijk. 'Of je blijft een week lang van andere meisjes af, maar dat kan je toch niet, dus dit lijkt me de enige optie waar ik nog wat aan heb.' Ze grijnsde even naar hem. 'En als je me lang genoeg kan boeien dat ik niet in slaap val, dan zit er voor jou wellicht ook nog wat in..'

150Kamer 207 - Avice en Neomy - Pagina 6 Empty Re: Kamer 207 - Avice en Neomy 20/4/2012, 09:08

Damon

Damon
Niveau 1

Damon grinnikte. 'Zou ik vast wel kunnen.. denk ik.. ', probeerde hij zich zelf enigszins te verdedigen. 'Hmn oke, dus ik moet nú een striptease doen?', vroeg hij bedenkelijk. 'Ik zou waarschijnlijk niet eens wakker blijven als jij er een deed', gaapte hij terwijl Damon zich uit rekte. 'Maar goed.. hoef ik me tenminste niet om te kleden meer', zei hij nonchalant.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum: